Nota: 9,61 / 10 de la 11.480 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Anonim - București
Lipsa de profesionalism si respect fata de client.
Laura - Cluj
As dori sa-mi raspundeti la mesaj si sa-mi onorati comanda.
Raluca - Constanța
Am platit de doua ori cu cardul și n am primit niciodată comenzile.Cel cu care am vorbit m a pus sa mai fac o comandă și tot aceeași problema.n am pățit niciodată așa ceva.
Alin - Cluj
am facut o comanda oniline acum 10 zile si inca nu a ajuns !!!!! - innaceptabil
Răspuns magazin pe 22-11-2023 11:17
Buna ziua, Va multumim pentru comanda si pentru interesul acordat produselor noastre! Datorita succesului extraordinar al campaniei noastre de Black Friday, am intampinat un volum neasteptat de mare de comenzi si solicitari. Suntem bucurosi de interesul dumneavoastra, dar, din pacate, acest lucru a generat o crestere semnificativa a termenelor de livrare si pot aparea intarzieri. In plus, partenerii nostri de curierat se confrunta cu un volum de livrari foarte mare, ceea ce a dus la o suprasolicitare a sistemului logistic. In ciuda eforturilor noastre sustinute pentru a gestiona eficient aceasta situatie, este posibil ca unele comenzi sa aiba un termen de livrare mai mare decat de obicei. Ne pare sincer rau pentru orice inconveniente pe care le-ati putea intampina si va asiguram ca depunem toate eforturile posibile pentru a va livra produsele. Luam legatura cu firma de curierat si le transmitem o solicitare de urgentare a livrarii. Va multumim inca o data pentru intelegere! Cu stima, Echipa Secom
Delia - Brașov
Am 2 comenzi date și nu am primit nici una.De ce?
Răspuns magazin pe 22-11-2023 10:54
Buna ziua, Va multumim pentru comanda si pentru interesul acordat produselor noastre! Datorita campaniei noastre de Black Friday, am intampinat un volum neasteptat de mare de comenzi si solicitari. Suntem bucurosi de interesul dumneavoastra, dar, din pacate, acest lucru a generat o crestere semnificativa a termenelor de livrare si pot aparea intarzieri. In plus, partenerii nostri de curierat se confrunta cu un volum de livrari foarte mare, ceea ce a dus la o suprasolicitare a sistemului logistic. In ciuda eforturilor noastre sustinute pentru a gestiona eficient aceasta situatie, este posibil ca unele comenzi sa aiba un termen de livrare mai mare decat de obicei. Ne pare sincer rau pentru orice inconveniente pe care le-ati putea intampina si va asiguram ca depunem toate eforturile pentru a va livra produsele cat mai repede. Luam legatura cu firma de curierat si verificam ce s-a intamplat, apoi revenim catre Dvs. Va multumim inca o data pentru intelegere! Cu stima, Echipa Secom
Anonim - Cluj
Comanda nelivrata
Simona - Suceava
Defapt nu am cumparat nimic...la 3 ore dupa ce am primit email de confirmare a comenzii, am primit un alt email de anulare a comenzii, probabil pentru ca aveau niste reduceri pe care nu vroiau sa le acorde. Am pierdut inclusiv banii care mi se cuveneau din punctele de la cumparaturile anterioare. Le-am comunicat prin email, nu am primit nici un raspuns, am sunat si am fost tinuta de robot in telefon o ora si tot nu s raspuns nimeni....
Silviu - București
Au trimis coletul la 3 zile dupa plasare
Simona - Caraș-Severin
Foarte dezamăgită de cât de greu a ajuns comanda, după 8 zile lucrătoare, în care am solicitat sa fiu contactata pentru a o anula, asta după ce sunasem și așteptasem mai bine de 20 min fără sa mi se răspundă. Niciun răspuns ca ne pare rău de disconfortul creat, că v-am încurcat, ca v-am spus că cele 3 produse din comanda dvs au fost trimise, dar nu a fost asa, primind ulterior un produs din cele 3, cu expediere urgenta printr-un alt curier decât cel specificat în e-mail. Asa ceva nu am mai pățit și nici nu ma așteptam ca așa brand sa se preteze la astfel de atitudine. Dezgustata de-a dreptul, motiv pentru care nu o sa recomand nimănui sa facă comenzi de pe site-ul secom și o să împărtășesc cu oricine experiența mea negativă.
Anonim - Bacău
Cred că aveți angajați incompetenți la compartimentul vânzări. Încă nu am primit coletul cu produsele solicitate. Mă surprinde faptul că la dvs. apare coletul predat.
Mihaela - Cluj
Produsele Secom, excelente. Mare dezamagire privind livrarea comenzii. Comanda făcută în 10.10.2023, marfa returnată pe motiv de refuz deși n-am primit nicio notificare/ telefon. Adresa de livrare e de la serviciu tocmai pentru a nu ingreuna viața curierului. La intrare e in permanență cineva care a fost informat despre pachet și a avut și are suma pentru ramburs. Am sunat și la relatii clienți și operatorul m-a asigurat că pachetul il voi primi dacă nu luni sigur pe marți. E marți 24.10.2023 și încă n-am primit comanda. E adevarat că n-a specificat care luni sau marți! 😔
Adriana - Giurgiu
AM DAT COMANDĂ DIN DATA DE 10.10 .2023. Comanda nu a fost primita până în prezent Am luat legătura în urmă cu o săptămână cu un reprezentant secom, care mi-a garantat că o sa-mi retrimita un link cu awb( cel trimis initial dă eroare) de atunci nicio veste.... foarte neprofesionist.
Adrian - Brașov
Nu știți să vă respectați clienții
Nenita - Galați
Miroase fff urat a mucegai,nu mai cumpar online,mai sigur e din farmacii! Sunt vechi capsulele,altfel nunimi explic mirosul ,am luat si din farmacie ca sa verific cum miroase si nu au miros urat ca acestea cumparate online!!!
Neagoe - Argeș
Am comandat 3 produse unul dintre ele fiind multivitamine și minerale care a venit cu capacul spart și curs din el în ambalajul în care a fost pus(acolo folie de plastic cu bule de aer).vam trimis 2 email-luri Am și sunat și niciun răspuns din partea voastră.am atașat și poze în acele e-mailuri
Anonim - Dâmbovița
Că am dat nu știu câte telefoane și mailuri pentru a întra în posesia comenzii
Anonim - Iași
Am comandat jarro Dophilius de 10 billon și am primit de 5 billion și cu termen de valabilitate de mai putin de 6 luni. Sincer nu îmi mai vine sa comand on line și politica de retur este sa mai platesti și transportul deși nu este vina ta. Am avut noroc cu o colega care avea nevoie de produs și la cumpărat.
Cristina - Constanța
Schimbati, va rog, firma de curierat cu care lucrati. Am facut o comanda pe data de 24 august, iar produsele nu au ajuns la mine nici azi, 4 septembrie. De asemenea am luat legatura cu unul din operatorii de la firma dumneavoastra in acest interval de timp. Nici pana in ziua de azi nu am primit nici un raspuns cu privire la ceea ce se intampla cu produsele. In rest, nu am ce comenta. Site-ul este foarte bine gandit, comanda a fost usor de plasat, produsele sunt de foarte buna calitate (am achizitionat din farmacii in trecut), dar serviciile firmei de curierat lasa de dorit.
Madalina - Bacău
Nu mi a ajuns comanda nici in ziua de astăzi
Anonim - Sibiu
Am facut o comanda in data de 19.08.2023 si nici pana in 30.08.2023 nu am pimit-o. Am sunat de cateva ori la secom sa vad care e problema, dar de fiecare data sunt pus pe asteptare (si pe fix si pe mobil).
Versiunea : 2.0.315. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023