Nota: 9,59 / 10 de la 4.313 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Dan din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 22-11-2024 18:08
Buna ziua, Comanda a fost expediata din data de 11.11 de la sediul nostru. Am verificat statusul coletului si acesta apare in depozitul curierului. Am transmis deja catre firma de curierat sa urgenteze livrarea catre dvs.,
Opinia clientului Neculai din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 17-11-2024 21:34
Buna ziua, Ar fi fost util si un comentariu la nota dvs., pentru a va putea intelege nemultumirea. Din ce am verificat, comanda dumneavoastra se afla inca in tranzit, poate aceste este motivul notei. Din pacate, timpul de livrare al firmei de curierat nu este o variabila pe care sa o putem controla si in aceasta perioada de volum foarte mare pentru curieri, pot sa apara si intarzieri. Multumim pentru intelgere si va ramanem la dispozitie daca doriti sa ne explicati si motivele notei.
Opinia clientului Anonim din Dolj pentru Bikermag.ro
Refuza inlocuire pentru casca probata pentru ca a fost dezlipit abtibildul de pe vizor si probata pe motocicleta. Returul conditionat de penalizare de 20% din valoare. M-am indreptat catre protectia consumatorului. 😞
Răspuns magazin pe 06-11-2024 18:06
Buna ziua! Returul nu a fost refuzat, dar pentru ca ati spus ca produsul este folosit, v-am informat despre taxa de igienizare/devalorizare produs. Aceasta taxa a fost infiintata chiar in baza recomandarii ANPC. In alta ordine de idei, va putem intelege situatia, dar toate aceste date sunt publice pe site, iar daca empatizati cu oricare alt client, sunt convins ca nu ati fi dorit sa primiti un produs asa cum sustineti dvs., doar cu folia scoasa si probat pe motocicleta in mers. Avem o datorie fata de toti clientii nostri si aceste reguli nu sunt nici singulare nici extraordinare. Toate cele bune, Bikermag
Opinia clientului Dan din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Mare atentie daca vreti sa faceti retur, pentru ca nu dau banii inapoi. Iti emit un voucher si daca nu gasesti altceva de cumparat de la ei, asta e…😠
Răspuns magazin pe 15-10-2024 16:09
Buna ziua, Dupa cum avem afisat in zona casei de marcat, si dupa cum informam fiecare client ce face o achizitie din show-room, pentru acest tip de achizite fizica, metoda de retur acceptata de catre noi, este emiterea de voucher valoric. Aceasta metoda de returnare nu este ceva singular si specific doar pentru noi ci ceva practicat la nivel general in comertul traditional. In alta ordine de idei, afisam psobilitatea returului pentru 3 zile de la achizitie, iar dumneavoastra ati returnat produsul la peste o saptamana de la achizitie. Chiar si cu aceste nerespectari din partea dvs., a unor reguli specificate inainte de achizitie, am ales sa va venim in ajutor si sa acceptam returul si sa emitem voucherul valoric. Va ramanem in continuare la dispozitie, in limita legislatiei si a regulilor acceptate de ambele parti. Multumim!
Opinia clientului Gabriel din Constanta pentru Bikermag.ro
Ofer doar 6 din 10 pentru ca la secțiunea ,, despre comanda ,, am lăsat un mesaj care a fost fie ignorat total fie nu a fost nici măcar citit. În rest , produsul a ajuns în condiții foarte bune .
Răspuns magazin pe 04-09-2024 11:28
Buna ziua, Mesajul dvs., a fost citit si nu a fost ignorat. Solicitarea de a expedia si stickere nu a putut fi onorata deoarece in acel moment nu aveam ce alte stickere sa va expediem. V-am trimis toate stickerele disponibile in comanda anterioara. Ne bucuram ca produsele pentru care ati platit au ajuns in regula si ca partea de comanda a fost excelenta. Toate cele bune, Bikermag
Opinia clientului Mihail din Arges pentru Bikermag.ro
Promti dar ar fi bine sa anunțați clientii când produsele sunt desigilate, cu ambalaje rupte sau folosite/expuse. Am cumpărat 2 produse de aici ambele erau desigilate, unul a fost expus altul cu ambalajul rupt.
Răspuns magazin pe 26-07-2024 09:31
Buna ziua, Multumim pentru opinie. In ceea ce priveste expedierea de produse ce au fost utilizate, nu facem acest lucru de regula, doar in putinele cazuri in care produsul este comercializat separat in site, cu un pret redus si cu mentiunea ca este resigilat. Cat despre cele 2 comenzi, placutele de frana au fost expediate cu ambalaj intact, dar posibil sa se fi spart de la manipularea curierilor, iar intercomul a trebuit desigilat pentru a fi verificat in prealabil. Multumim inca o data.
Opinia clientului Calin din Sibiu pentru Bikermag.ro
Mi a placut promptitudinea cand am plasat comanda. Cand am facut returul a mers mult mai greu si am asteptat o saptamana dupa curierul sameday care nu a mai venit niciodata, desi am platit transportul.😐
Răspuns magazin pe 26-07-2024 09:37
Multumim pentru opinie. Am verificat afirmatiile si intr-adevar, curierul nu a ridicat coletul de la dumneavoastra desi noi am facut comanda de ridicare. Suma achitata de catre dvs., pentru ridicare a fost returnata imediat ce am aflat despre situatie. Ne dorim sa fim cat mai operativi, dar din pacate, sunt astfel de situatii ce nu sunt in controlul nostru si daca nu ne sunt aduse la cunostinta imediat, poate dura ceva mai mult pana sa ne autosesizam avand in vedere ca gestionam zilnic zeci de comenzi diferite. Va multumim inca o data si va asiguram de suportul nostru pe viitor. Toate cele bune!
Opinia clientului Rares din Tulcea pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 25-06-2024 10:42
Buna ziua, Politica de retur este afisata foarte clar pe site-ul nostru. Dupa ce completati formularul de retur (ceea ce ati facut) trebuie sa ne trimiteti produsul inapoi sau sa comandati transportul din site pentru a va trimite noi curierul. Pana in acest moment nu am primit produsul inapoi si nu aveti comanda pentru transport. Va rog sa urmati pasii descrisi in procedura pentru a va putea schimba produsul. Toate cele bune, Bikermag
Opinia clientului CULIC din Salaj pentru Bikermag.ro
după ce am făcut comanda, am fost sunat că nu există pe stoc produsele, deși pe site apăreau ca fiind disponibile.😠
Răspuns magazin pe 25-06-2024 10:38
Buna ziua, Va intelegem nemultumirea faptului ca nu am putut onora comanda dumneavoastra, dar acel produs avea status "La comanda" la momentul plasarii comenzii, si va permitea sa o adaugati in cos deoarece noua ne aparea disponibila in stocul furnizorului. Din pacate aceasta era indisponibila in realitate in stocul furnizorului dupa cum ati fost informat telefonic si stiati deja avand in vedere comenzile plasate inainte catre alte magazine ce au revenit catre dvs cu aceeasi informatie. Produsul respectiv a fost dezactivat pana la revenire in stoc. Toate cele bune, Bikermag
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Bikermag.ro
Vânzătorii nu sunt foarte comunicativi, chiar expeditivi, nu oferă suport, răspund evaziv! Incomparabil cu alte magazine moto unde erau foarte deschiși și gata să îți ofere informații!
Răspuns magazin pe 22-05-2024 15:40
Buna ziua, Ne place sa oferim suport atunci cand acesta este cerut, si sa nu sacaim vizitatorii magazinului nostru cu informatii ce poate nu sunt utile in acel moment. Interactiunea pe care o avem cu fiecare client in parte se bazeaza pe solicitarea acestuia de informatii si nu oferirea lor in mod fortat. In cazul dumneavoastra, fiind o comanda cu ridicare din show-room, ati fost asistat pentru probarea produsului si a fost oferit tot suportul solicitat. Ne pare rau dar nu intelegem motivul nemultumirii dumneavoastra. Toate cele bune, Echipa Bikermag
Opinia clientului Anonim din Suceava pentru Bikermag.ro
Am cumpărat un sistem quad lock inițial dar fără protecția de vibrații am fost sunat să comunic comanda, totul ok însă nu mi s-a spus ca ar fii bine sa achiziționez și protecția de vibrații, ulterior am mers cu motorul o tură cu telefon montat pe ghidon, de la vibrațiile create îmi a fost avariată o camera a telefonul ( nu mai face zoom și nu stabilizează imaginea). Nu spun ca este vina celor de la Bikermag dar dacă îmi spunea cineva ca o recomandare sa achiziționez acel dumper o făceam fără sa stau pe ganduri nu era mult 90 de lei dar acum e mai mult reparația la telefonului.
Răspuns magazin pe 15-05-2024 12:17
Buna ziua, De regula chiar facem aceasta recomandare, dar in acest caz aveti dreptate, nu a fost facuta recomandarea de catre colegii nostri. Este o situatie extrem de rara si cel mai probabil a fost generata de faptul ca ati achitat cu cardul pe site, situatie in care sunam clientii daca sunt situatii de stoc eronat etc. nu si pentru confirmare. Ne cerem scuze pentru aceasta eroare si vom schimba procedura pentru a pre-intampina astfel de situatii in viitor. Toate cele bune, Bikermag
Opinia clientului Vincze din Bihor pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 13-05-2024 11:47
Buna ziua, Am fi apreciat si un comentariu ca sa putem intelege nemultumirea, dar am ascultat convorbirea telefonica si credem ca am aflat. Asadar, deoarece verificam toate produsele inainte de a fi expediate, nu va puteam expedia un produs ce avea urme evidente de la expunere. Din nefericire acest produs era ultimul din stocul furnizorului si nu ati dorit inlocuirea cu un altul similar. Toate cele bune, Echipa Bikermag
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 13-05-2024 11:43
Buna ziua, Ati efectuat o comanda Vineri seara la ora 20.21 si Luni, in prima zi lucratoare a departamentului de Suport Telefonic ati fost sunat si ati refuzat comanda. Stim ca ati sunat Sambata si nu ati reusit sa luati legatura cu noi, dar asa cum este specificat in mesajul robotului telefonic, suportul este limitat in aceasta zi, datorita fluxului foarte mare de clienti din show-room. Toate cele bune, Echipa Bikermag
Opinia clientului Iuliu din Bihor pentru Bikermag.ro
Puține mărimi la casca.. Eu plătesc pe loc.. Le trimit înapoi produsu pe bani mei.. Și aștept 14 zile tot după banii mei.. E cam slăbuți pt un magazin online
Răspuns magazin pe 26-04-2024 17:53
Din pacate nu intelegem motivul nemultumirii dumneavoastra. Ati comandat o casca, nu ati selectat corect marimea si am facut retur. Din partea noastra tot suportul, dar la fel trebuie sa fie si din partea dumneavoastra. Toate cele bune, Bikermag
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Reduceri de preț, program de weekend, oameni prietenoși. Nu stau grozav cu gestionarea de stoc, modele scanate greșit, drumuri făcute degeaba.
Răspuns magazin pe 22-03-2024 14:19
Buna ziua, Va multumim pentru opinie. Aveti dreptate, din cauza unei etichete amplasate eronat si din cauza similitutinii intre cele 2 produse am comercializat eronat produsul fata de comanda dumneavostra. Am luat masuri pentru ca aceasta situatie sa nu se mai repete. Toate cele bune, Bikermag
Opinia clientului roberto din Timis pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 18-03-2024 20:29
Comanda din 7.03, livrata cu succes in data de 08.03. Ar fi fost de ajutor daca ati fi oferit si un comentariu pe langa nota dumneavoastra. Apreciem orice comentariu indiferent ca este pozitiv sau nu.
Opinia clientului Fekete din Covasna pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 19-03-2024 15:56
Buna ziua, Comanda a fost anulata, deoarece produsul nu a mai fost disponibil in stocul furnizorului. La momentul anularii ati fost instiintat despre aceste aspecte de catre unul dintre operatorii nostri. Toate cele bune, Bikermag
Opinia clientului alin din Mures pentru Bikermag.ro
Pe lângă ca mi au trimis o pereche de ghete moto cu defect , a trebuit sa plătesc eu returnarea lor către magazin și după ce nu au reușit sa găsească alta pereche a trebuit sa astept aproape o săptămâna sa îmi returneze bani , cu multe telefoane sa ii rog sa îmi returneze mai repede bani , nu recomand
Răspuns magazin pe 07-03-2024 15:57
Buna ziua, Defectul semnalat, si anume faptul ca exista diferente de marime intre ghete, nu putea fi observat decat daca am fi probat incaltamintea inainte de a o expedia. Desi, verificam fiecare produs inainte de expediere, o astfel de testare nu este posibila. In ceea ce priveste plata transportului, acesta desi a fost achitat initial de catre dvs., urmand procedura noastra afisata de retur, in momentul in care am constatat defectul, plata aceasta a fost restituita. Puteti regasi tranzactia in extrasul dvs. In alta ordine de idei, plata produsului a fost efectuata in termen de 5 zile lucratoare de la momentul receptionarii produsului in depozitul nostru. Desi facem tot posibilul sa restituim cat mai repede sumele, totusi chiar si in acest termen de 5 zile sunt mult sub obligatia legala de 14 zile. Cat despre afirmatia ca a trebuit sa faceti multiple interventii telefonice pentru a se restitui suma, aceasta este departe de adevar, convorbirile avute cu angajatii nostri fiind in ziua receptionarii returului si in ziua efectuarii transferului. Va multumesc pentru intelegere!
Opinia clientului Valentin din Suceava pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 13-02-2024 13:06
Buna ziua, Returul nu a fost acceptat, deoarece produsul a fost deteriorat din neglijenta dumneavoastra. Produsul in cauza fiind o casca de protectie, nu putea fi returnata in conditiile in care ati spart carcasa exterioara. Aceste aspecte le cunoasteti foarte bine, deoarece v-am raspuns atat la e-mail cat si la sesizarile telefonice. Cat despre calitatea produsului, asa cum v-am explicat atat noi cat si producatorul, carcasa exterioara a castii se poate sparge in urma unui impact, acest lucru fiind benefic, deoarece fortele respective nu se mai propaga in totalitate catre craniul utilizatorului. Toate cele bune, Bikermag
Opinia clientului Alex din Vrancea pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 31-01-2024 09:55
Buna ziua, Am incercat sa va contactam la numarul de telefon lasat in comanda, ce se termina in ...418, in data de 17.01 la ora 12.20 si in data de 23.01 la ora 15.18. In data de 17.01 aveti si email transmis catre adresa folosita la inregistrare prin care va instiintam ca am incercat confirmarea comenzii dar fara succes. Acesti pasi nu ar fi necesari daca comanda ar fi fost achitata prin intermediul sistemului de card online, insa fiind ramburs la curier, coletele nu se expediaza fara o confirmare din partea clientului. Va multumim pentru intelegere! Echipa Bikermag
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025