Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,25 / 10 de la 1.490 de clienți verificați

Notă magazin

9,25 / 10

Ne recomandă

93,56%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

Scaunul este peste așteptări, livrare mult mai rapida decat a fost estimată. Multumesc! Felicitări firmei!

RATING:

Nu am primit nici acum comanda din 16.12.2023. Nu voi mai lua nimic niciodata de la Aosom

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:36

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La momentul actual comanda dvs. rezultă livrată. Mulțumim! Echipa Aosom

Am făcut un retur și de doua săptămâni aștept un răspuns și returnarea banilor!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:30

Bună ziua! În urma verificărilor, comanda dvs. rezultă ca fiind deja rambursată. În cazul dvs. a fost o comandă cu plată la livrare, iar aceasta necesită mai mult timp pentru rambursare, ținând cont că nu se realizează prin aceeași metodă de plată. Mulțumim! Echipa Aosom

RATING:

Comanda inregistrata in 18 decembrie a ajuns doar partial pana in data de 7 ianuarie. Total nemultumit de stilul livrarii si intarzierea mult prea mare. Data estimata de livrare a fost data 23-30.12.2023

RATING:

Răspuns magazin pe 12-01-2024 18:09

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. Vă informăm faptul că ați fost contactat pe adresa de email în vederea soluționării problemei. Mulțumim! Echipa Aosom

RATING:

Promt ,alegerea mea a fost buna,recomand!

RATING:

Ireproșabil! Mulțumesc!

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Comanda întârziată fata de termenul initial si comunicare greoaie. Am sunat de 6 ori sa schimb adresa de livrare ca urmare a intarzierii datorate lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-01-2024 15:27

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. In acest moment comanda dvs. rezultă livrată. Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 11-01-2024 15:30:

RATING:

RATING:

RATING:

Produs chinezesc cu aspect foarte bun ,ambalat foarte bine,expediere gratuita,vol mai reveni sa fac cumpărături la Aosom.

RATING:

RATING:

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025