Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

secom.ro

Nota: 9,64 / 10 de la 8.656 de clienți verificați

Notă magazin

9,64 / 10

Ne recomandă

98,19%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Ultimele opinii adăugate produselor secom.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

Nemulțumită de serviciul de curierat,ca nu am putut să iau coletul la livrare si l-au trimis imediat la expeditor,deși la alte firme se încearcă livrarea de trei ori,în trei zile consecutive si abia dupa aceea se trimite la expeditor,a trebuit să comanda din alta parte,produsul de care aveam nevoie,multumesc

RATING:

NU RECOMAND COMANDA ON LINE, NU AMBALEAZA CORESPUNZATOR PRODUSELE, MAI ALES CELE LICHIDE.AM PRIMIT VITAMINA C SPARTA. PRODUSELE IN SINE SUNT FOARTE BUNE.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-09-2022 13:58

Buna ziua, Va multumim pentru feedback si regretam inconvenientul creat! In urma unui volum foarte mare de comenzi s-au produs si erori la ambalare, respectiv livrare. Am inteles ca ati fost contactata de o colega de-a noastra si ati clarificat situatia, iar produsul deteriorat a fost inlocuit cu unul nou si a fost livrat catre Dvs. Va multumim pentru intelegere si va dorim multa sanatate! Cu ganduri bune, Echipa Secom

probabil produsele sint bune dar lasa rau de dorit trimiterea lor acasa cu curieratul. iacata ca am doua saptamini decint astept comfort u si inca nu mia venit.Personalul a fost foarte respectos ,miau vorbit frumos ,dar nu mia venit produsul.(ma repet)Va multumesc pentru promptitudinea raspunsului,

RATING:

Răspuns magazin pe 13-09-2022 13:50

Buna ziua, Va rugam sa ne acceptati scuzele pentru inconvenientul creat, insa in urma unui volum foarte mare de comenzi s-au produs si erori in livrare, din partea firmelor de curierat. Am inteles ca ati fost contactata la momentul respectiv de o colega de-a noastra si ati clarificat situatia, iar intr-un final produsele au ajuns la Dvs. Va multumim pentru intelegere! Cu ganduri bune, Echipa Secom

Nu mi a ajuns nici pana astăzi comanda Nu mai știu nimic despre comanda, dar banii mi au fost luați

RATING:

Am comandat si platit, au trecut deja 10 zile si nu am primit coletul. Jalnic!

RATING:

Răspuns magazin pe 26-01-2022 09:33

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Comanda dvs. a fost predata a doua zi, dupa plasarea online, firmei de curierat partenere. Am primit statusuri cu solicitari de relivrare, conform informarii pe care ati primit-o pe mail de la colegii nostri. Am luat legatura cu firma de curierat pentru a transmite mai departe ceea ce ne-ati semnalat dvs. si vom solicita o noua livrare. Vom face toate demersurile nesesare astfel incat astfel de situatii sa nu se mai repete pe viitor. Va multumim pentru intelegere, Echipa Secom

A durat prea mult pana a sosit produsul. Standardul este deja de o zi pe alta, o saptamana e inacceptabil.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-01-2022 09:18

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceast inconvenient, insa in perioada 1-7.01, in depozitul partenerului logistic s-a desfasurat inventarul si de aceea am inregistrat aceste intarzieri in livrarea comenzilor. Am atentionat si in site ca dupa data de 10.01 se va relua procesul de livrare si cum mentionati si dvs. in mod normal livrarile se fac in 1-2 zile. Va multumim pentru intelegere si va asiguram ca a fost o situatie aparte, iar pe viitor vom incerca sa o gestionam mai bine. Echipa Secom

Servicii de call center foarte slabe, serviciul de livrare dezastruos, comanzi ceva și în cutie e altceva. Nu se oferă soluții în cazul în care s-a produs o eroare de genul produsul apare disponibil pe site, îți permite plasarea comenzii, dar de fapt nu mai este pe stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2021 10:21

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si ne pare rau ca ati ramas cu aceasta impresie. Relatia cu clientii nostri este foarte importanta pentru noi si incercam sa solutionam toate problemele aparute in masura in care acest lucru este posibil. Din cauza unor probleme de stoc, produsul Guard-Your-Liver nu v-a putut fi livrat, de aceea comanda a fost livrata partial si refacuta factura. Va vom returna diferenta de pret achitata pentru cele doua produse nelivrate. Am inteles ca o colega de-a noastra a luat legatura cu dvs. in acest sens, pentru a clarifica situatia. Ne cerem inca odata scuze pentru neplacerile create, Echipa Secom

Comanda efectuata acum 10 zile nelivrata inca fara nicio notificare de intarziere

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2021 09:59

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, insa un urma unui volum foarte mare de comenzi s-au mai produs si erori in livrate, din partea firmelor de curierat. Am inteles ca ati fost contactata de o colega de-a noastra si ati clarificat situatia, urmand sa primiti zilele urmatoare comanda. Va multumim pentru intelegere, Echipa Secom

Am comandat sampon si balsam care s-au varsat in cutie (unde aveam si suplimente), am trimis mail in acest sens, dar nu am primit niciun raspuns, ceea ce mi se pare anormal. Deci am platit niste produse pe care nu le-am primit intregi. Daca calitatea ambalajelor este atat de proasta, incep sa-mi pun intrebari versus calitatea produselor

RATING:

Răspuns magazin pe 29-11-2021 12:53

Buna ziua, Regretam situatia neplacuta si speram sa acceptati scuzele noastre. Va asiguram ca cele doua produse va vor fi inlocuite si ca vom atrage atentia furnizorului nostru de curierat pentru a ne asigura ca nu se va mai intampla. In ceea ce priveste solicitarea dvs., aceasta urma sa fie solutionata in ordinea primirii - va asiguram ca tratam fiecare sesizare cu multa seriozitate. Legat de produsele Secom, va garantam calitatea superioara a acestora - sunt suplimente certificate si brevetate la nivel international, fiind utilizate de zeci de ani in tari din toata lumea. O zi placuta, Echipa Secom

NU AM PRIMIT COMANDA FACUTA ACUM 11 ZILE SI NICI MACAR VREUN MESAJ DE INFORMARE!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2021 15:02

Buna ziua, Am inteles ca ati fost contactata de unul dintre consultantii nostri in ziua plasarii comenzii si vi s-a comunicat faptul ca un produs din comanda nu mai era disponibil dupa momentul plasarii comenzii dvs., din cauza uneri erori pe stocuri. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient si va rugam sa plasati din nou comanda pe site, deoarece noi nu putem interveni deloc in procesul de plasare al comenzilor, acesta facandu-se printr-un proces automatizat, direct din site. Va multumim pentru intelegere si va asiguram ca aceste situatii sunt izolate si ne straduim sa le remediem. O zi placuta, Echipa Secom

Răspuns client pe 22-11-2021 18:29:

NU ESTE ADEVARAT!!!! NU AM FOST CONTACTATA DE NIMENI!!!! Sa plasez din nou comanda??? DUPA CE CA MAI SI SPUNETI LUCRURI NEADEVARATE SI NU M-A CONTACTAT NIMENI??? Pai am plasat-o la preturi de Black Friday, care nu mai sunt valabile!!! Cum puteti afirma o astfel de poveste inventata?!!

dr Max mai ieftin

RATING:

Răspuns magazin pe 26-04-2021 09:12

Bună ziua! Este normal să existe diferențe de preț pentru că fiecare comerciant are libertatea de a-și stabili politica de prețuri, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de farmaciile partenere și nici nu este de datoria noastră să monitorizăm prețurile practicate de partenerii noștri. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre! Echipa Secom®

Un preț este pe site alt preț este când cumperi

RATING:

Răspuns magazin pe 05-04-2021 15:26

Buna ziua, Asa cum v-am comunicat si telefonic, promotiile nu se cumuleaza cu alte reduceri (cea oferita de cardul de fidelitate sau vouchere). In cazul dvs., in momentul in care ati aplicat voucher-ul pe cos, s-au anulat celelalte promotii. Acest lucru este specificat si in pagina de promotie, in campania respectiva si in regulament. Va multumim, Echipa Secom

Nothing!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-03-2021 15:56

Buna ziua, Daca au fost probleme in procesul de livrare al comenzii sau in cel de plasare, va rugam sa ne transmiteti feedback-ul dvs. la adresa e-shop@secom.ro pentru a stii ce anume avem de inbunatatit. Va multumim, Echipa Secom

Am facut comanda de produse pe data de 22 -1-2021 ,am primit si factura pe e-mail in valoare de 160,92 lei ,fiind aplicata reducerea de 24 la suta Pe e-mail,in realitate curierul mi-a spus ca am de plata putin peste 200lei Am refuzat coletul spunand curierului ca nu s-a aplicat reducerea de 24 la suta si cred ca a fost trecuta in foaia de observatie . Pe data de 25-01-2021 mai primesc o factura pe email cu aceleasi produse si aceeasi valoare corecta pe care am primit-o pe e-mail .Am facut observatie pe e-mail asupra acestui fapt ,dar fara raspuns din partea d-voastra.Am mai comandat pe site-ul d-voastra ,am fost multumita de produse si de seriozitatrea dovedita in procesarea ,expedierea corecta a comenzii,pana la aceasta ultima comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 01-02-2021 15:12

Buna ziua, Ne cerem inca o data scuze pentru disconfortul creat. Asa cum v-am explicat si la telefon, a existat o eroare in site iar din cauza aceasta linia de discount nu s-a preluat si pe AWB, astfel suma de rambursat era la valoarea intreaga. Am remediat aceasta situatie si pe viitor speram sa nu se mai intample. O zi placuta, Echipa Secom

Când eu am făcut comanda, pe site era un anunț înșelător referitor la cardul de fidelitate. Am făcut reclamația atunci, am renunțat la cont/card și o să-mi procur produsele Secom din magazin fizic.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-01-2021 17:04

Buna ziua, Ne pare rau pentru felul in care s-a inteles mecanismul cardului de fidelitate alocat virtual. Acesta era valabil atat online cat si in magazinele fizice Secom. In urma feedback-ului dvs. am actualizat in site descrierea mecanismului de functionare si alocare al cardurilor fizice si cele virtuale (alocate pe secom.ro) pentru a fi mai clare pentru utilizatorii Secom. Va multumim ca ne-ati impartasit parerea dvs. si va dorim o zi placuta! Echipa Secom

Neseriosi

RATING:

Răspuns magazin pe 06-01-2021 09:38

Buna ziua, Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata si care v-a nemultumit pentru a lua masurile necesare si a incerca sa o remediem. Ne puteti scrie pe e-shop@secom.ro sau la telefon: 0720 873 888. O zi placuta, Echipa Secom

Inca nu am primit comanda.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-12-2020 12:23

Buna ziua, Conform informarilor primite pe email pentru AWB-ul dvs. de la firma de curierat, am inteles ca ati optat pentru ridicarea coletului de la sediul firmei de curierat. In acest moment coletul se afla in retur, deoarece nu a fost ridicat la timp. In cazul in care este o eroare, puteti reface comanda online sau dupa ce primim returul sa il mai trimitem inca odata. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient. O zi placuta, Echipa Secom

Răspuns client pe 30-12-2020 14:57:

Nu am cerut sa ridic personal de la curier. Daca coletul s-a intors la dvs. nu mai doresc retrimiterea deoarece nu voi mai fi in tara ca sa il pot ridica. Multumesc pentru update!

Am făcut comanda pe 25.11.2020. Nici astăzi 08.12.2020 nu am primit produsele. De produsele respective aveam nevoie urgent. Imi pare rau ca am achitat on line comanda. Pe viitor o sa ma mai gandesc daca o sa mai folosesc acest mod de achiziționare a produselor Secom.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-12-2020 12:10

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Asa cum am discutat si la telefon, depunem toate eforturile necesare pentru a rezolva cat mai repede aceasta situatie. Va multumim pentru intelegere, Echipa Secom

Coletul a fost deteriorat si curgea tot din el, curierul l-a returnat!

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2020 11:30

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Va multumim pentru sesizare si vom lua legatura cu departamentele implicate pentru ca pe viitor aceste lucruri sa nu se mai intample. Va multumim, Echipa Secom

Au trecut 10 zile de la plasarea comenzii si inca n-a sosit ! In Bucuresti ! Rusinos ! Oamenii care cumpara produse de la Secom au scheme de tratament si implicit isi doresc sa le respecte. Secom cred ca are alta parere.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2020 11:08

Buna ziua, Deoarece s-au inregistrat volume foarte mari de comenzi, acestea au survenit intarzieri in procesare si livrare, lucru anuntat si pe site-ul nostru. Va asiguram ca facem toate eforturile umane posibile si ca lucram deja la un sistem automatizat de preluare a comenzilor si de suport clienti pentru a ne imbunatati serviciile si pentru a va putea onora comenzile la timp si in cele mai bune conditii. Va multumim pentru intelegere si va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru inconvenientul creat. Echipa Secom

Răspuns client pe 02-12-2020 11:48:

Va scuzati ca aveti comenzi multe ? Nu asta va doriti ????

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.249. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022