Nota: 9,62 / 10 de la 1.478 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
am comandat un set de Bacardi cu pahar, mi-a ajuns o sticla de Bacardi fara pahar, din fericire am sunat si problema a fost rezolvata, eventual am primit ce am comandat, dar a trebuit sa platesc returul sticlei din banii proprii, desi greseala a fost a firmei
Răspuns magazin pe 10-08-2022 10:24
Buna ziua, va multumim mult pentru feedback si vrem sa va cerem scuze pentru neplacerile pe care le-ati experimentat. Nu ar fi trebuit sa achitati dumneavoastra costul de transport pentru returul sticlei, astfel ca va vom returna suma achitata. Veti fi contactat de noi in cursul zilei de azi. O zi frumoasa va dorim, echipa SmartDrinks.ro
Opinia clientului SOTIR pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului MARUSIAC pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Anonim din BUCURESTI pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Jacota pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Radu pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Anonim din Brasov pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Manea din BUCURESTI pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului SOTIR pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Duta din Vrancea pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului (YUKI din BUCURESTI pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Anonim pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului OLTEANU pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Sotir pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Ceontea pentru Smartdrinks.ro
Opinia clientului Anonim din Iasi pentru Smartdrinks.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025