Opinii de la clienții magazinului online 9lunishop.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

9lunishop.ro

Nota: 9,16 / 10 de la 429 de clienți verificați

Notă magazin

9,16 / 10

Ne recomandă

92,31%

de la data înscrierii magazinului în program (11-12-2017)

Ultimele opinii adăugate produselor 9lunishop.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții 9lunishop.ro

Actualizați stocurile reale pe site. Am dat comanda și am fost sunata după aproape 2 zile ca produsul nu mai e pe stoc. Nu mai induceți clienții în eroare.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2021 17:30

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul dvs! Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii! Daca doriti sa va tinem la curent cu privire la actualizarea stocului pentru produsul Aptamil fara Lactoza, va rugam sa ne informati! Va multumim pentru intelegere!

Indisponibili, nu ati revenit cu un sunet pentru a concretiza despre comanda, ati trimis coletul, dar...trebuie sa comunicati si cu cumparatorii.

RATING:

Stocul produselor nu e actualizat pe site. Comanzi si peste o zi te suna ca nu pot onora comanda.

RATING:

Comand luni, ajunge joi. Nu e corect. În fine. Slaba mișcare.

RATING:

Livrarea proasta

RATING:

Sa țină cont de cerințele clienților !

RATING:

Cat mă bucur pentru acest sondaj! Domnilor și doamnelor pentru ce aveți nr de contact daca nu răspundeți? Persoane incompetente care livrează comenzile mai aveți pe stoc? Cate clase au de nu știu să citească? Și dacă va uitați pe contul meu vă puteți lămuri. Acum ceva timp am făcut o comanda la care am vrut să mai adaug dar nu a avut cine să mă ajute cu anularea sau modificarea așa că nu am ridicat coletul, plasez o alta cu tot ce am dorit dar nu a mai ajuns. Am comandat de pe alt site Bebetei cu care lucrați în colaborare, acolo aceeași problemă comand ceva și primesc altceva doar copilul meu de 5 luni poate sa mai aștepte pentru greșelile voastre și spun greșelile voastre că și voi că și ei mi ați trimis altceva decât am comandat și mai și plătesc transportul, destul 20 lei cât să vă bateți joc de banii mei. Sa vorbesc și despre descrierea care induce in eroare ca sa fac colecție de obiecte nefolositoare, banii copilului meu va intra voua in buzunar că eu sa am ce aruncă la gunoi. Descrierea suzetelor, scrie undeva că sunt teșite? Că producătorul Tommee Tippee nu a păstrat aceeași formă si pentru latex iar șansele că bebelușul să accepte modificările sunt nule! Că acele biberoane basic au tetina de o alta forma și textură? Și normal nu pot sa le dau retur pentru că au foste folosite. M am trezit cu comanda la ușă că nu știți că tehnologia a avansat și se poate urmări livrarea se informează clientul prin SMS... Nu va credeam atât de 'începători'! Dezamăgită!! Scârbită! Și tot de la voi am luat o pompa de san manuala pe care am avut ghinionul să nu am pot sa o folosesc cu bebe de o luna a trebuit să investesc in alta și dacă vreți să verificați, am achiziționat o prin eMag, precum și un încălzitor de biberoane și un sterilizator cu aburi. Închei aici...

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2018 15:26

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientele create.



Deoarece pentru noi este foarte importanta parerea fiecarui client si onorarea fiecarei comenzi, pe site-ul nostru la CONTACT _Suport Clienti este o adresa de email dedicata, prin intermediul careia sa putem solutiona diferite probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati.



In cel mai scurt timp veti fi contactata de un reprezentant al Departamentului Vanzari pentru solutionarea dificultatilor intampinate.



Multumim,

O zi placuta!

Echipa 9Luni

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.316. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024