Nota: 9,6 / 10 de la 4.557 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Vlad-Florin din Prahova pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Trifu din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Romeo din Ilfov pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Cristian din Salaj pentru Bikermag.ro
Am comandat un produs, l-am plătit (fiindu-mi încasați banii) și după câteva zile văzând că nu-mi ajunge produsul la destinație am sunat și am aflat că Bikermag de fapt nu avea produsul deși pe pagină exista și putea fi comandat. Jenant. După care a trebuit să mai aștept o săptămână să-mi recuperez banii.
Răspuns magazin pe 16-05-2022 15:21
Buna ziua, Produsul comandat are specificatia de livrare la comanda, si un termen estimativ de livrare de 2-10 zile daca produsul este disponibil in stocul furnizorului. Produsul respectiv este in continuare in fabricatie, dar dupa cum probabil ati aflat deja, nu este disponibil nicaieri in Romania. In ceea ce priveste returnarea sumei, fiind o plata efectuata pe site, returnarea nu este facuta de catre noi ci de procesatorul platii, termenul de solutionare fiind intre 3 si 15 zile lucratoare in functie de emitentul cardului. Nu avem nici un fel de control asupra rambursarii in afara faptului de a refuza incasarea si automat returnarea catre dumneavoastra a sumei.
Opinia clientului Raluca din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Pavel din Caras-Severin pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Dan din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Gabriel din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Anonim din Maramures pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Mihai din Galati pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Andronache din Iasi pentru Bikermag.ro
Vand pe site produse pe care nu le au in stoc si trebuie sa astepti 2-3 saptamani pana sa primesti un produs care ajunge in final cu zgarieturi. Intentia a fost de a sustine magazinele romanesti, dar se pare ca nu se merita… Am comandat acelasi produs direct la producator si a ajuns in timp mai scurt si fara probleme
Răspuns magazin pe 16-05-2022 10:00
Buna ziua, Comanda a fost efectuata in data de 21.04 la ora 20.12, in afara orelor de program si in ajunul Pastelui Ortodox. Ati fost sunat pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare in prima zi lucratoare, in data de 26.04. Deoarece produsul nu se afla in stoc, am plasat comanda catre Quad Lock, dupa acceptul dumneavoastra in privinta termenului, iar produsele au fost expediate in data de 05.05, la fix 6 zile lucratoare de la data confirmarii. In ceea ce priveste produsele zgariate, toate sistemele Quad Lock se expediaza asa cum se primesc de la furnizor, deoarece ambalajul este sensibil, nu desfacem fiecare produs in parte pentru a vedea starea acestuia. Daca exista intr-adevar o problema cu acel sistem, procedura noastra de retur este extrem de clara si de simpla, iar fiecare colet expediat are in interior un document ce va indruma ce sa faceti cand exista o astfel de situate. Totusi, de la dumneavoastra nu am primit nimic in legatura cu aceasta comanda. Poate ati avut comenzi in mai multe locuri si ati incurcat livrarile. Va multumim oricum pentur opinie. Cu stima, Echipa Bikermag
Răspuns client pe 16-05-2022 15:49:
1. “ajunul Pastelui Ortodox”= reprezinta ziua(seara zilei) dinaintea pastelui, iar prima zi de paste a fost pe 24.04.2022 2. “ Deoarece produsul nu se afla in stoc…” -in momentul plasarii comenzii online, produsul aparea ca fiind in stoc 3. “ toate sistemele Quad Lock se expediaza asa cum se primesc de la furnizor” - tocmai asta este problema. In momentul in care eu cumpar de la Bikermag, ma astept la un minim de responsabilitate si de implicare in ceea ce priveste calitatea, integritatea si termenul de livrare al produselor comandate. Dar dupa cum am spus, a fost o incercare de colaborare cu dvs., una nefericita dupa cum se vede. 4. “Poate… ati incurcat livrarile” - faptul ca va credeti voi inteligenti, e ok, poate fi acceptabil, dar cu aceasta fraza chiar imi jigniti mie inteligenta si asta nu pot accepta.
Opinia clientului Ana din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Bianca din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Anonim din Suceava pentru Bikermag.ro
Au probleme cu stocurile, livrare 48 ore e de fapt 7 zile...
Opinia clientului Csaszar din Covasna pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Mihai din Ilfov pentru Bikermag.ro
Opinia clientului viorel din Galati pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Andrei din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025