Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,16 / 10 de la 429 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Laurentiu din Baia Mare pentru 9lunishop.ro
Ar fi util un email de confirmare a trimiterii expedierii, care contina si AWB-ul, dar si curierul prin care se face expedierea.
Opinia clientului Carmen din Sibiu pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Ormenisan din Cluj Napoca pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Violeta din Popesti-Leordeni pentru 9lunishop.ro
Actualizați stocurile reale pe site. Am dat comanda și am fost sunata după aproape 2 zile ca produsul nu mai e pe stoc. Nu mai induceți clienții în eroare.
Răspuns magazin pe 22-11-2021 17:30
Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul dvs! Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii! Daca doriti sa va tinem la curent cu privire la actualizarea stocului pentru produsul Aptamil fara Lactoza, va rugam sa ne informati! Va multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Anonim din Brasov pentru 9lunishop.ro
Indisponibili, nu ati revenit cu un sunet pentru a concretiza despre comanda, ati trimis coletul, dar...trebuie sa comunicati si cu cumparatorii.
Opinia clientului Monica din Rosu pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Monica din Rosu pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Monica din Rosu pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Matei din Bucuresti pentru 9lunishop.ro
Asteptam din patea Dvs un cadou sau o reducere avand in vedere ca am comandat mereu si ma consider client fidel.
Opinia clientului Biborka din Bradesti pentru 9lunishop.ro
Am comandat Aptamil HA ProExpert si mi s-a trimis Aptamil HA ProSyneo. Nu mi se pare corect....
Opinia clientului Viorel din Batesti pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Anonim din Remetea Mare pentru 9lunishop.ro
Comanda a venit foarte repede si totul a fost ok. Sunt foarte multumita!
Opinia clientului Diana din Oradea pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Daniel din Făgăraș pentru 9lunishop.ro
Răspuns magazin pe 05-01-2021 13:34
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Deoarece a fost o perioada aglomerata, s-au inregistrat intarzieri in procesare si livrare. Va multumim! Echipa 9luni
Opinia clientului Diana din Oradea pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Anonim din Sacele pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Marian din Bucuresti pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Robert din Galati pentru 9lunishop.ro
Opinia clientului Andreea din Pitești pentru 9lunishop.ro
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024