Opinii de la clienții magazinului online Bikermag.ro

Bikermag.ro

Nota: 9,59 / 10 de la 3.905 de clienți verificați

Notă magazin

9,59 / 10

Ne recomandă

97,06%

de la data înscrierii magazinului în program (25-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Bikermag.ro

Reduceri de preț, program de weekend, oameni prietenoși. Nu stau grozav cu gestionarea de stoc, modele scanate greșit, drumuri făcute degeaba.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-03-2024 14:19

Buna ziua, Va multumim pentru opinie. Aveti dreptate, din cauza unei etichete amplasate eronat si din cauza similitutinii intre cele 2 produse am comercializat eronat produsul fata de comanda dumneavostra. Am luat masuri pentru ca aceasta situatie sa nu se mai repete. Toate cele bune, Bikermag

Produsul comandat a fost disponibil pe site, dar dupa plasarea comenzii am fost anuntat ca produsul nu mai este pe stoc si va fi inlocuit cu altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-01-2024 10:20

Buna ziua, Manusile respective erau afisate pe site cu mentiunea "La Comanda" nu ca fiind in stocul propriu. Colegii nostri v-au contactat si au propus pentru inlocuire aceeasi manusa dar de culoare negru total nu negru-portocaliu, aceea culoare nefiind disponibila in acel moment, in stocul furnizorului. Va multumim.

Produsul aparea in stoc cand l-am comandat, dar de fapt nu era. Au trecut doua saptamani si inca nu l-au adus de la producator.

RATING:

Răspuns magazin pe 24-11-2023 11:36

Buna ziua, Din pacate erorile de stoc, desi incercam sa le diminuam spre zero, mai pot aparea, mai ales in cazul produselor cu volum mare de miscare. Produsul respectiv este comandat catre furnizor, dar pana in acest moment comanda nu a fost livrata catre noi, acest producator avand o promotie de Black Friday aproape pentru toata luna Noiembrie si automat toate expedierile sunt ingreunate din cauza volumului mare de comenzi. Va multumim pentru intelegere!

Comanda mi-a ajuns după o săptămână față de ce mi-au promis.La mailuri nu răspund.

RATING:

Răspuns magazin pe 31-08-2023 10:55

Buna ziua, Comanda a fost livrata cu intarziere deoarece dupa confirmarea cu dvs si plasarea comenzii catre furnizor, produsul a devenit lipsa stoc si a trebuit sa asteptam o noua actualizare de stocuri. Acest lucru nu scuza faptul ca departamentul nostru de vanzari nu a reusit sa comunice cu dumneavoastra si sa va aduca o actualizare a termenului de livrare si vom lua masuri pentru ca acest lucru sa nu se mai intample pe viitor. In ceea ce priveste mailul, am verificat amanuntit si acesta a ajuns in spam, de aceea nu ati primit raspuns. Va multumesc pentru intelegere! Bikermag

Am specificat ce model de piesa doresc, si totusi am primit altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-07-2023 13:01

Buna ziua, Dupa cum am si discutat, bujiile NGK sunt fabricate in mai multe tari. Din nefericire nu putem selecta tara de provenienta a acestui tip de produs. Inteleg ca dorinta dumneavoastra era sa primiti o bujie fabricata in Japonia insa va asiguram ca standardele producatorului sunt identice indiferent de tara de productie. Toate cele bune, Bikermag

Am cumparat in luna mai a anului 2022 un quad-lock pentru bicicleta si mi s-a rupt o mica "ureche" de prindere din plastic de pe suportul de asezare a telefonului si mi-a iesit din locasurile de prindere mica garnitura de cauciuc,care are probabil o functie anti-shock,astfel incat nu mai pot folosi acest suport de prindere a telefonului pe ghidonul bicicletei.Asadar dupa un an de folosire a acestuia,am fost pus in situatia de a-mi cumpara altul pentru a-mi acoperi nevoile pentru care il cumparasem.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-07-2023 11:50

Buna ziua, Produsele Quad Lock beneficiaza de garantie si toate sesizarile pe care le-am avut, chiar si atunci cand suportul era strans prea tare de catre utilizator au fost rezolvate prin inlocuirea produsului. Pe viitor va rugam sa apelati cu incredere cand vine vorba de garantiile produselor. Multumesc, Bikermag

Timp de așteptare returnare bani mult prea mare(încă aștept viramentul) și am primit și un produs neconform la care mi s-a comunicat că eu trebuie să plătesc transportul pt retur. Încă nu am primit banii să văd dacă într-adevăr mi s-a oprit și costul transportului.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2023 10:59

Buna ziua, Returul dumneavoastra a fost receptionat in data de 11.05, iar plata a fost efectuata in data de 20.05. Intelegem ca poate pentru dumneavoastra a fost un timp mare de plata al returului, si desi incercam sa viram cat mai repede sumele, platile se efectueaza saptamanal nu la primirea fiecarui colet individual. In ceea ce priveste plata transportului de retur, ne-am ocupat noi de ridicarea produsului de la dumneavoastra si nu au fost oprite costuri de transport, desi acest lucru trebuia facut deoarece justificarea dumneavoastra cum ca buretii sunt alta marime, a fost verificat si acel L de pe partea de plastic era o urma de stanta, eticheta acestuia fiind conform marimii castii si anume XL. Toate cele bune, Bikermag

Răspuns client pe 22-05-2023 11:28:

Săptămânal, aveți dreptate. Joi a fost 11.05. Iar legat de dimensiune, sunteți sigur că aceea este o urmă de stanta? Dețin alte 4 căști dimensiuni diferite, producători diferiți, iar pe fiecare ghiciți ce, este o urma de stanta cu dimensiunea care corespunde cu casca. Eu am fost de acord de la început cu persoana cu care am vb de la retururi că să oprească din banii ce trebuiesc returnați, costul transportului, deci îi puteați opri dacă așa considerați dvs că aceea era o urmă de stanta. Însă cel mai frumos scrie pe site-ul dvs sus în dreapta "retur 30 de zile, simplu și GRATUIT" și abia când intrii la politica de retur aflii că e doar o "eticheta" aceea de pe site. Numai bine!

Nu am primit inoformatiile necesare și încă aștept returnarea banilor

RATING:

Răspuns magazin pe 01-05-2023 17:58

Buna ziua, Returul dumneavoastra este achitat.Termenul maxim legal de virare al returului este de 14 zile, iar in toate cazurile sumele se vireaza imediat ce sunt verificate produsele (2-5 zile lucratoare). Daca suma nu se afla inca in contul dumneavoastra va rugam sa ne contactati pentru a putea verifica datele oferite de catre dumneavoastra la momentul inregistrarii solicitarii de retur. In privinta informatiilor solicitate, nu cunoastem despre ce ar putea fi vorba. Toate informatiile despre retur se afla in colet, iar paginile din site ce explica procedurile de retur sunt detaliate si foarte usor de gasit. Daca exista informatii pe care le doriti clarificate, va rugam sa ne contactati. Multumim, Bikermag

S-au grabit sa anuleze o comanda online… Puteam fi intrebat daca o vreau livrata pe email sau daca mai ajung sa o ridic. Overall, magazin cu muulte lucruri interesante.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-04-2023 09:10

Buna ziua, Comenzile ce se plaseaza cu ridicare din magazin au un termen de 3 zile pentru a fi receptionate de catre client din momentul in care aceastea sunt disponibile, iar acest lucru este comunicat inclusiv in sms-ul primit in momentul actualizarii stadiului comenzii. In cazul dumneavoastra comanda a fost anulata la depasirea aceastui termen, dar nu fara a incerca sa va contactam telefonic inainte. Exista de asemenea si posibilitatea de a ne contacta si a specifica o noua metodaa de livrare. Va multumim, Bikermag

am facut plata online pentru un produs, l-am asteptat o saptamana ca in final sa mi se returneze banii fara nici o explicatie.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-11-2022 10:49

Buna ziua, Comanda a fost anulata si plata restituita deoarece am incercat in mai multe ocazii sa luam legatura telefonic cu dumneavoastra pentru confirmarea comenzii, dar nu ati raspuns. Nu expediem comenzi fara a fi confirmate deoarece daca noi nu putem lua legatura cu dumneavoastra, nici curierul nu va putea face livrarea. Toate cele bune, Bikermag

Neseeios

RATING:

Răspuns magazin pe 24-10-2022 13:07

Buna ziua, Deoarece nu explicati cu ce anume am fost neseriosi putem doar banui ca este vorba despre faptul ca ati comandat un produs ce nu aparea ca fiind disponibil in stocul nostru, iar termenul de livrare nu a fost pe placul dumneavoastra. Ne pare rau ca nu am putut livra in termenul solicitat de catre dumneavoastra, insa aceste situatii nu depind in totalitate de catre compania noastra. Va multumim pentru review si va mai asteptam si pe viitor.

Produsul cumpărat nu semăna (era alt model) cu cel comandat pe site, motiv pentru care l-am returnat.

RATING:

Astept dupa o comanda de la ei de 15 zile si inca nu a venit

RATING:

Răspuns magazin pe 29-11-2021 13:39

Buna ziua, Produsul comandat de catre dumneavoastra nu era si inca nu este disponibil in stocul furnizorul nostru si ati fost informat despre acest lucru in momentul in care ati fost contactat telefonic, optand in urma discutiei pentru asteptarea re-intrarii in stoc a produsului respectiv. De altfel, in dreptul butonului de "Adauga in Cos" este specificat termenul de livrare in conditiile in care produsul este disponibil in stocul furnizorului, ceea in acest caz nu se intampla. In momentul revenirii produsului in stoc, unul dintre operatorii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru a confirma daca mai doriti sau nu expedierea. Cu stima, Bogdan TRUFASU

Răspuns client pe 29-11-2021 16:02:

Buna ziua, se poate anula comanda?

Nu adaugai pe site-ul dumneavoastră produse pe care nu le aveți si nu le puteți aduce

RATING:

Răspuns magazin pe 30-07-2021 13:25

Buna ziua, Dupa cum am discutat si telefonic, produsul comandat este indisponibil momentan, dar este in continuare in fabricatie si va putea fi livrat la o data ulterioara. Din acest motiv exista pe site si poate fi adaugat in cos si tot din acelasi motiv, emailul de confirmare este pentru plasarea comenzii nu pentru confirmarea stocului, aceasta confirmare fiind facuta telefonic de catre angajatii nostri. Va multumesc pentru review si pentru intelegere! Cu stima, Bogdan TRUFASU

Comanzi rosu, vine portocaliu, în telefon ți se rade când vrei retur și ți se spune ca poate ți se pare ca nu e rosu.. nu cred ca vreau sa am de a face a 2 a oara cu ei.. tipul cu care am vorbit prima oara era maxim de enervant. Al doilea a fost ok.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-06-2021 14:28

Buna ziua, Am asistat la discutia avuta cu angajatul nostru si imi pare rau ca ati ramas cu o astfel de perceptie, in conditiile in care nu aceste vorbe au fost spuse si nici macar nu aceasta a fost intentia noastra. Intr-adevar produsul a fost expediat eronat deoarece rosul si portocaliul de pe aceasta casca sunt aproape identice, dar aceasta este greseala noastra si ne asumam acest aspect. Va ramanem in continuare la dispozitie. Cu stima, Bogdan TRUFASU

Răspuns client pe 18-06-2021 14:31:

Nu au produsele în stoc.Nici nu s-au sinchisit să mă anunțe până nu am scris eu la ei.In concluzie, după 6 luni in care mi am dorit o cască moto, am rămas fără ea.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-06-2021 21:09

Buna ziua, Comanda a fost plasata intr-o zi nelucratoare si la momentul finalizarii formularului din cadrul site-ului primiti in mod automat instiintare atat prin sms cat si prin e-mail ca urmeaza sa fiti contactat pentru confirmarea din partea noastra intr-un termen de 2-3 zile lucratoare, ceea ce am si facut. De asemenea este specificat faptul ca unele produse ce au status "la comanda" se livreaza cu intarzieri. Faptul ca un anume model de casca, ce se livreaza in 18 versiuni diferite, nu a fost disponibil pentru livrare imediata, nu inseamna ca nici-un produs nu este disponibil cu livrare din stoc. In ceea ce priveste faptul "ca nu ne sinchisim sa va anuntam", toate comenzile se proceseaza in ordinea vechimii, si daca ati luat legatura cu noi, inainte de a ajunge la comanda dvs nu inseamna ca nu ne pasa ci pur si simplu ca inca nu ajunsesem la respectiva comanda. Va multumim pentru opinie! Cu stima, Bogdan TRUFASU

Răspuns client pe 06-06-2021 21:12:

Nu am nimic de spus. Am rămas dezamăgiți pentru ca acea casca era cadou pt. ziua de naștere, un cadou ce nu l am putut onora si atât. Nu pot da 10 dacă împlinirea sufletească nu a existat. Am avut o experiență neplăcută și atât.

Am comandat articole care erau disponibile pe site, dar după două săptămâni nu le-am primit. Nici nu a fost posibil să se verifice starea cu numărul de urmărire al comenzii. Nu am primit încă articolele pe care le-am comandat.Nu cred că voi cumpăra din nou la magazinul dvs. Dacă termenele de livrare ar fi fost mai rapide, cu siguranță aș fi continuat să cumpăr de la dvs.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-05-2021 11:08

Buna ziua, Dupa plasarea comenzii ati fost informat in privinta termenelor de livrare estimative ale produselor. De altfel v-am oferit si varianta returanii sumei achitate cu cardul, produsele urmand a fi achitate la livrare dar ati optat pentru asteptarea livrarii si mentinerea platii. Ne pare rau ca produsele nu au fost livrate pana la momentul plecarii dumneavoastra in calatorie, dar acest lucru este independet de vointa noastra. Ne dorim la fel de mult ca dumneavoastra sa livram produsele pe care le comercializam in mod curent. Va ramanem in continuare la dispozitie. Cu stima, Bogdan TRUFASU

Sa aveți la zi stocul

RATING:

Răspuns magazin pe 25-05-2021 16:13

Buna ziua, Produsul comandat de catre dumneavoastra avea specificata in dreptul rubricii de stoc, informatia de status " La comanda" si cu un termen de livrare "Confirmat telefonic". Tocmai de aceea ati fost sunat si ati primit toate informatiile referitoare la stocuri. Produsul respectiv din pacate in acest moment este absent si din stocul furnizorului in respectiva configuratie, dar poate fi comandat si livrat ulterior. Din acest motiv este permisa comanda in cadrul magazinului. Va multumim pentru opinie. Cu stima, Bogdan TRUFASU

Casca nu a ajuns la mine la fel ca în poza cu visorul negru din magazinul online plus ca a ajuns si un pic ruptă si zgariata

RATING:

Răspuns magazin pe 24-05-2021 18:47

Buna ziua, Dupa cum este specificat in descrierea castii, aceasta se livreaza cu viziera transparenta, poza afisata fiind pur informativa. In ceea ce priveste faptul ca produsul este rupt, am inteles din convorbirea telefonica ca este vorba despre deflectorul de aer de la barbie usor descusut. Dupa receptionarea pozelor solicitate vom inlocui in garantie, deflectorul respectiv. Multumim pentru opinie! Cu stima, Bogdan TRUFASU

Am comandat marți și ii sun saptamana viitoare luni ca sa îmi zica ca nu au pe stoc. Foarte neserioși. Am lucrat in domeniu da in cazul in care nu aveam pe stoc anulam comanda ziua urmatoare nu ma puneau sa astept o saptamna. Eu aveam nevoie de produs, nu de oameni neserioși

RATING:

Răspuns magazin pe 04-05-2021 18:33

Buna ziua, Dupa cum avem specificat si pe site si in mesajul (SMS si email) primit de catre client, dupa inregistrarea comenzii, avem nevoie in acest moment de 2-3 zile lucratoare pentru a putea confirma telefonic comanda. Comanda dumneavoastra a fost plasat Marti, dar la ora inchiderii si automat cu cele 3 zile lucratoare necesare pentru a ajunge la comanda respectiva, am reusit sa va sunam Luni, saptamana urmatoare. De altfel, in mesajul pe care il primiti la momentul plasarii comenzii, este specificat ca in cazul in care nu doriti sa mai confirmam telefonic, sa ne expediati un simplu SMS prin care sa confirmati ca doriti sa expediem coletul, mesaj ce nu a fost primit din partea dvs. Ne cerem scuze daca ati fost ofensat de apelarea intr-un termen mai mare decat cel la care va asteptati dumneavoastra, dar faptul ca procesam comenzile in ordinea in care acestea sunt plasate pe site nu este o dovada de neseriozitate. Apreciem feed-back-ul dumneavoastra. Cu stima, Echipa Bikermag

Răspuns client pe 04-05-2021 22:31:

Apreciez ca va dați interesul și ca le luați in ordine, dar telefonul l-am dat eu firmei, nu ei m-au sunat. In cazul in care pe stoc nu mai exista acel produs de ce mai apare pe site? Nu este normal și nici Dvs. nu v-ar conveni. Va rog sa fiți mai atenți!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024