Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,16 / 10 de la 429 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Opinia clientului Laurentiu din Baia Mare pentru magazin
Ar fi util un email de confirmare a trimiterii expedierii, care contina si AWB-ul, dar si curierul prin care se face expedierea.
Opinia clientului Carmen din Sibiu pentru magazin
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru magazin
Opinia clientului Ormenisan din Cluj Napoca pentru magazin
Opinia clientului Violeta din Popesti-Leordeni pentru magazin
Actualizați stocurile reale pe site. Am dat comanda și am fost sunata după aproape 2 zile ca produsul nu mai e pe stoc. Nu mai induceți clienții în eroare.
Răspuns magazin pe 22-11-2021 17:30
Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul dvs! Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii! Daca doriti sa va tinem la curent cu privire la actualizarea stocului pentru produsul Aptamil fara Lactoza, va rugam sa ne informati! Va multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Anonim din Brasov pentru magazin
Indisponibili, nu ati revenit cu un sunet pentru a concretiza despre comanda, ati trimis coletul, dar...trebuie sa comunicati si cu cumparatorii.
Opinia clientului Monica din Rosu pentru magazin
Opinia clientului Monica din Rosu pentru magazin
Opinia clientului Monica din Rosu pentru magazin
Opinia clientului Matei din Bucuresti pentru magazin
Asteptam din patea Dvs un cadou sau o reducere avand in vedere ca am comandat mereu si ma consider client fidel.
Opinia clientului Biborka din Bradesti pentru magazin
Am comandat Aptamil HA ProExpert si mi s-a trimis Aptamil HA ProSyneo. Nu mi se pare corect....
Opinia clientului Viorel din Batesti pentru magazin
Opinia clientului Anonim din Remetea Mare pentru magazin
Comanda a venit foarte repede si totul a fost ok. Sunt foarte multumita!
Opinia clientului Diana din Oradea pentru magazin
Opinia clientului Daniel din Făgăraș pentru magazin
Răspuns magazin pe 05-01-2021 13:34
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Deoarece a fost o perioada aglomerata, s-au inregistrat intarzieri in procesare si livrare. Va multumim! Echipa 9luni
Opinia clientului Diana din Oradea pentru magazin
Opinia clientului Anonim din Sacele pentru magazin
Opinia clientului Marian din Bucuresti pentru magazin
Opinia clientului Robert din Galati pentru magazin
Opinia clientului Andreea din Pitești pentru magazin
Versiunea : 2.0.316. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024