Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

Notă magazin

9,61 / 10

Calitatea livrării

9,49 / 10

Ne recomandă

98,14%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

Produsul aparea pe stoc, am comandat, dupa care am fost anuntata printr un email ca nu e pe stoc. Noroc ca alesesem efectuarea platii la ridicarea comenzii, altfel plateam ceva ce nu aveau.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-09-2020 10:21

Buna ziua, In momentul plasarii unei comenzi pe secom.ro, stocul afisat este cel din depozitul central. Daca produsul aparea pe stoc si optati pentru livrarea prin curier, acesta v-ar fi fost expediat din depozit. Pentru comenzile cu ridicare din magazin, stocul poate sa difere. De aceea, dupa ce plasati comanda, in magazin se verifica stocul si vi se comunica daca produsele sunt disponibile sau nu si puteti veni sa ridicati comanda. Tocmai din aceasta cauza, am optat si pentru achitarea comenzii in magazin, pentru a evita asemenea situatii. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Produsul dorit de dvs. ar urma sa soseasca zilele acestea. Va puteti abona la alerta din site (legata de stoc) si veti primi un email de indata ce produsul este din nou disponibil pentru comanda. O zi placuta, Echipa Secom

Am primit un produs aproape expirat care a costat 50Ron! Rusinr!

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 09:39

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Va asiguram ca acest lucrul va fi remediat si pe viitor nu se va mai repeta. Va multumim pentru intelegere si pentru interesul acordat produselor noastre, Echipa Secom

Sa isi cumpere produsele de la Farmacia Tei, UNDE SUNT MAI IEFTINE DECAT PE Site- ul dvs!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 09:26

Buna ziua, Politica de prețuri este setată de fiecare comerciant în parte, aceasta fiind expresia independenței și voinței fiecărui agent economic în parte, indiferent de industria în care activează. Secom® își propune să nu intervină în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de un partener de business, care comercializează produsele disponibile în portofoliu companiei. Nu putem aprecia de unde vine diferența menționată deoarece monitorizarea prețurilor practicate de partenerii Secom® nu reprezintă o activitate pe care să o derulăm. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Cu stima, Echipa Secom

Acelasi produs pe care l-am comandat la Secom cu 110 ron,l-am gasit ulterior pe alt site cu 78 ron.Nu inteleg cum un produs exclusiv al Secom este mai scump in magazinul lor decat la intermediari.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-06-2020 01:06

Buna ziua, Politica de prețuri este setată de fiecare comerciant în parte, aceasta fiind expresia independenței și voinței fiecărui agent economic în parte, indiferent de industria în care activează. Secom® își propune să nu intervină în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de un partener de business, care comercializează produsele disponibile în portofoliu companiei. Nu putem aprecia de unde vine diferența menționată deoarece monitorizarea prețurilor practicate de partenerii Secom® nu reprezintă o activitate pe care să o derulăm. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Va multumim, Echipa Secom

-

RATING:

In primul rand am sunat doua zile si nimeni nu mi a raspuns la telefon. Am urmat pasii si am comandat de pe site Jarro-Dophilius + Fos 100 vegie caps specificand ca doresc sa imi fie liveate la rece pt ca asa se depoziteaza la rece in frigider, evident daca se poate daca nu se poate sa nu le mai teimita si sa imi anuleze comanda. Coletul mi a fost livrat prin Fan Curier la 5 zile dupa plasarea comenzii el fiin preluat de curier la o zi dupa plasarea comenzii. Aceste pastile am inteles ca pot rezista 48 ore la temperatura camerei dar nu 4 zile. Eu incercat sa sun iar sa vad de ce le au mai livrat sau de ce le livreaza daca ele se tin la rece si nu am primit niciun raspuns. Acum ma intreb daca ele vor fi distruse sau se vor livra catre alta persoana

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2020 03:50

Buna ziua, Va multumim pentru feedback. Produsul are garantat de la producator un termen de 72 ore in care poate fi tinut la temperatura ambientala, fara a-si pierde proprietatile. Produsul comandat de dvs. a fost livrat a 4-a zi, intr-adevar. Intarzierile din perioada Covid-19 s-au datorat unui numar foarte mare de comenzi online pe care firmele de curierat le-au gestionat mai greu. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, Echipa Secom

Cum mi se cere feedback la o comanda care nu a ajuns? Nu a fost livrata cel putin deocamdata..mai astept?!

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2020 03:24

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si pentru durata mare in care s-a livrat comanda. In perioada de Covid-19, curierii au fost depasiti de volumul foarte mare de comenzi din online si unele colete s-au livrat cu intarziere. Mesajul pentru acest feedback se trimite automat, la cateva zile dupa comanda. Va multumim pentru intelegere, Echipa Secom

O firma costisitoare ssd i efectele suplimentelor este NIMIC

RATING:

Raspuns magazin pe 14-04-2020 04:00

Buna ziua, Produsele noastre sunt disponibile pe piața din România încă de acum 16 ani, timp în care am reușit să câștigăm încrederea consumatorilor și a mediului profesional, a medicilor și a farmaciștilor în calitatea produselor și a serviciilor Secom®. Prețul produselor din portofoliul nostru reflectă calitatea superioară a acestora și toate costurile aferente importului respectivelor produse în România: costul de achiziție, costurile cu serviciile de logistică și transport (produsele sunt aduse din Statele Unite ale Americii), costurile de promovare, precum și diferențele de curs valutar. Produsele Secom sunt cele mai avansate produse din categorie, acestea sunt realizate de cei mai apreciați producători din domeniu la nivel mondial, companii care au fost pionieri în industrie, care folosesc materie primă de calitate superioară: extracte standardizate din plante, concentrații optime, ingrediente patentate, de ultimă generație, studiate clinic, care asigură biodisponibilitate și eficiență optime. Mai multe detalii despre beneficiile produselor noastre gasiți aici https://www.secom.ro/beneficii. Cu respect, Echipa Secom

Am solicitat modificarea unei facturi, telefonic, pe mail. Nu s-a putut modifica o factura cu RO in fata codului fiscal pentru .Nu se poate !!! Pentru ca am facut comanda online. Am facut doua comenzi pe site Secom, aceleasi probleme. SC KATY SRL GALATI

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2020 04:04

Buna ziua, Din cauza unor update-uri ale unor sisteme informatice s-a strecurat o eroare in modul de facture al clientilor persoane juridice de pe secom.ro. Am tinut cont de sesizarea dvs. si am modificat acest lucru in sistem, iar pentru comenzile viitoare veti regasi facturile corect emise in Contul meu. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, Echipa Secom

am facut comanda pe 16.03.2020 dar pana acum nu ma fost contactat de nici un reprezentant al site-ului. inteleg ca e o perioada grea si comenzile pot dura si 14 zile pana la livrare.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:18

Buna ziua, Va rog sa ne oferiti mai multe detalii despre numarul comenzii pe email la e-shop@secom.ro. In data de 16.03 avem o singura comanda care corespunde cu numele dvs. insa aceasta apare livrata a doua zi, pe 17.03. Va multumim, Echipa Secom

Chiar daca sticlutele cumparate erau impachetate in folie cu bule, absolut toate sticlutele erau sparte. Practic Din cele trei sticlute am recuperat doar First defence-ul, la care era spart doar capacul si picura doar, transferandu-l in sticluta pe care o terminasem. Cineva a dat practic cu cutia de pamant si s-au spart. Pentru ca sticlutele nu erau impachetate individual, ci toate 3 alaturate, s-au lovit intre ele.. e singura explicatie logica..

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:54

Buna ziua, In comanda dvs., plasata pe secom.ro, pe acest nume, nu am identificat produsul First Defense. Au fost doar 2 sticle, dar alte produse. Va rugam sa ne spuneti numarul comenzii pe e-shop@secom.ro pentru a va inlocui produsul spart (daca acesta a fost comandat de la noi). Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

Comanda anulata fara nici o explicatie. Desi la data comenzii produsul era IN STOC, totusi a doua zi am primit un mesaj de anulare a comenzii. Ulterior am primit o explicatie puerila cum ca stocul era pentru livrari online si nu pentru ridicarea din magazin.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:39

Buna ziua, Comanda plasata de dvs. era cu ridicare din magazin. La momentul respectiv, produsul comandat nu se afla in stocul magazinul si urmau sa il primeasca (acesta era disponibil doar online, cu livrare direct din depozitul central). Ulterior s-a luat decizia de a inchide magazinele fizice si a pastra functional doar magazinul online. In acest moment puteti comanda online produsul insa cu livrare prin curier. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

Comanda a fost anulată și nu am primit nici o justificare. Așa că ce nota pot sa dau pentru profesionalism ?

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:36

Buna ziua, Comanda plasata de dvs. era cu ridicare din magazin. La momentul respectiv, produsul comandat nu se afla in stocul magazinul si urmau sa il primeasca (acesta era disponibil doar online, cu livrare direct din depozitul central). Ulterior s-a luat decizia de a inchide magazinele fizice si a pastra functional doar magazinul online. In acest moment puteti comanda online produsul insa cu livrare prin curier. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

astept comanda care nici pana azi nu am primito

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:30

Buna ziua, Comanda plasata de dvs. era cu ridicare din magazin. La momentul respectiv, produsul comandat nu se afla in stocul magazinul si urma sa il primim. Ulterior s-a luat decizia de a inchide magazinele fizice si a pastra functional doar magazinul online. In acest moment puteti comanda online produsul insa cu livrare prin curier. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

Dezamăgire totala! Mare publicitate și atât!!!! 😕 Cum poți sa numești comanda one line când aceasta este acceptata și ulterior primești telefon sa te informeze ca marfa nu este pe stoc???? 🤔

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:23

Buna ziua, Din cauza diferentelor de stoc sau de campanii dintre magazinul online si cele din magazinele fizice, stocurile se pot modifica foarte repede. De aceea, in momentul in care primim in site o comanda cu ridicare din magazin, mai intai asteptam confirmarea stocului 1:1 de la colegele din magazine, apoi informam pe email clientul ca poate veni sa ridice comanda. Va multumim, Echipa Secom

Serviciul clienti lasa de dorit. Chiar daca de pe Secom se comanda din strainatate, Secom nu poate suna in strainatate sa i-a contact direct cu clientul. Nu am mai patit asa! Au spus ca au trimis un al doilea mail, desi nu au trimis si nu am primit nimic. Ultima oara cand mai comand de pe Secom!

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:20

Buna ziua, Din pacate nu putem apela decat numerele din Romania, nu si pe cele din strainatate. Comanda dvs. avea numarul de telefon gresit si de aceea nici noi, dar nici firma de curierat nu va puteam contacta pentru a va livra comanda. De aceea vi s-au trimis comunicarile pe email. Probabil din cauza restrictiilor acesta a ajuns in Spam/Junk. Ne pare rau pentru inconvenientul creat, Echipa Secom

Dezamagire pt ca desi am primit mail pt confirmare ridicare comanda, surpriza, in magazin nu au comanda mea disponibila dar pot sa reincerc dupa 13 ian 2020 ( desi in mail scrie ca dupa 7 zile de la confirmare, comanda se anuleaza daca nu se ridica) sau sa cumpar alt produs. Produsele secom le folosesc de peste 6 ani. Dezamagirea pt lipsa comunicarii secom intre site si magazin ramane aceeasi. Presupun ca asta se intampla la oferte wow, pt ca aceasta asa a fost.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:35

Buna ziua, Din cauza diferentelor de stoc sau de campanii dintre magazinul online si cele din magazinele fizice, stocurile se pot modifica foarte repede. De aceea, in momentul in care primim in site o comanda cu ridicare din magazin, mai intai asteptam confirmarea stocului 1:1 de la colegele din magazine, apoi informam pe email clientul ca poate veni sa ridice comanda. Va multumim, Echipa Secom

Timp de 10 zile nu am primit nici comanda ,nici macar o informare referitoare la statusul livrarii.La numarul tel.verde intra automat robot care spune ca “ abonatul nu poate fi contactat” , iar al doilea numar de pe site este dedicat persoanelor juridice , operatorii spunand ca-si vor informa colega de la persoane fizice sa ma contacteze. Dar fara niciun rezultat.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-10-2019 01:16

Buna ziua,

Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru intarziere si pentru inconvenientul creat de aceasta. Am transmis feedback-ul colegilor responsabili si va asiguram ca facem toate demersurile necesare pentru ca astfel de incidente sa ramana unele izolate. Am inteles ca ieri ati fost contactata de catre o colega de la Telesales si ca maine se va face livrarea comenzii.

Inca o data, ne pare sincer rau pentru intarziere. Va multumim mult pentru intelegere. Speram sa mai comandati la noi si astfel sa ne oferiti oportunitatea de a va dovedi ca ne tinem de cuvantul dat.

Comanda achitata online nu am primit-o nici acum, 8 zile mai tarziu. Nu voi repeta experienta.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-10-2019 03:36

Buna ziua, Va multumim pentru feedback si va asiguram ca depunem toate eforturile necesare ca astfel de incidente sa ramana unele izolate. Am inteles ca ati fost contactata de catre un coleg de la Telesales pentru a solutiona problema cat mai repede. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va dorim o zi placuta!

Conditii de livrare improprii pentru produsele care necesita refrigerare! (Macar semnalizat preventiv, pentru cazul intarzierii livrarilor de catre firma de curierat-cum a fost in cazul meu: livrarea a fosta anuntata prntru vineri intre 09.00-17.00, dar a fost livrat luni ora 16.00.. Asadar, produsul este inutil, daca nu chiar daunator, avand in vedere ca acesta este un probiotic).

RATING:

Raspuns magazin pe 17-10-2019 11:36

Buna ziua,

Va multumim pentru feedback si va asiguram ca depunem toate eforturile necesare ca astfel de incidente sa ramana unele izolate. Vom lua legatura si cu partenerii nostri pe partea de logistica si livrare a coletelor pentru a preintampina aceste situatii.

Am inteles ca a luat legatura cu Dvs. o colega de la Telesales pentru a va solutiona problema.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va dorim o zi placuta.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020