Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,59 / 10 de la 12.055 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Hunedoara pentru secom.ro
Opinia clientului Mihaela din București pentru secom.ro
Opinia clientului Elena din Prahova pentru secom.ro
Opinia clientului Elena din Bacău pentru secom.ro
Opinia clientului Anonim din Timiș pentru secom.ro
Opinia clientului Mariana din Argeș pentru secom.ro
Opinia clientului Andrei din Constanța pentru secom.ro
Opinia clientului Andreea din Timiș pentru secom.ro
Opinia clientului Andra din Ilfov pentru secom.ro
Opinia clientului Razvan din Prahova pentru secom.ro
Am lansat o comanda. Dupa 4 minute, am realizat ca mai trebuia ceva comandat, și am fost nevoit sa fac o noua comanda(lansata la 6 minute după prima comanda). Am încercat de mai multe ori sa va sun cu rugămintea de a comasa ambele comenzi într-o singura livrare, dar toți operatorii au fost ocupați cam toată ziua-nu a răspuns nimeni la telefon. Mi-au fost livrate ambele comenzi, în doua colete diferite, la aceiași adresa, același destinatar, dar am plătit de doua ori transportul.
Răspuns magazin pe 22-05-2023 12:37
Buna ziua, Va multumim pentru feedback si regretam experienta neplacuta! Precizam ca timpul mai mare de asteptare s-a datorat perioadei incarcate din punct de vedere al solicitarilor, prin prisma campaniilor pe care le desfasuram in prezent. Am verificat comenzile dumneavoastra si va informam ca pentru niciuna dintre ele nu ati achitat taxa de transport, deoarece ambele comenzi indeplineau conditiile pentru transport gratuit. Cu titlul de observatie generala, atunci cand un client plaseaza 2 sau mai multe comenzi in aceeasi zi, acestea nu pot fi modificate/cumulate astfel incat sa fie livrate intr-un singur colet. Este vorba de o constrangere tehnica, de modul in care sunt procesate in sistem de catre depozitul nostru partener, cu AWB-uri si avize diferite. O zi frumoasa si va multumim pentru interesul acordat produselor noastre. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom!
Răspuns client pe 22-05-2023 12:44:
Este ok, s-a clarificat foarte prompt neînțelegerea.
Opinia clientului Miu din București pentru secom.ro
Ca sugestie , anumite capsulele daca ar fi mai mici ar fi ideal , sunt multi pacienți care au probleme cu acest aspect .
Opinia clientului Marian din Brașov pentru secom.ro
Opinia clientului Anonim din București pentru secom.ro
Opinia clientului Georgiana din Ilfov pentru secom.ro
Opinia clientului Loredana din Argeș pentru secom.ro
Opinia clientului Marcella din Covasna pentru secom.ro
Opinia clientului Liliana din București pentru secom.ro
Calitate superioara la toate produsele! Felicitări Secom. ro!
Opinia clientului Anonim din Bacău pentru secom.ro
Opinia clientului Mihail-Mihnea din Prahova pentru secom.ro
Opinia clientului Anonim din Bistrița-Năsăud pentru secom.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025