Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,16 / 10 de la 429 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Opinia clientului Violeta din Popesti-Leordeni pentru magazin
Actualizați stocurile reale pe site. Am dat comanda și am fost sunata după aproape 2 zile ca produsul nu mai e pe stoc. Nu mai induceți clienții în eroare.
Răspuns magazin pe 22-11-2021 17:30
Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul dvs! Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii! Daca doriti sa va tinem la curent cu privire la actualizarea stocului pentru produsul Aptamil fara Lactoza, va rugam sa ne informati! Va multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Daniel din Făgăraș pentru magazin
Răspuns magazin pe 05-01-2021 13:34
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Deoarece a fost o perioada aglomerata, s-au inregistrat intarzieri in procesare si livrare. Va multumim! Echipa 9luni
Opinia clientului Mihai din Cornu de Sus (Cornu) pentru magazin
Buna seara am comandat lapte Aptamil ha2 si am primit lapte Milupa nimeni nu a raspuns la mesaje sau telefon
Răspuns magazin pe 22-05-2019 12:07
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, vom remedia problema cat se poate de repede. O zi placuta!
Opinia clientului nicoleta din Iasi pentru magazin
nu este posibil sa vindeti un produs fara carte, fara traducere, fara certificat de garantie
Răspuns magazin pe 25-03-2019 11:15
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Veti fi contactata in cer mai scurt timp de colegii din Departamentul Vanzari pentru solutionarea situatiei aparute.
Multumim!
Opinia clientului Anonim27328651 din Cluj-Napoca pentru magazin
Am comandat acum o saptamana niste bavete de pe aces site, si pana acum nu le-am primit.
Răspuns magazin pe 03-10-2018 14:40
Buna ziua. In cel mai scurt timp posibil, veti fi contactata de un reprezentant al firmei noastre pentru solutionarea situatiei. O zi placuta!
Opinia clientului Diana din Brasov pentru magazin
Am asteptat 7 zile de cand am plasat comanda pana aceasta a fost trimisa .
Răspuns magazin pe 13-06-2018 18:02
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Vom lua toate masurile necesare pentru ca data viitoare sa ajunga produsele comandate in timp mai scurt. Multumim ca ati ales produsele noastre.
Opinia clientului gina din BAIA MARE pentru magazin
Comanda plasata de aproape o săptămana si nelivrata pana in prezent ,nu răspund la e-mailuri ,mesaje pe Facebook !
Răspuns magazin pe 14-05-2018 15:42
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientele create. Deoarece pentru noi este foarte importanta parerea fiecarui client si onorarea fiecarei comenzi, pe site-ul nostru la CONTACT _Suport Clienti este o adresa de email dedicata, prin intermediul careia sa putem solutiona diferite probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati. In cel mai scurt timp veti fi contactata de un reprezentant al Departamentului Vanzari pentru solutionarea dificultatilor intampinate. Multumim, O zi placuta! Echipa 9Luni.
Opinia clientului Dora din Cluj-Napoca pentru magazin
Tetina biberonului intra inauntru cand papa copilul si se creeaza un vid.Sunt tetine anticolici,dar s-a balonat mai rau dupa ele decat dupa celelalte simple.Nu i-au placut bebelasului.Eram incantata de achizitie acum nu le recomand am dat banii degeaba crezand ca ajuta!
Răspuns magazin pe 23-03-2018 14:00
Buna ziua. Multumim pentru alegerea produselor noastre! Exista posibilitatea sa fi aparut o eroare la infiletarea tetinei. Pentru solutionarea inconvenientului aparut va rugam sa ne contactati, folosind datele pe care le regasiti la sectiunea Contact de pe site-ul 9lunishop.ro. Nu ezitati sa ne contactati.
Opinia clientului Ancuta din Bucuresti pentru magazin
Calitatea serviciilor pe care le oferiti este foarte slaba. Experienta mea se-ncadreaza la ' asa nu' . Multumesc!
Răspuns magazin pe 26-03-2018 11:25
Buna ziua. Pentru orice problema sau nemultumire legata de produse, livrare, etc. va rugam sa ne contactati folosind datele de la Suport Clienti_Contact_9lunishop.ro. Va stam la dispozitie pentru rezolvarea oricarei nemultumiri. Multumim! Echipa 9 Luni.
Opinia clientului Georgiana din Calarasi pentru magazin
Cat mă bucur pentru acest sondaj! Domnilor și doamnelor pentru ce aveți nr de contact daca nu răspundeți? Persoane incompetente care livrează comenzile mai aveți pe stoc? Cate clase au de nu știu să citească? Și dacă va uitați pe contul meu vă puteți lămuri. Acum ceva timp am făcut o comanda la care am vrut să mai adaug dar nu a avut cine să mă ajute cu anularea sau modificarea așa că nu am ridicat coletul, plasez o alta cu tot ce am dorit dar nu a mai ajuns. Am comandat de pe alt site Bebetei cu care lucrați în colaborare, acolo aceeași problemă comand ceva și primesc altceva doar copilul meu de 5 luni poate sa mai aștepte pentru greșelile voastre și spun greșelile voastre că și voi că și ei mi ați trimis altceva decât am comandat și mai și plătesc transportul, destul 20 lei cât să vă bateți joc de banii mei. Sa vorbesc și despre descrierea care induce in eroare ca sa fac colecție de obiecte nefolositoare, banii copilului meu va intra voua in buzunar că eu sa am ce aruncă la gunoi. Descrierea suzetelor, scrie undeva că sunt teșite? Că producătorul Tommee Tippee nu a păstrat aceeași formă si pentru latex iar șansele că bebelușul să accepte modificările sunt nule! Că acele biberoane basic au tetina de o alta forma și textură? Și normal nu pot sa le dau retur pentru că au foste folosite. M am trezit cu comanda la ușă că nu știți că tehnologia a avansat și se poate urmări livrarea se informează clientul prin SMS... Nu va credeam atât de 'începători'! Dezamăgită!! Scârbită! Și tot de la voi am luat o pompa de san manuala pe care am avut ghinionul să nu am pot sa o folosesc cu bebe de o luna a trebuit să investesc in alta și dacă vreți să verificați, am achiziționat o prin eMag, precum și un încălzitor de biberoane și un sterilizator cu aburi. Închei aici...
Răspuns magazin pe 21-02-2018 15:26
Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientele create.
Deoarece pentru noi este foarte importanta parerea fiecarui client si onorarea fiecarei comenzi, pe site-ul nostru la CONTACT _Suport Clienti este o adresa de email dedicata, prin intermediul careia sa putem solutiona diferite probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati.
In cel mai scurt timp veti fi contactata de un reprezentant al Departamentului Vanzari pentru solutionarea dificultatilor intampinate.
Multumim,
O zi placuta!
Echipa 9Luni
Versiunea : 2.0.316. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024