Opinii de la clienții magazinului online watchshop.ro

watchshop.ro

Nota: 9,4 / 10 de la 4.358 de clienți verificați

Notă magazin

9,4 / 10

Ne recomandă

95,87%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții watchshop.ro

Am găsit oferta doua ceasuri la același preț pentru un ceas.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-06-2022 10:35

Buna ziua. Fiecare magazin desfasoara propriile campanii promotionale, prin urmare este bine ca ati verificat ofertele mai multor comercianti, astfel incat sa luati cea mai buna decizie pentru dumneavoastra. Comanda plasata pe www.watchshop.ro a fost anulata ca urmare a solicitarii pe care ati facut-o. O zi frumoasa!

RATING:

Recomand magazinul online watchshop pentru profesionalismul și seriozitatea de care dă dovadă.

RATING:

RATING:

Este ok,seriozitate

RATING:

Calitate, preț, personal, timp de livrare, totul excelent! Recomand cu încredere 😊 Vă mulțumesc!

RATING:

RATING:

Am comandat 2 perechi de ochelari (la reducere) din care una a fost transmisa retur, exact asa cum a fost receptionata. SURPRIZA INACCEPTABILA A FOST CA HCV International SRL (watchshop.ro) a refuzat sa primeasca returul si sa returneze contravaloarea produsului, motivand in mod nefondat ca perechea de ochelari prezinta modificari. MARE ATENTIE DACA CUMPARATI DE LA ACEASTA FIRMA, pentru ca HCV International SRL (watchshop.ro) NU OFERA POSIBILITATEA DE DESCHIDERE A COLETULUI LA LIVRARE, ceea ce este foarte important, intrucat clientul poate fi fraudat de catre vanzator. NU RECOMAND watchshop.ro!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-06-2022 11:16

11:11 AM Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata cu produsul comandat pe site-ul nostru si ne cerem scuze pentru neplacerile create! Insa, asa cum v-a comunicat si colega din departamentul customer care, produsul respectiv nu a indeplinit conditiile de retur. Desi termenul legal de retur este de 14 zile calendaristice, la WatchShop.ro produsele se pot returna in termen de 30 de zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii etc). Stim cat de important este pentru clientii nostri sa primeasca servicii de calitate, astfel dorim sa va informam asupra faptului ca aveati optiunea de a solicita deschidere colet la livrare, gratuit. Inca o data ne cererem scuze pentru neplacerile create. O zi frumoasa!

La prima esperienta, profesionalism.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Calitate si profesionalism.

RATING:

Produsul vandut nu este in stoc iar factura fiscala se va face luna urmatoare

RATING:

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024