Opinii de la clienții magazinului online watchshop.ro

Notă magazin

9,47 / 10

Calitatea livrării

9,4 / 10

Ne recomandă

97,32%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții watchshop.ro

Pe viitor, produsele care nu le aveți în stoc, nu le mai afișați pe site.

RATING:

inca astept un telefon de confirmare a livrarii comenzii mele.am fost sunat imediat dupa ce am pus comanda si mi s-a spus ca vom reveni imediat cu un telefon ptr confirmare data livrare.astept acel telefon

RATING:

Reglati problema cu plata in rate la toate magazinele! Este rusinos sa trimiteti clientii de la o locatie la alta pe motivul ca nu aveti pos de o anumita banca mai ales cand in site este prevazut asa ceva.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-10-2019 11:47

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru aceasta situatia! Am actualizat informatiile pe site, pentru a preveni astfel de situatii pe viitor.



O zi frumoasa!

Citiți ce am scris pînă acum...

RATING:

Nu mai ignorati cumparatorii. Un apel telefonic sau un e-mail nu-i mare lucru, dar asa puteti tine aproape clientii. Pe mine cred ca m-ati pierdut!

RATING:

Raspuns magazin pe 17-05-2019 11:14

Buna ziua,



Multumim pentru feedback. Din pacate, in cazul unor furnizori, termenul de livrare este destul de mare (25 de zile, in cazul comenzii dvs.), asta fiind si motivul pentru care nu ati fost contactat. Ne cerem scuze pentru neintelegerea cauzata, speram totusi sa ramaneti alaturi de noi si pe viitor!

am cumparat ceasul cu 4 zile inaintea unei zile aniversare...el a venit dupa mai bine de o saptamana.sa ca am cumparat alt cadou ,iar eu am ramas cu ceasul de daruit.profund dezamagit de servicii

RATING:

Raspuns magazin pe 06-05-2019 11:03

Buna ziua,



Ne pare rau pentru problema aparuta, sunt unele situatii in care clientul are de suferit din cauza neintelegerilor. Daca nu mai doriti produsul, il puteti face retur. Stim ca nu putem schimba ceea ce s-a intamplat, motiv pentru care singurul lucru pe care il putem face este sa ne cerem scuze pentru intarzierea comenzii.



O zi placuta,

Echipa WatchShop

Am primit un produs cu urme clare de purtare,poate in showroom, poate returnat de alt client desi mi-am exprimat clar rugamintea in sectiunea de obs ca produsul sa nu fie utilizat. Cel putin am avut optiunea de deschidere colet astfel incat nu am fost nevoit sa trec prin procesul de retur

RATING:

Ceasul nu-i la așteptările mele.

RATING:

Comanda mea inca nu a ajuns, de 3 saptamani!

RATING:

Raspuns magazin pe 08-01-2019 01:34

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Ne pare rau pentru intarzierea livrarii, furnizorul acestui produs nu a lucrat in perioada Craciunului/Anului Nou, motiv pentru care livrarea a durat mai mult decat in mod normal. Inca o data va cerem scuze si, chiar daca sunteti suparata, speram sa ramaneti alaturi de noi pe viitor.

O zi excelenta!

am cumparat 2 ceasuri Casio pe care le-am ridicat direc de la magazin, unul pt mine celalt cadou. Cel cadou era in stare de nefunctionare

( baterie 0).

Parerea mea este ca trebuiau verificate ambele ceasuri inainte de vanzare! Sugestia mea este ca atunci cand este cumparat un produs sa fie verificat si pusa o baterie noua!

RATING:

Raspuns magazin pe 03-01-2019 10:30

Buna ziua,



Multumim pentru feedback. Suntem constienti ca nu mai putem schimba prima impresie, motiv pentru care nu putem decat sa ne cerem scuze pentru situatia neplacuta. Pe viitor vom incerca sa fim atenti la toate detaliile ceasurilor pe care le comercializam.



Va dorim o zi excelenta in continuare!

Am returnat ceasul a doua zi, pentru ca scria pe el ca este fabricat in China si nu concep sa platesc 2800 lei pe un ceas Seiko care este confirmat ca fabricatie in China.

Nu am primit banii inapoi nici dupa 14 zile de la emiterea facturii storno!

RATING:

Mi se pare inadmisibil sa comanzi impachetarea cadou iar pretul sa fie lasat peste tot.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-12-2018 05:09

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru problema aparuta. Probabil dintr-o eroare de comunicare interna, ceasul a ramas cu pretul pe el. Stim ca nu mai putem schimba cele intamplate, motiv pentru care singurul lucru pe care il putem face este sa ne cerem scuze inca o data pentru.



Va dorim un sfarsit de an linistit.

Nic

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2018 10:50

Buna ziua,



Pentru a imbunatati serviciile pe viitor, va rugam sa ne spuneti care au fost motivele care v-au nemultumit la aceasta comanda.



Va multumim si va dorim o zi excelenta.

Ceasul nu functioneaza

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2018 10:44

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Ne cerem scuze pentru situatia aparuta. Ceasurile pe care le comercializam au garantie 2 ani, motiv pentru care va rugam sa trimiteti produsul catre noi (costul este suportat de noi). Ne cerem scuze si asteptam sa ne trimiteti produsul pentru a rezolva problema.

nu pot sa va spun nimic inca deoarece comanda facuta in data de 16.11.2018 ( azi fiind 23.11.2018 -data la care voi mi-ati trimis sa completez formularul de feedback) nu a intrat in posesia mea .

Prin urmare -nu stiu cine e de vina voi sau firma de curierat .Ramane de vazut !

RATING:

Raspuns magazin pe 03-12-2018 04:04

Buna ziua,



Multumim pentru feedback. Ne cerem scuze pentru intarzierea in livrarea coletului, speram ca pe viitor, atat noi cat si firma de curierat sa fim mai eficienti.



Va dorim o zi placuta!

A durat cam mult livrarea

RATING:

Raspuns magazin pe 12-11-2018 04:04

Buna ziua,



Va cerem scuze pentru livrarea tarzie, produsul nu se afla pe stocul furnizorului initial si a trebuit sa facem rost de produs de la un alt furnizor, ceea ce a dus la prelungirea termenului de livrare.



Va dorim o zi excelenta!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.165. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020