Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

Notă magazin

9,53 / 10

Calitatea livrării

9,46 / 10

Ne recomandă

97,4%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

Timp de 10 zile nu am primit nici comanda ,nici macar o informare referitoare la statusul livrarii.La numarul tel.verde intra automat robot care spune ca “ abonatul nu poate fi contactat” , iar al doilea numar de pe site este dedicat persoanelor juridice , operatorii spunand ca-si vor informa colega de la persoane fizice sa ma contacteze. Dar fara niciun rezultat.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-10-2019 01:16

Buna ziua,

Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru intarziere si pentru inconvenientul creat de aceasta. Am transmis feedback-ul colegilor responsabili si va asiguram ca facem toate demersurile necesare pentru ca astfel de incidente sa ramana unele izolate. Am inteles ca ieri ati fost contactata de catre o colega de la Telesales si ca maine se va face livrarea comenzii.

Inca o data, ne pare sincer rau pentru intarziere. Va multumim mult pentru intelegere. Speram sa mai comandati la noi si astfel sa ne oferiti oportunitatea de a va dovedi ca ne tinem de cuvantul dat.

Comanda achitata online nu am primit-o nici acum, 8 zile mai tarziu. Nu voi repeta experienta.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-10-2019 03:36

Buna ziua, Va multumim pentru feedback si va asiguram ca depunem toate eforturile necesare ca astfel de incidente sa ramana unele izolate. Am inteles ca ati fost contactata de catre un coleg de la Telesales pentru a solutiona problema cat mai repede. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va dorim o zi placuta!

Conditii de livrare improprii pentru produsele care necesita refrigerare! (Macar semnalizat preventiv, pentru cazul intarzierii livrarilor de catre firma de curierat-cum a fost in cazul meu: livrarea a fosta anuntata prntru vineri intre 09.00-17.00, dar a fost livrat luni ora 16.00.. Asadar, produsul este inutil, daca nu chiar daunator, avand in vedere ca acesta este un probiotic).

RATING:

Raspuns magazin pe 17-10-2019 11:36

Buna ziua,

Va multumim pentru feedback si va asiguram ca depunem toate eforturile necesare ca astfel de incidente sa ramana unele izolate. Vom lua legatura si cu partenerii nostri pe partea de logistica si livrare a coletelor pentru a preintampina aceste situatii.

Am inteles ca a luat legatura cu Dvs. o colega de la Telesales pentru a va solutiona problema.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va dorim o zi placuta.

Nu am primit comandata facuta in data de 07.09.2019,desi era mentionat timpul de livrare pana la 72 de ore.Nu am primit niciun email sau msj ca sa fiu instiintata ce se intampla cu comanda facuta.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-10-2019 03:33

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Va asiguram ca facem toate eforturile ca experienta dvs., a consumatorilor nostri, sa fie una cat mai buna. Am inteles ca a luat legatura cu Dvs. o colega de la Telesales si ca v-a fost oferit o solutie pentru problema semnalata.

Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta!

Neseriosi si neprofesionisti

RATING:

Raspuns magazin pe 16-10-2019 03:32

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Va asiguram ca facem toate eforturile ca experienta dvs., a consumatorilor nostri, sa fie una cat mai buna. Am inteles ca a luat legatura cu Dvs. o colega de la Telesales si ca v-a fost oferit o solutie pentru problema semnalata.

Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta!

Nu am primit factura. Nu am primit codul de reducere pr viitor. Nu am primit nimic pt o comanda de 530lei. Poate a fost prea mica comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2019 04:26

Buna ziua,



Factura se genereaza in mod automat si o gasiti in Contul meu la Istoric comenzi. Legat de codul de reducere, momentan nu desfasuram asemenea campanii cu coduri. Daca va referiti la cardul de fidelitate, acesta se genereaza automat online si este asociat contului dvs.. De fiecare data cand va logati pe secom.ro veti vedea preturile in site cu reducerea aferenta cardului de fidelitate si in cosul de produse vi se aplica automat reducerea de card (pentru produsele care nu fac parte din alte promotii). Istoricul pe praguri se actualizeaza automat (3%, 5%, 7%) sau discountul de praguri valorice intre 12-19 ale fiecarei luni - gasiti mai multe detalii despre campanie in pagina de Promotii.

Va multumim pentru feedback si ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Nu am primit comanda .

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2019 09:01

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback si va asiguram ca depunem toate eforturile necesare ca astfel de incidente sa ramana unele izolate. Veti fi contactata de catre un coleg de la Telesales pentru a solutiona problema cat mai repede. Comanda dvs. plasata pe 6.10 a fost predata curierului pe data de 7.10 si ultimul status este din data de 11.10 cu 'Adresa gresita'.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va dorim o zi placuta.

Foarte neseriosi , pretul pe site pentru un anumit produs era redus , l-am comandat la valoarea redusa, ulterior am fost sunata si anuntata ca imi va fi facturat la pret intreg. Aceasta 'eroare de sistem' trebuia sa v-o asumati macar din respect pentru client. Am mai fost pusa in acest tip de situatie cu un alt comerciant, care nu a avut nici o problema sa isi asume greseala pretului de pe site si sa-mi vanda produsul la pretul comandat.

RATING:

Raspuns magazin pe 01-10-2019 10:57

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Va asiguram ca facem toate eforturile sa imbunatatim fluxul de comanda pentru ca experienta dvs., a consumatorilor nostri, sa fie una cat mai buna. Am inteles ca a luat legatura cu Dvs. o colega de la Telesalea si ca situatia a fost remediata.

Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta!

Nu am primit niciun raspuns dupa comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-08-2019 11:56

Buna ziua,

Veti fi contactat de catre un coleg de la Telesales pentru lamurilea acestui inconvenient. Comanda a plecat de la noi din depozit, s-au incercat doua livrari insa in statusul de la curier apare cu 'Adresa destinatar gresita' si acum este iar in curs de livrare. Speram sa remediem aceasta problema cat mai repede si ne cerem scuze pentru problemele create. Va asiguram ca acestea sunt extrem de rare si uneori se datoreaza si partenerilor cu care colaboram.

Va multumim pentru feedback si va dorim o zi placuta.

Angajatii acestei firme sunt total pe dinafara de nevoile clientilor.

Desi am cerut anularea comenzii ,rugand sa mi se sugereze un SIMBIOTIC, nici pana azi(desi a trecut o saptamana) nu mi s-a raspuns.

In schimb, figurez ca cumparatoare si mi se cere feedback.

Voi stiti macar pe ce lume traiti?

RATING:

Raspuns magazin pe 27-08-2019 11:48

Buna ziua,



Va multumim mult pentru mesaj. Nevoile dvs. sunt o prioritate pentru noi de aceea feedback-ul primit este extrem de util.

Iata puncual raspunsurile la intrebarile ridicate de dvs:

Anulare – Nu am primit nici nicio solicitare de anulare a comenzii din partea Dvs. – nici pe site (unde a fost facuta comanda) si nici telefonic. Colega noastra de la Telesales v-a contactat si v-a comunicat acest aspect. In cazul in care nu mai doriti aceasta comanda o puteti anula din Contul meu din site.

Solicitarea de feedback pimita – Aceasta a fos trimisa automat de catre Trusted.ro (platforma pe care se regasesc magazine online, cum este si www.secom.ro ce au primit Marca de Incredere in urma unui audit detaliat asupra calitatii serviciilor oferite de respectivul magazin).

Recomandare produs - pe viitor, in masura in care aveti nevoie de consultanta pentru alegerea produsului cel mai potrivit pentru dvs. va rog sa ne scrieti pe Facebook Secom. Colegii nostri de la Suport Stiintific & Inovatie (absolventi de farmacie) va vor oferi cu drag recomandari.

Va multumim inca o data pentru feedback si speram ca v-am convins cat de importante sunt pentru noi opiniile si nevoile Dvs.



Echipa Secom

Am comandat un model de mop si mi-a venit altul, total nemulțumit

RATING:

Raspuns magazin pe 22-08-2019 04:35

Buna ziua,



Compania Secom® este specializata in importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru sanatate (suplimente alimentare, ceaiuri) si frumusete, precum si in servicii de consultanta naturopata. Probabil este o confuzie, deoarece nu comercializam produse igienico-sanitare, prin urmare nici mopuri. Speram sa gasiti o solutie la situatia dumneavoastra.



O zi placuta.

Am comandat doua produse aflate in stoc acum o saptamana, nu le-am primit inca! Sunt extrem de dezamagita deoarece locuiesc la aproximativ un km de firma dvs!

RATING:

Raspuns magazin pe 09-07-2019 10:45

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii. Va asiguram ca lucram constant la imbunatatirea calitatii serviciilor noastre.

Vom incerca sa gasim impreuna cu partenerul nostru de curierat cele mai bune solutii pentru ca livrarea produselor sa se realizeze la timp si cat mai confortabil.



Va multumim,

Echipa Secom

De ce nu se aplica reducerea de minim 3 la suta pe toata comanda?

RATING:

Raspuns magazin pe 24-05-2019 09:08

Buna ziua,

Produsul pe care l-ati comandat dvs. face deja parte dintr-o campanie, care nu se cumuleaza cu reducerea de card de fidelitate, conform regulamentului. Promotia de care ati beneficiat consta in -50% la produsul respectiv, ceea ce este mult mai avantajos pentru dvs. vs. reducerea simpla de card de fidelitate.

Va multumim pentru interesul acordat produselor Secom®! Va dorim o zi cat mai buna!

Nu am primit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2019 03:12

Buna ziua,

Am inteles de la colegii mei din Telesales ca a fost o problema cu datele de livrare si ca aceasta s-a rezolvat iar coletul a fost urgentat la comapania cu care colaboram.

Va multumim si ne pare rau pentru inconvenientul creat.

Încă nu a sosit comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2019 11:48

Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Am inteles ca ati luat legatura cu un coleg de la Telesales si ati lamurit problema. Vom face tot posibilul ca pe viitor sa fim mult mai operativi in ceea ce priveste procesarea si livrarea comenzilor.

O zi placuta!

Telefon inchis, nu suna inapoi, multe probleme.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2019 11:29

Buna ziua,

Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Uneori, din cauza supraincarcarii liniilor de telefonie, este posibil sa vi se raspunda putin mai greu, insa intotdeauna un coleg de la Telesales revine cu apelul. Pe viitor, pentru orice problema legata de comanda ne puteti da si un email la e-shop@secom.ro.

Va dorim o zi cat mai buna!

Am avut surpriza sa gasesc in colet o cutie de curcuma fara folie si sigil.

RATING:

Raspuns magazin pe 15-05-2019 11:50

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Vom atentiona partenerul nostru pe zona de logistica in vederea imbunatatii serviciilor de pregatire a coletelor si pentru a preintampina astfel de probleme in viitor. Asa cum ati discutat si cu colega mea de la Telesales la telefon, va vom trimite in zilele urmatoare un nou flacon.

Va dorim o zi placuta!

Nesimtiti cu N. Pe site apar informatii legate de cardul de fidelitate pe care in realitate nu-l vei primi niciodata.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-04-2019 09:07

Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Veti fi contactata de catre un coleg din telesales pentru a lamuri situatia si pentru a intra in posesia cardului de fidelitate.

Va dorim o zi cat mai buna!

Cele mai bune produse.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-04-2019 09:20

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru apreciere! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. In masura in care va permite timpul va rugam, daca puteti, sa ne acordati o nota corespunzatoare feedback-ului dvs.

Va dorim o zi cat mai buna!

Prosuse bune angajati de 2 lei

RATING:

Raspuns magazin pe 04-03-2019 12:46

Buna ziua,



Ne puteti oferi mai multe detalii despre problemele pe care le-ati intampinat cu colegii nostri, pentru a lua masurile necesare ca pe viitor sa preintampinam asemenea probleme? Ne puteti detalia situatia la e-shop@secom.ro.

Va multumim pentru feedback si va dorim o zi placuta!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.116. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020