Opinii de la clienții magazinului online 9lunishop.ro

Notă magazin

9,13 / 10

Calitatea livrării

9,21 / 10

Ne recomandă

92,27%

de la data înscrierii magazinului în program (11-12-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții 9lunishop.ro

Neserioși

RATING:

Raspuns magazin pe 05-01-2021 01:34

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Deoarece a fost o perioada aglomerata, s-au inregistrat intarzieri in procesare si livrare. Va multumim! Echipa 9luni

Buna seara am comandat lapte Aptamil ha2 si am primit lapte Milupa nimeni nu a raspuns la mesaje sau telefon

RATING:

Raspuns magazin pe 22-05-2019 12:07

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, vom remedia problema cat se poate de repede. O zi placuta!

nu este posibil sa vindeti un produs fara carte, fara traducere, fara certificat de garantie

RATING:

Raspuns magazin pe 25-03-2019 11:15

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Veti fi contactata in cer mai scurt timp de colegii din Departamentul Vanzari pentru solutionarea situatiei aparute.



Multumim!

Am comandat acum o saptamana niste bavete de pe aces site, si pana acum nu le-am primit.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-10-2018 02:40

Buna ziua. In cel mai scurt timp posibil, veti fi contactata de un reprezentant al firmei noastre pentru solutionarea situatiei. O zi placuta!

Am asteptat 7 zile de cand am plasat comanda pana aceasta a fost trimisa .

RATING:

Raspuns magazin pe 13-06-2018 06:02

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Vom lua toate masurile necesare pentru ca data viitoare sa ajunga produsele comandate in timp mai scurt. Multumim ca ati ales produsele noastre.

Comanda plasata de aproape o săptămana si nelivrata pana in prezent ,nu răspund la e-mailuri ,mesaje pe Facebook !

RATING:

Raspuns magazin pe 14-05-2018 03:42

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientele create. Deoarece pentru noi este foarte importanta parerea fiecarui client si onorarea fiecarei comenzi, pe site-ul nostru la CONTACT _Suport Clienti este o adresa de email dedicata, prin intermediul careia sa putem solutiona diferite probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati. In cel mai scurt timp veti fi contactata de un reprezentant al Departamentului Vanzari pentru solutionarea dificultatilor intampinate. Multumim, O zi placuta! Echipa 9Luni.

Tetina biberonului intra inauntru cand papa copilul si se creeaza un vid.Sunt tetine anticolici,dar s-a balonat mai rau dupa ele decat dupa celelalte simple.Nu i-au placut bebelasului.Eram incantata de achizitie acum nu le recomand am dat banii degeaba crezand ca ajuta!

RATING:

Raspuns magazin pe 23-03-2018 02:00

Buna ziua. Multumim pentru alegerea produselor noastre! Exista posibilitatea sa fi aparut o eroare la infiletarea tetinei. Pentru solutionarea inconvenientului aparut va rugam sa ne contactati, folosind datele pe care le regasiti la sectiunea Contact de pe site-ul 9lunishop.ro. Nu ezitati sa ne contactati.

Calitatea serviciilor pe care le oferiti este foarte slaba. Experienta mea se-ncadreaza la ' asa nu' . Multumesc!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2018 11:25

Buna ziua. Pentru orice problema sau nemultumire legata de produse, livrare, etc. va rugam sa ne contactati folosind datele de la Suport Clienti_Contact_9lunishop.ro. Va stam la dispozitie pentru rezolvarea oricarei nemultumiri. Multumim! Echipa 9 Luni.

Cat mă bucur pentru acest sondaj! Domnilor și doamnelor pentru ce aveți nr de contact daca nu răspundeți? Persoane incompetente care livrează comenzile mai aveți pe stoc? Cate clase au de nu știu să citească? Și dacă va uitați pe contul meu vă puteți lămuri. Acum ceva timp am făcut o comanda la care am vrut să mai adaug dar nu a avut cine să mă ajute cu anularea sau modificarea așa că nu am ridicat coletul, plasez o alta cu tot ce am dorit dar nu a mai ajuns. Am comandat de pe alt site Bebetei cu care lucrați în colaborare, acolo aceeași problemă comand ceva și primesc altceva doar copilul meu de 5 luni poate sa mai aștepte pentru greșelile voastre și spun greșelile voastre că și voi că și ei mi ați trimis altceva decât am comandat și mai și plătesc transportul, destul 20 lei cât să vă bateți joc de banii mei. Sa vorbesc și despre descrierea care induce in eroare ca sa fac colecție de obiecte nefolositoare, banii copilului meu va intra voua in buzunar că eu sa am ce aruncă la gunoi. Descrierea suzetelor, scrie undeva că sunt teșite? Că producătorul Tommee Tippee nu a păstrat aceeași formă si pentru latex iar șansele că bebelușul să accepte modificările sunt nule! Că acele biberoane basic au tetina de o alta forma și textură? Și normal nu pot sa le dau retur pentru că au foste folosite. M am trezit cu comanda la ușă că nu știți că tehnologia a avansat și se poate urmări livrarea se informează clientul prin SMS... Nu va credeam atât de 'începători'! Dezamăgită!! Scârbită! Și tot de la voi am luat o pompa de san manuala pe care am avut ghinionul să nu am pot sa o folosesc cu bebe de o luna a trebuit să investesc in alta și dacă vreți să verificați, am achiziționat o prin eMag, precum și un încălzitor de biberoane și un sterilizator cu aburi. Închei aici...

RATING:

Raspuns magazin pe 21-02-2018 03:26

Buna ziua. Ne cerem scuze pentru inconvenientele create.



Deoarece pentru noi este foarte importanta parerea fiecarui client si onorarea fiecarei comenzi, pe site-ul nostru la CONTACT _Suport Clienti este o adresa de email dedicata, prin intermediul careia sa putem solutiona diferite probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati.



In cel mai scurt timp veti fi contactata de un reprezentant al Departamentului Vanzari pentru solutionarea dificultatilor intampinate.



Multumim,

O zi placuta!

Echipa 9Luni

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020