Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,59 / 10 de la 12.055 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Dolj pentru secom.ro
Opinia clientului Anonim din Brăila pentru secom.ro
Opinia clientului Cristina din Galați pentru secom.ro
Opinia clientului Anonim din Constanța pentru secom.ro
Opinia clientului Roxi din Cluj pentru secom.ro
Opinia clientului Maria din București pentru secom.ro
Opinia clientului Catalin din Dolj pentru secom.ro
Opinia clientului MANUELA din București pentru secom.ro
Opinia clientului Ioana din București pentru secom.ro
Unul dintre flacoanele de multivitamine si minerale pe care le-am comandat a curs in cutia in care a fost ambalat (scurgerea provine de la dop). Eticheta produsului s-a innegrit de la lichidul in care a stat timp de cateva zile. Nu mai am incredere in acest produs, nu il pot administra copilului in varsta de 3 ani si o luna.
Răspuns magazin pe 22-11-2023 10:34
Buna ziua! Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra si ne pare rau ca ati intampinat astfel de neplaceri in urma comenzii. Regretam situatia creata si asa cum v-a transmis si unul dintre operatorii nostri, ne dorim sa rezolvam aceasta situatie. Intelegem importanta unui produs de calitate, mai ales cand este destinat copiilor. Pentru a remedia situatia vom proceda la inlocuirea produsului deteriorat, asigurandu-ne ca este ambalat corespunzator pentru a evita orice incidente similare. Suntem aici pentru a va oferi suportul necesar. Ne cerem scuze pentru orice disconfort si va multumim pentru intelegere! Cu stima, echipa Secom
Opinia clientului Delia din Brașov pentru secom.ro
Răspuns magazin pe 22-11-2023 10:54
Buna ziua, Va multumim pentru comanda si pentru interesul acordat produselor noastre! Datorita campaniei noastre de Black Friday, am intampinat un volum neasteptat de mare de comenzi si solicitari. Suntem bucurosi de interesul dumneavoastra, dar, din pacate, acest lucru a generat o crestere semnificativa a termenelor de livrare si pot aparea intarzieri. In plus, partenerii nostri de curierat se confrunta cu un volum de livrari foarte mare, ceea ce a dus la o suprasolicitare a sistemului logistic. In ciuda eforturilor noastre sustinute pentru a gestiona eficient aceasta situatie, este posibil ca unele comenzi sa aiba un termen de livrare mai mare decat de obicei. Ne pare sincer rau pentru orice inconveniente pe care le-ati putea intampina si va asiguram ca depunem toate eforturile pentru a va livra produsele cat mai repede. Luam legatura cu firma de curierat si verificam ce s-a intamplat, apoi revenim catre Dvs. Va multumim inca o data pentru intelegere! Cu stima, Echipa Secom
Opinia clientului Anonim din Cluj pentru secom.ro
Opinia clientului Claudia din Bihor pentru secom.ro
Opinia clientului Anonim din București pentru secom.ro
Opinia clientului Nad din Cluj pentru secom.ro
Opinia clientului Lavinia din Botoșani pentru secom.ro
Opinia clientului Daniela din București pentru secom.ro
Opinia clientului ADRIAN din Argeș pentru secom.ro
Opinia clientului Anonim din Hunedoara pentru secom.ro
Opinia clientului Ramona din Prahova pentru secom.ro
Opinia clientului Eva din Harghita pentru secom.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025