Opinii de la clienții magazinului online Bikermag.ro

Notă magazin

9,61 / 10

Calitatea livrării

9,17 / 10

Ne recomandă

97,72%

de la data înscrierii magazinului în program (25-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Bikermag.ro

Am comandat marți și ii sun saptamana viitoare luni ca sa îmi zica ca nu au pe stoc. Foarte neserioși. Am lucrat in domeniu da in cazul in care nu aveam pe stoc anulam comanda ziua urmatoare nu ma puneau sa astept o saptamna. Eu aveam nevoie de produs, nu de oameni neserioși

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2021 06:33

Buna ziua, Dupa cum avem specificat si pe site si in mesajul (SMS si email) primit de catre client, dupa inregistrarea comenzii, avem nevoie in acest moment de 2-3 zile lucratoare pentru a putea confirma telefonic comanda. Comanda dumneavoastra a fost plasat Marti, dar la ora inchiderii si automat cu cele 3 zile lucratoare necesare pentru a ajunge la comanda respectiva, am reusit sa va sunam Luni, saptamana urmatoare. De altfel, in mesajul pe care il primiti la momentul plasarii comenzii, este specificat ca in cazul in care nu doriti sa mai confirmam telefonic, sa ne expediati un simplu SMS prin care sa confirmati ca doriti sa expediem coletul, mesaj ce nu a fost primit din partea dvs. Ne cerem scuze daca ati fost ofensat de apelarea intr-un termen mai mare decat cel la care va asteptati dumneavoastra, dar faptul ca procesam comenzile in ordinea in care acestea sunt plasate pe site nu este o dovada de neseriozitate. Apreciem feed-back-ul dumneavoastra. Cu stima, Echipa Bikermag

Am făcut comandă de o pereche de ghete,care în descriere erau din piele.Am fost sunat după trei zile pentru confirmarea comenzii,cu toate că le-am menționat că vreau ghetele doar dacă sunt din piele mi-au trimis ghetele bineînțeles care nu erau din piele.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-12-2020 12:23

Buna ziua. Dupa cum am discutat deja, coletul a fost expediat de catre noi in data de 23.11, si ulterior ratacit de catre compania de curierat. Deoarece de regula avem un volum mare de colete, acesta crescand considerabil in perioada Black Friday, suntem in imposibilitatea verificarii traseului fiecarui colet expediat, si desi aceste situatii de colete pierdute sunt extrem de rare, ele totusi apar. Va multumim pentru comentariul adaugat review-ului, ce ne va ajuta sa imbunatatim activitatea desfasurata. Cu stima, Echipa Bikermag.ro

Dezamagit,nu se actualizeaza pe site produsele pe care nu le au in stoc sau nu le pot aduce de la furnizori. Reclama falsa,dar nu sunt singurii care fac asta. Daca nu il ai pe stoc si il aduci de la furnizori ar treb macar sa fi afisat ca produsul este la comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 24-07-2020 10:13

Buna ziua, Din pacate fiind in plin sezon, se intampla sa apara astfel de decalaje intre stocul afisat online si cel real, mai ales in conditiile in care avem si magazin de desfacere, iar actualizarea in timp real a stocului este o imposibilitate tehnica. Modelul de produs ales de catre dumneavoastra era la acel moment lipsa si din stocul furnizorului, toti marii producatori fiind afectati de stoparea productiei la nivel mondial din cauza pandemiei de coronavirus. Va multumim pentru feedback!

preturi foarte bune, timp de livrare extrem de mare >5 zile, produsele nu contin detalii suficiente

RATING:

Raspuns magazin pe 10-07-2019 10:47

Buna ziua,



Va multumim pentru opinie, insa nu putem fi in totalitate de acord.

Deoarece regulamentul GDPR nu ne permite sa vedem exact provenienta recenziei (aceasta fiind interemediata de platforma trusted.ro), va putem confirma ca toate comenzile noastre sunt confirmate telefonic, asadar termenele de livrare sau informatiile suplimentare sunt comunicate inaintea expedierii coletului, clientul avand asadar toate datele pentru a decide daca pastreaza sau nu comanda.

Inca o data va multumim pentru feed-back, acesta fiind motorul imbunatatirii noastre!



Cu stima,



Echipa BikerMag.ro

Am incercat sa comand folosind mai multe cupoane de reducere comanda finalizandu-se online, dar cand am sunat pentru confirmare am aflat ca nu se poate, in consecinta neseriozitate plus preturi mari.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-01-2019 05:34

Dupa cum am discutat si telefonic, cumularea voucherelor de reducere nu este posibila. De asemenea in acest caz v-am oferit o reducere mai mare fata de valoarea unui singur voucher si am convenit impreuna sa utilizati celelalte doua coduri pentru comenzi ulterioare. Doar pentru dragul exemplificarii : daca un client are 10 coduri de reducere a 10% comanda ar trebui sa fie gratuita? Consideram acest review drept unul malitios si total nejustificat, mai ales in conditiile in care ati fost de acord telefonic cu solutia propusa de catre noi. Suntem intotdeauna disponibili pentru clientii nostrii si singurul nostru scop este sa va cream o experienta de cumparare cat mai placuta. Intelegem ca suntem toti diferiti si nu putem satisface 100% din exigentele clientilor nostrii dar in acest caz nu ne regasim vinovatia.

Va multumim totusi pentru comentariu si am luat toate masurile tehnice pentru ca validarea mai multor vouchere in cadrul unei singure comenzi sa nu mai poata fi posibila.

Toate cele bune,



Echipa BikerMag.ro

Nu au marfa, dar ii fac reclama

RATING:

Raspuns magazin pe 17-08-2018 06:23

Buna ziua,



Din pacate ca in orice domeniu exista si rupturi de stoc cauzate de diverse motive, schimbarea gamei, lipsa stoc furnizor, etc. Dupa efectuarea comenzii, ati fost instiintat telefonic despre situatia stocurilor si a fost oferita o alternativa in ceea ce priveste termenul de livrare precum si un produs alternativ.

Luand acestea in considerare va rugam daca se poate sa va revizuiti nota acordata.

Va multumim anticipat!

Nu pot fi multumit avand in vedere ca am primit ceva diferit si deteriorat fata de ceea ce am comandat !

RATING:

Raspuns magazin pe 24-07-2018 03:03

Produsul comandat a fost expediat eronat si ne-am asumat greseala comisa, insa in acelasi timp am oferit toate solutiile posibile pentru a rezolva situatia.

Ne cerem scuze inca o data pentru expedierea eronata.

Cautati ca pretul pe produs ce ajunge la beneficiar sa fie mai mic

RATING:

Daca nu au produse pe stoc sa nu le mai afiseze !

RATING:

Raspuns magazin pe 05-04-2018 11:15

Va multumim pentru opinia exprimata! Din nefericire, rupturile de stoc sunt inevitabile si ca in fiecare caz de acest gen am revenit cu produs alternativ.



Va multumim inca o data si va asteptam pe viitor sa incercati serviciile noastre!

Sa se asigure ca livrează produsul comandat de client

RATING:

Raspuns magazin pe 07-08-2017 05:02

Situatia a fost rezolvata prin inlocuirea produsului comandat. Mentionam ca situatia a fost amplificata de catre firma de curierat ce a reusit contra-performanta de a livra coletul cu o intarziere de 4 zile.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020