Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,24 / 10 de la 1.431 de clienți verificați

Notă magazin

9,24 / 10

Ne recomandă

93,37%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

Foarte promti. Ce am comandat este de calitate. Am sa revin si cu alte comenzi. Mutumesc!

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Serioși si punctuali!! Multumesc!

RATING:

RATING:

RATING:

Comanda a fost procesată rapid.. Mulțumesc.

RATING:

RATING:

RATING:

Am făcut comanda la un produs și după ce totul părea in regula,mi s-a spus că nu e pe stoc.Constat că nu se știe de produse de la început.Sper sa fiu anunțată cât de curând că produsul pe care îl vreau se afla din nou pe stoc,cortul de 4-8 persoane outsunny

RATING:

Răspuns magazin pe 23-08-2023 13:26

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Pentru a fi anunțată când revine produsul dorit pe stoc, intrați pe site pe respectivul produs și accesați opțiunea „Notifică-mă când revine în stoc”. Mulțumim! Echipa Aosom

Ar fi de apreciat sa achimbati politica de retur in cazul persoanelor juridice

RATING:

Răspuns magazin pe 23-08-2023 13:21

Bună ziua, Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, conform OUG 34/2014 persoanele juridice nu intră în categoria consumatorilor, prin urmare Aosom își rezervă dreptul de a refuza returul persoanelor juridice în cazurile în care produsele comandate sunt conforme. Totodată, Aosom are dreptul de a refuza inclusiv returul cantităților mari de produse conforme din partea persoanelor juridice. Regăsiți aceste informații pe site-ul nostru oficial la categoria „Retur și garanție”. Mulțumim! Echipa Aosom

Mulțumită de produsul achiziționat și de serviciul de curierat.

RATING:

RATING:

Seriozitate.

RATING:

RATING:

Superficialitate! Am comsndat un produs, au trimis produsul la o alta adresa, in alt oras, m-au asigurat ca il redirectioneaza catre adresa corecta si nu l-am mai primit deloc. M-au anuntat prin mail, ca imi vor trimite banii inapoi. Sunt multe zile de atunci si inca nu i-am primit. Ii astept inca!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2023 13:52

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom România pentru a putea proceda cu soluționarea. În cazul dvs., curierii nu au încercat livrarea la a doua adresă solicitată ulterior, astfel că produsul a fost trimis retur în Italia. Din acest motiv și timpul mai prelungit de rambursare, dat fiind faptul că încă nu am intrat în posesia produsului însă. În 2-3 zile veți primi banii înapoi. Mulțumim! Echipa Aosom

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025