Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,16 / 10 de la 429 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Opinia clientului Daniel din Făgăraș pentru magazin
Răspuns magazin pe 05-01-2021 13:34
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Deoarece a fost o perioada aglomerata, s-au inregistrat intarzieri in procesare si livrare. Va multumim! Echipa 9luni
Opinia clientului Anonim din București pentru magazin
Opinia clientului Tenea din Otopeni pentru magazin
Opinia clientului Nicoleta din Craiova pentru magazin
Opinia clientului Anonim65203035 din Bucuresti pentru magazin
Produsele se expediaza foarte greu.
Nu exista posibilitatea anularii comenzii pe site.
Nu exista posibilitatea de a sorta produsele in functie de disponibilitate. In plus, foarte multe nu sunt pe stoc.
Opinia clientului Anonim47651592 din Giubega pentru magazin
Sunt foarte nemultumite de metoda de returnare a produselor ! prea complicata ! am comandat niste tetine care in poza nu se vedeau avand gaura atat de mare am vrut sa le inapoez ( mentionez ca nu au fost folosite dar desfacute pentru a le vedea , pt ca prin cute nu se vedea )am sunat sa le inapoiez si mi-au dat argumente proaste ! nu recomand !!!
Opinia clientului Mihai din Cornu de Sus (Cornu) pentru magazin
Buna seara am comandat lapte Aptamil ha2 si am primit lapte Milupa nimeni nu a raspuns la mesaje sau telefon
Răspuns magazin pe 22-05-2019 12:07
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, vom remedia problema cat se poate de repede. O zi placuta!
Opinia clientului nicoleta din Iasi pentru magazin
nu este posibil sa vindeti un produs fara carte, fara traducere, fara certificat de garantie
Răspuns magazin pe 25-03-2019 11:15
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Veti fi contactata in cer mai scurt timp de colegii din Departamentul Vanzari pentru solutionarea situatiei aparute.
Multumim!
Opinia clientului Anonim46914088 din Petresti pentru magazin
Opinia clientului Anonim88858938 din Targoviste pentru magazin
Opinia clientului Elena din Razvad pentru magazin
Ce as putea sa va mai spun decat ca nu voi mai comanda niciodata de la voi. Comanda ajunge foarte greu in conditiile in care sunt produse pentru copii de care ai nevoie urgent. O sa caut alt site de pe care voi comanda si care imi trimit in maxim 2 zile. Data trecuta am primit comanda intr o sapt jumatate iar de data asta nu ma asteptam sa nu primesc pana la sfarsitul saptamanii... dezamagita total ...nu va voi mai recomanda nimanui
Opinia clientului Ionut din Vaslui pentru magazin
Am comandat 6 cutii lapte. Am primit 4 dar am plătit 6. Când am încercat sa contactez reprezentanții ... nu răspunde nimeni.
Opinia clientului Neacsu din Alexandria pentru magazin
Lipsa unei confirmari din parte lor cum ca ar fi procesata comanda este un mare minus.
Nu raspund la telefon si nici la mesaje. Deci, puteti comanda aceleasi produse de pe alte magazine online fara dureri de cap.
Opinia clientului Anonim18503666 din Cluj-Napoca pentru magazin
am primit comanda gresita si astept de 7 zile un raspuns care nu a venit. am sunat de 3 ori va sa informez despre eroare si de fiecare data mi se spune va o vor remedia, insa am impresia ca nu intereseaza pe nimeni.
Opinia clientului Daniela din Bucuresti pentru magazin
Opinia clientului Anonim27328651 din Cluj-Napoca pentru magazin
Am comandat acum o saptamana niste bavete de pe aces site, si pana acum nu le-am primit.
Răspuns magazin pe 03-10-2018 14:40
Buna ziua. In cel mai scurt timp posibil, veti fi contactata de un reprezentant al firmei noastre pentru solutionarea situatiei. O zi placuta!
Opinia clientului Gabriela din Ploiesti pentru magazin
Am lansat comanda de 5 zile, nu am primit-o nici acum, am sunat azi la firma, mi s-a dat un număr de pachet sa sun eu la firma de curierat ... prima si ultima data cand mai comand, pe saitul lor comanda mea este inca in așteptare....
Opinia clientului Diana din Brasov pentru magazin
Am asteptat 7 zile de cand am plasat comanda pana aceasta a fost trimisa .
Răspuns magazin pe 13-06-2018 18:02
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Vom lua toate masurile necesare pentru ca data viitoare sa ajunga produsele comandate in timp mai scurt. Multumim ca ati ales produsele noastre.
Opinia clientului gina din BAIA MARE pentru magazin
Comanda plasata de aproape o săptămana si nelivrata pana in prezent ,nu răspund la e-mailuri ,mesaje pe Facebook !
Răspuns magazin pe 14-05-2018 15:42
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientele create. Deoarece pentru noi este foarte importanta parerea fiecarui client si onorarea fiecarei comenzi, pe site-ul nostru la CONTACT _Suport Clienti este o adresa de email dedicata, prin intermediul careia sa putem solutiona diferite probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati. In cel mai scurt timp veti fi contactata de un reprezentant al Departamentului Vanzari pentru solutionarea dificultatilor intampinate. Multumim, O zi placuta! Echipa 9Luni.
Opinia clientului Ancuta din Bucuresti pentru magazin
Calitatea serviciilor pe care le oferiti este foarte slaba. Experienta mea se-ncadreaza la ' asa nu' . Multumesc!
Răspuns magazin pe 26-03-2018 11:25
Buna ziua. Pentru orice problema sau nemultumire legata de produse, livrare, etc. va rugam sa ne contactati folosind datele de la Suport Clienti_Contact_9lunishop.ro. Va stam la dispozitie pentru rezolvarea oricarei nemultumiri. Multumim! Echipa 9 Luni.
Versiunea : 2.0.316. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024