Nota: 9,63 / 10 de la 9.895 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Lucian - Ilfov
Mi-au anulat toată comanda ( achitata deja ) pentru ca nu mai aveau disponibil un produs . Produsele erau la promoție , pana au rambursat banii promoția nu mai era
Claudia - Cluj
Am comandat in data de 15 si nici pana in 24 nu am primit comanda. Pe site aparea ca a fost livrata. Am sunat sa remediez problema, iar comanda mea nu era de gasit. Cand sun din nou sa anulez comanda, miraculos este gasita in secunda dupa care s-a facut anularea. Mi s-a spus ca o sa primesc banii inapoi si nu am primit nimic de 3 zile, pentru a lua medicamentele din alta parte, inca astept (totusi nu poti sta atatea zile fara medicamente!!). Sper ca voi primi banii inapoi pe saptamana viitoare pentru a putea cumpara medicamentele din alta parte. Am dat nota 2 in locul notei 1 pentru ca baiatul de la call center a fost foarte dragut si e singurul care a mai venit cu cate o sugestie pentru rezolvarea problemei. Mentionez aici ca as recomanda magazinul dar pentru a se cumpara produsele fizic. Nici vorba comanda online. Nu se poate asa ceva, sa se astepte saptamani pentru medicamente.
lia - București
Am comandat 2x Cordyceps 1000mg, am primit de 500mg, iar la mail-ul trimis catre echipa Secom pentru a rezolva situatia, nu am primit nici un raspuns.
Răspuns magazin pe 01-02-2023 17:01
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si va rugam sa ne acceptati scuzele pentru raspunsul tardiv. Va asiguram ca tinem foarte mult la experienta clientilor nostri si ne dorim ca relatia dintre Dvs si noi, echipa Secom, sa ramana una bazata pe incredere si conformitate. Referitor la intrebarea dumneavoastra, produsul Cordyceps nu a suferit nicio modificare de compozitie, este vorba doar de o actualizare a design-ului etichetei. Concentratia de pe fata flaconului cu noul design este prezentata pentru 2 capsule adica 1000mg si nu pentru o capsula asa cum apare pe eticheta veche. In concluzie, producatorul a actualizat eticheta, mentionand pe fata flaconului concentratia /2capsule. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie daca aveti si alte intrebari. O zi frumoasa!
Anonim - Iași
Timpul de livrare este mult mai mare decat data estimativa de livrare precizata. Nu se ofera informatii concrete despre stadiul comenzii (cand am verificat pe site, scria "livrare anulata" ca ulterior sa predea coletul curierului, dupa prea mult timp) iar operatorii nu raspund la mailuri/apeluri.
Silvia - Iași
Nu am primit inca produsele. Suntem in data de 8 ianuarie si comanda a fost plasata pe 27 decembrie
Răspuns magazin pe 09-01-2023 17:06
Buna ziua! Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre! Procesarea comenzii s-a suprapus cu actiuna de inventar din cadrul depozitului nostru partener, cand toate comenzile au fost blocate de la procesare, conform anuntului din site. Procesarea a fost reluata astazi, 9 ianuarie, iar comanda va fi predata curierului, urmand s-o primiti in urmatoarele 2-3 zile lucratoare. Va multumim pentru intelegere si ne pare rau pentru intarzierile create. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom
Bianca - Vâlcea
Dezamăgitor, transportul produsului trebuia făcut în condiții frigorifice și nu a fost așa. Produsul a fost alterat in timpul transportului prin firma de curierat Fan Curier. V-am semnalat în scris situația și nici acum, după 2 săptămâni nu am primit un raspuns.
Răspuns magazin pe 09-01-2023 16:54
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! Va asiguram ca orice produs din portofoliul Secom este depozitat si livrat catre Dvs. conform indicatiilor producatorului. In cazul de fata este vorba de Jarrow Formulas - unul dintre cei mai mari producatori de suplimente alimentare din Statele Unite ale Americii, care garanteaza ca produsele care necesita refrigerare isi pastreaza proprietatile timp de 7 zile daca sunt mentinute la temperatura camerei, la 25° C si respectiv timp de 3 zile, daca sunt pastrate la o temperatura de 40° C. Comanda a fost plasata sambata, 24 decembrie, iar pana la momentul preluarii produsului de catre firma de curierat (28 decembrie), produsul a fost tinut la frigider in depozitul partenerului nostru logistic. Coletul a ajuns la dumneavoastra pe 30 decembrie, iar pe timpul transportului a fost tinut la o temperatura care s-a incadrat in limitele mentionate mai sus. Comanda s-a intors retur ca urmare a refuzului Dvs. Totodata va rugam sa ne specificati pe ce canal ne-ati semnalat aceasta situatie, deoarece nu am reusit sa identificam intrebarea Dvs dupa adresa de email lasata in comanda. Ne pare rau pentru impresia creata si sa va asiguram ca va stam la dispozitie oricand pentru informatii referitoare la serviciile si produsele noastre. Va multumim ! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Anonim - Constanța
Produse bune..site ul cu probleme
DELIA - Bacău
Sunt FAN produse le consum de 10 ani sunt excelente
Nicolae - Ialomița
Foarte neseriosi
Anonim - București
Produsele comandate aveau termenul de valabilitate mult prea mic in comparatie cu tot ce am cumparat de-a lungul timpului de la secom (pe pagina web nefiind informatii referitoare la data expirarii), iar noul ambalaj a fost o minciuna, produsele livrate fiind cu vechiul ambalaj.
Răspuns magazin pe 06-12-2022 18:01
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Termenele de expirare pentru suplimentele care fac parte din campania “Reduceri la o selectie de produse”, pot fi vizualizate in regulamentul campaniei, care poate fi accesat in sectiunea de promotii din meniul site-ului. De asemenea termenele sunt trecute si pe factura, in dreptul fiecarui produs. Referitor la mentiunea Dvs cu privire la ambalaj, precizam ca pe piata in acest moment se regasesc ambele variante de design, atat pe canalele proprii, cat si pe canalele de vanzare ale partenerilor nostri, deoarece inca n-a fost epuizat lot-ul care contine flacoane cu ambalajul vechi. Acesta este si motivul pentru care ambele variante sunt active pe site. Astfel ca produsul a suferit doar o modificare a design-ului etichetei, la initiativa producatorului. Compozitia si modul de administrare au ramas neschimbate, iar calitatea produselor noastre este la acelasi nivel, cum v-am obisnuit. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Laura - Timiș
Eu am dorit sa achit la curier și mi-a fost anulata comanda fără sa fiu contactată.
Sabin - București
am asteptat comanda cateva zile si nu a mai venit sunt convins ca ati terminat stocul din promotie si ati procedat total gresit
Anonim - Prahova
neseriosi, am facut comanda si nu a ajuns, nu mai doresc.Va rog sa anulati
Roxana - Suceava
Curier foarte neserios
Răspuns magazin pe 24-11-2022 12:09
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! Ne pare rau pentru experienta neplacuta in ceea ce priveste serviciul de livrare. Va asiguram ca am luat legatura cu firma de curierat si le-am adus la cunostinta experienta relatata de catre Dvs, in urma apelului telefonic pe care l-ati avut cu unul dintre operatorii nostri. O zi frumoasa si multa sanatate! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom!
Adrian - Timiș
Promoția doua produse la unul cumpărat, concepută extrem de înșelător, intenționat sau neintenționat, impactul nu a fost deloc pozitiv. In fapt a fost o inducere in eroare a clientului.
Anonim - Dolj
Vitaminele pentru copii au miros și gust oribil. Copilul vomita și plânge, nu se pot înghiți. Dacă as fi văzut un astfel de comentariu nu as fi cumpărat. Sunt și scumpe și nu am cum sa recuperez banii. Îmi pare rău că am cumpărat de la secol.
Răspuns magazin pe 09-11-2022 17:15
Buna ziua, Apreciem foarte mult feedback-ul Dvs. onest, desi regretam perceptia cu care ati ramas. Prezenta in compozitia produsului a complexului de vitamine B imprima acestuia un miros si gust specifice . In incercarea de a oferi produsului caracteristici organoleptice (gust, miros) placute care sa ii creasca gradul de acceptare la administrare, producatorul a adaugat aroma naturala de portocale/ mango. Daca insa in continuare produsul nu poate fi tolerat de copil, va recomandam sa il amestecati cu ceai sau suc natural de fructe sau sa il oferiti intr-un amestec cu vanilie, mascand astfel mirosul produsului. ChildLife® - care este si producatorul Multivitamin&Mineral este recunoscut pentru grija deosebita pe care o acorda ingredientelor utilizate in formule, tocmai pentru a asigura suplimente alimentare de inalta calitate, care poti fi administrate in deplina siguranta copiilor. Valorile definitorii care stau la baza formularii produselor sunt calitatea, integritatea, eficacitatea si increderea. In procesul de formulare si productie al suplimentelor din gama ChildLife se urmareste ca in compozitie sa nu fie prezenti alergeni, organisme modificate genetic si de asemenea, absenta colorantilor, indulcitorilor si a aromelor artificiale, reflectand astfel valorile de baza ale tehnologiei de formulare. Produsele ChildLife Essentials dispun de certificare cGMP (current Good Manufacturing Practice) care garanteaza respectarea celor mai noi reglementari de buna practica in depozitare, productie, controlul calitatii promulgate de FDA. De asemenea, sunt certificate NSF International (un organism international de certificare, cu istorie de peste 75 ani la nivel global). Cu cele mai bune ganduri, Echipa Secom
Popa - Iași
Sunt foarte nemulțumit de durata timpului de livrare care a fost de 5 zile deși la plasarea comenzii timpul de livrare comunicat a fost de 2 zile. Dacă știam ca va dura atât, achizitionam produsele direct din magazin și renuntam la dicount. Nemultumirea pe care o am este doar cu privire la transport și nu cu calitatea produselor.
Catalina - București
Am facut cda pe 28 sept si livrarea e estimata pe 11 oct!!!!!!
Elena - Dâmbovița
Nemulțumită de serviciul de curierat,ca nu am putut să iau coletul la livrare si l-au trimis imediat la expeditor,deși la alte firme se încearcă livrarea de trei ori,în trei zile consecutive si abia dupa aceea se trimite la expeditor,a trebuit să comanda din alta parte,produsul de care aveam nevoie,multumesc
Catalina - Ilfov
NU RECOMAND COMANDA ON LINE, NU AMBALEAZA CORESPUNZATOR PRODUSELE, MAI ALES CELE LICHIDE.AM PRIMIT VITAMINA C SPARTA. PRODUSELE IN SINE SUNT FOARTE BUNE.
Răspuns magazin pe 13-09-2022 13:58
Buna ziua, Va multumim pentru feedback si regretam inconvenientul creat! In urma unui volum foarte mare de comenzi s-au produs si erori la ambalare, respectiv livrare. Am inteles ca ati fost contactata de o colega de-a noastra si ati clarificat situatia, iar produsul deteriorat a fost inlocuit cu unul nou si a fost livrat catre Dvs. Va multumim pentru intelegere si va dorim multa sanatate! Cu ganduri bune, Echipa Secom
Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022