Nota: 9,24 / 10 de la 1.471 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Alexandra din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului Anita din Bucureşti pentru Aosom
Ffff dezamăgită. Coletul a venit incomplet...si ...desi am solicitat suport....mi s a comunicat ca...cele 2 piese lipsa....nu pot fi trimise....NU mai sunt??? De de?? Sa răspundă Aosom..
Răspuns magazin pe 05-12-2023 09:26
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Din păcate, nu am mai primit niciun răspuns de la dumneavoastră la propunerea de a vă înlocui tot produsul, din moment ce nu avem șuruburile separat. Așteptăm e-mail. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Katica din Braşov pentru Aosom
Opinia clientului Marius din Ilfov pentru Aosom
Site bine organizat, raport corect pret/calitate, livrare prompta in conditii excelente. Voi reveni cu siguranta!
Opinia clientului Anonim din Alba pentru Aosom
Opinia clientului Mariana din Alba pentru Aosom
Opinia clientului Mirela din Buzău pentru Aosom
Răspuns magazin pe 05-12-2023 09:24
Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă, ne-am confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrărilor. În cazul în care nu s-a soluționat situația, vă rog să ne scrieți pe clienti@aosom.ro. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Zoltan din Arad pentru Aosom
Opinia clientului Marioara din Constanţa pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din null pentru Aosom
Produsul este de foarte buna calitate, chiar daca l-am achizitionat in perioada Black Friday, a ajuns in timpul indicat pe site. Multumesc mult.
Opinia clientului Mircea din Timiş pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Iaşi pentru Aosom
Opinia clientului Stefan din Dolj pentru Aosom
Opinia clientului Cristian din Galaţi pentru Aosom
Opinia clientului Flori din Buzău pentru Aosom
Opinia clientului Mihaela din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Mihaela din Arad pentru Aosom
Comanda nu mi a fost livrata am comandat in data de 13 11 2023 si nici acum nu mi a ajuns dar factura am achitato
Răspuns magazin pe 05-12-2023 09:24
Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă, ne-am confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrărilor. În cazul în care nu s-a soluționat situația, vă rugăm să ne scrieți pe clienti@aosom.ro. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Mihaela din Maramureş pentru Aosom
Opinia clientului Aurelia din Sălaj pentru Aosom
Opinia clientului Ana din Bucureşti pentru Aosom
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025