Opinii de la clienții magazinului online Bikermag.ro

Bikermag.ro

Nota: 9,58 / 10 de la 3.883 de clienți verificați

Notă magazin

9,58 / 10

Ne recomandă

97,04%

de la data înscrierii magazinului în program (25-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Bikermag.ro

Reduceri de preț, program de weekend, oameni prietenoși. Nu stau grozav cu gestionarea de stoc, modele scanate greșit, drumuri făcute degeaba.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-03-2024 14:19

Buna ziua, Va multumim pentru opinie. Aveti dreptate, din cauza unei etichete amplasate eronat si din cauza similitutinii intre cele 2 produse am comercializat eronat produsul fata de comanda dumneavostra. Am luat masuri pentru ca aceasta situatie sa nu se mai repete. Toate cele bune, Bikermag

😐

RATING:

Răspuns magazin pe 18-03-2024 20:29

Comanda din 7.03, livrata cu succes in data de 08.03. Ar fi fost de ajutor daca ati fi oferit si un comentariu pe langa nota dumneavoastra. Apreciem orice comentariu indiferent ca este pozitiv sau nu.

Am o comanda din 02.03.2024 care inca nu a ajuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-03-2024 15:56

Buna ziua, Comanda a fost anulata, deoarece produsul nu a mai fost disponibil in stocul furnizorului. La momentul anularii ati fost instiintat despre aceste aspecte de catre unul dintre operatorii nostri. Toate cele bune, Bikermag

Pe lângă ca mi au trimis o pereche de ghete moto cu defect , a trebuit sa plătesc eu returnarea lor către magazin și după ce nu au reușit sa găsească alta pereche a trebuit sa astept aproape o săptămâna sa îmi returneze bani , cu multe telefoane sa ii rog sa îmi returneze mai repede bani , nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 07-03-2024 15:57

Buna ziua, Defectul semnalat, si anume faptul ca exista diferente de marime intre ghete, nu putea fi observat decat daca am fi probat incaltamintea inainte de a o expedia. Desi, verificam fiecare produs inainte de expediere, o astfel de testare nu este posibila. In ceea ce priveste plata transportului, acesta desi a fost achitat initial de catre dvs., urmand procedura noastra afisata de retur, in momentul in care am constatat defectul, plata aceasta a fost restituita. Puteti regasi tranzactia in extrasul dvs. In alta ordine de idei, plata produsului a fost efectuata in termen de 5 zile lucratoare de la momentul receptionarii produsului in depozitul nostru. Desi facem tot posibilul sa restituim cat mai repede sumele, totusi chiar si in acest termen de 5 zile sunt mult sub obligatia legala de 14 zile. Cat despre afirmatia ca a trebuit sa faceti multiple interventii telefonice pentru a se restitui suma, aceasta este departe de adevar, convorbirile avute cu angajatii nostri fiind in ziua receptionarii returului si in ziua efectuarii transferului. Va multumesc pentru intelegere!

Calitatea îndoielnică, nu au acceptat returul.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-02-2024 13:06

Buna ziua, Returul nu a fost acceptat, deoarece produsul a fost deteriorat din neglijenta dumneavoastra. Produsul in cauza fiind o casca de protectie, nu putea fi returnata in conditiile in care ati spart carcasa exterioara. Aceste aspecte le cunoasteti foarte bine, deoarece v-am raspuns atat la e-mail cat si la sesizarile telefonice. Cat despre calitatea produsului, asa cum v-am explicat atat noi cat si producatorul, carcasa exterioara a castii se poate sparge in urma unui impact, acest lucru fiind benefic, deoarece fortele respective nu se mai propaga in totalitate catre craniul utilizatorului. Toate cele bune, Bikermag

Nici un uptade referitor comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 31-01-2024 09:55

Buna ziua, Am incercat sa va contactam la numarul de telefon lasat in comanda, ce se termina in ...418, in data de 17.01 la ora 12.20 si in data de 23.01 la ora 15.18. In data de 17.01 aveti si email transmis catre adresa folosita la inregistrare prin care va instiintam ca am incercat confirmarea comenzii dar fara succes. Acesti pasi nu ar fi necesari daca comanda ar fi fost achitata prin intermediul sistemului de card online, insa fiind ramburs la curier, coletele nu se expediaza fara o confirmare din partea clientului. Va multumim pentru intelegere! Echipa Bikermag

Produsul comandat a fost disponibil pe site, dar dupa plasarea comenzii am fost anuntat ca produsul nu mai este pe stoc si va fi inlocuit cu altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-01-2024 10:20

Buna ziua, Manusile respective erau afisate pe site cu mentiunea "La Comanda" nu ca fiind in stocul propriu. Colegii nostri v-au contactat si au propus pentru inlocuire aceeasi manusa dar de culoare negru total nu negru-portocaliu, aceea culoare nefiind disponibila in acel moment, in stocul furnizorului. Va multumim.

Trebuia sa fiu măcar contactat telefonic dar nu sa întâmplat

RATING:

Răspuns magazin pe 03-12-2023 21:10

Buna ziua, Ati comandat un kit Quad Lock configurabil ce nu a fost configurat de catre dumneavoastra cu alegerea tipului de suport, carcasa sau alte accesorii. In descrierea produsului este specificat ca in cazul comenzilor ce nu au kit-ul configurat acestea vor fi considerata in mod automat nule. Din acest motiv nu ati fost sunat si comanda a fost anulata. Aceste kit-uri au fost creeate pentru a veni in ajutorul dvs si a va oferi in aceeasi pagina de produs tot ce aveti nevoie pentru a configura sistemul Quad Lock insa majoritatea clientilor nu citesc specificatiile produselor ci se bucura crezand ca este o greseala in pret. De aceea am decis scoaterea acestor kit-uri configurabile din site. Gasiti toate produsele separat in cadrul categoriei specifice. Toate cele bune, Bikermag

Produsul aparea in stoc cand l-am comandat, dar de fapt nu era. Au trecut doua saptamani si inca nu l-au adus de la producator.

RATING:

Răspuns magazin pe 24-11-2023 11:36

Buna ziua, Din pacate erorile de stoc, desi incercam sa le diminuam spre zero, mai pot aparea, mai ales in cazul produselor cu volum mare de miscare. Produsul respectiv este comandat catre furnizor, dar pana in acest moment comanda nu a fost livrata catre noi, acest producator avand o promotie de Black Friday aproape pentru toata luna Noiembrie si automat toate expedierile sunt ingreunate din cauza volumului mare de comenzi. Va multumim pentru intelegere!

Mi-ati anulat comanda fara nicio explicatie

RATING:

Răspuns magazin pe 31-08-2023 10:46

Buna ziua, Comanda a fost anulata deoarece in data de 17 si 21.08 am incercat sa va contactam telefonic insa numarul furnizat era inchis. De altfel la prima incercare de apel telefonic, se expediaza automat un email ce va comunica faptul ca dupa un numar de incercari nereusite de contactare comanda va fi anulata. Aceasta masura este necesara, deoarece fiind o comanda cu plata la destinatie, daca noi nu va putem contacta, este cat se poate de clar ca nici curierului nu i se va raspunde si automat coletul se va intoarce la expeditor. Va multumim pentru intelegere! Bikermag

Comanda mi-a ajuns după o săptămână față de ce mi-au promis.La mailuri nu răspund.

RATING:

Răspuns magazin pe 31-08-2023 10:55

Buna ziua, Comanda a fost livrata cu intarziere deoarece dupa confirmarea cu dvs si plasarea comenzii catre furnizor, produsul a devenit lipsa stoc si a trebuit sa asteptam o noua actualizare de stocuri. Acest lucru nu scuza faptul ca departamentul nostru de vanzari nu a reusit sa comunice cu dumneavoastra si sa va aduca o actualizare a termenului de livrare si vom lua masuri pentru ca acest lucru sa nu se mai intample pe viitor. In ceea ce priveste mailul, am verificat amanuntit si acesta a ajuns in spam, de aceea nu ati primit raspuns. Va multumesc pentru intelegere! Bikermag

Am fost dezamagit. Am primit o casca de alta culoare, mi-au schimbat-o si a venit si a doua cu ceva defect... nimic mai mult. Nu am mai sunat din respect pentru angajatul cu care am colaborat, dar pertotal magazinul nu-l recomand.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-08-2023 21:05

Buna ziua, Nu justificam actiunile dar faptul ca produsul a fost livrat in culoarea Orange fata de Rosu a fost posibila din cauza unui cumul de facturi, furnizorul ne-a expediat produsul eronat in cutia corecta, iar sistemul de gestiune tine cont doar de codurile produselor si persoana ce impacheteaza si verifica produsul nu are acces in detaliile comenzii si acest lucuru a facut posibila eroarea. In ceea ce priveste micul defect, unul dintre colegii nostri va va contacta pentru a stabili despre ce este vorba si pentru a rectifica situatia. Ne pare rau ca avem aceste situatii si va asiguram de suportul nostru pentru a rezolva situatia ivita. Multumim pentru intelegere! Echipa Bikermag

Angajați aroganți.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-08-2023 08:53

Buna ziua, Va intelegem motivul supararii dar acesta nu are legatura cu atitudinea unuia dintre angajatii nostri. Realitatea este ca ati refuzat un colet confirmat telefonic din motiv ca nu mai aveti nevoie de el si ati plasat o noua comanda pentru alt produs pe care v-am rugat fie sa o ridicati de la sediul nostru (fiind din acelasi oras) fie sa o achitati cu cardul in avans, expedierea prin courier fiind scoasa din calcul avand in vedere refuzul de preluare al coletului trecut.

Aroganta cand returnezi produsul, mi au spus ca banii ii voi primi in luni sau marti eu facnd returul sambata, si cand am sunat mi au zis ca 14 zile ca asa e politica. Neprofesionalism si informatii eronate

RATING:

Răspuns magazin pe 07-08-2023 10:28

Buna ziua, Am ascultat convorbirea telefonica avuta, in care reprezentantul nostru a comunicat doar faptul ca termenul maxim legal este de 14 zile pentru rambursarea valorii produsului. Niciodata acesta nu a spus ca in 14 zile se efectueaza plata asa cum insinuati dvs. De altfel toti termenii, pe care i-ati si acceptat in momentul plasarii comenzii specifica aceste situatii. In alta ordine de idei, ati avut o atitudine conflictuala de la momentul confirmarii comenzii precum si in momentul returnarii produsului in magazin cand ati solicitat sa va fie platit pe loc returul, fapt imposibil din motive legale. Incercam sa va intelegem opinia insa aceasta este departe de adevar.

Am specificat ce model de piesa doresc, si totusi am primit altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-07-2023 13:01

Buna ziua, Dupa cum am si discutat, bujiile NGK sunt fabricate in mai multe tari. Din nefericire nu putem selecta tara de provenienta a acestui tip de produs. Inteleg ca dorinta dumneavoastra era sa primiti o bujie fabricata in Japonia insa va asiguram ca standardele producatorului sunt identice indiferent de tara de productie. Toate cele bune, Bikermag

Am cumparat in luna mai a anului 2022 un quad-lock pentru bicicleta si mi s-a rupt o mica "ureche" de prindere din plastic de pe suportul de asezare a telefonului si mi-a iesit din locasurile de prindere mica garnitura de cauciuc,care are probabil o functie anti-shock,astfel incat nu mai pot folosi acest suport de prindere a telefonului pe ghidonul bicicletei.Asadar dupa un an de folosire a acestuia,am fost pus in situatia de a-mi cumpara altul pentru a-mi acoperi nevoile pentru care il cumparasem.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-07-2023 11:50

Buna ziua, Produsele Quad Lock beneficiaza de garantie si toate sesizarile pe care le-am avut, chiar si atunci cand suportul era strans prea tare de catre utilizator au fost rezolvate prin inlocuirea produsului. Pe viitor va rugam sa apelati cu incredere cand vine vorba de garantiile produselor. Multumesc, Bikermag

Personalul este amabil doar cand doresti sa cumperi. Daca doresti sa returnezi produsul,brusc nu mai ai cu cine vorbi si ti se spune sec "Da pe mail" Dau aceasta nota deoarece acestia refuza returul unui produs comandat online. Plangere facuta la ANPC in curs de solutionare .

RATING:

Răspuns magazin pe 10-07-2023 11:06

Personalul este amabil tot timpul. Solicitarea de a ne trimite in scris ceea ce doriti este pentru a proteja ambele parti implicate, retururile nu se pot solutiona fara o comunicare scrisa. Comanda dumneavoastra a fost plasata online si ridicata din magazin, in acest caz legea fiind foarte clara si anume conditiile de retur din orice motiv nu se aplica, deoarece puteti testa produsul inainte de achitare. Mai mult decat atat, motivul returului dumneavoastra a fost ca produsul nu se aude bine (INTERCOM) ceea ce implica si utilizarea, iar produsele utilizate nu se pot returna. V-am comunicat aceste lucruri si in scris si ati mers in continuare pe ideea dumneavoastra fortand returul prin expedierea produsului prin curier catre depozitul nostru, desi am specificat clar ca returul nu se accepta. In ceea ce priveste plangerea catre ANPC, asteptam decizia domniilor lor asupra acestui caz si daca considera ca interpretarea legii de catre personalul nostru este eronata vom actiona in consecinta.

Nu am avut o problema cu comanda fizic, dar am avut o problema de comunicare. Care bineînțeles ca s a finalizat tot cu vina clientului, așa e mai simplu.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-06-2023 11:01

Buna ziua, In acest caz nu inteleg motivul dumneavoastra de nemultumire. Ati plasat 2 comenzi in aceeasi zi pe doua produse diferite. O comanda ati refuzat sa preluati coletul iar cea de a doua ati venit si ridicat personal produsul comandat. Nu intelegem unde este vina si care a fost in definitiv problema cu firma noastra? Va multumim! Bikermag

Timp de așteptare returnare bani mult prea mare(încă aștept viramentul) și am primit și un produs neconform la care mi s-a comunicat că eu trebuie să plătesc transportul pt retur. Încă nu am primit banii să văd dacă într-adevăr mi s-a oprit și costul transportului.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2023 10:59

Buna ziua, Returul dumneavoastra a fost receptionat in data de 11.05, iar plata a fost efectuata in data de 20.05. Intelegem ca poate pentru dumneavoastra a fost un timp mare de plata al returului, si desi incercam sa viram cat mai repede sumele, platile se efectueaza saptamanal nu la primirea fiecarui colet individual. In ceea ce priveste plata transportului de retur, ne-am ocupat noi de ridicarea produsului de la dumneavoastra si nu au fost oprite costuri de transport, desi acest lucru trebuia facut deoarece justificarea dumneavoastra cum ca buretii sunt alta marime, a fost verificat si acel L de pe partea de plastic era o urma de stanta, eticheta acestuia fiind conform marimii castii si anume XL. Toate cele bune, Bikermag

Răspuns client pe 22-05-2023 11:28:

Săptămânal, aveți dreptate. Joi a fost 11.05. Iar legat de dimensiune, sunteți sigur că aceea este o urmă de stanta? Dețin alte 4 căști dimensiuni diferite, producători diferiți, iar pe fiecare ghiciți ce, este o urma de stanta cu dimensiunea care corespunde cu casca. Eu am fost de acord de la început cu persoana cu care am vb de la retururi că să oprească din banii ce trebuiesc returnați, costul transportului, deci îi puteați opri dacă așa considerați dvs că aceea era o urmă de stanta. Însă cel mai frumos scrie pe site-ul dvs sus în dreapta "retur 30 de zile, simplu și GRATUIT" și abia când intrii la politica de retur aflii că e doar o "eticheta" aceea de pe site. Numai bine!

Am dat comanda si dupa o saptamana dupa ce nu am primit nimic am fost sunat daca mai vreau comanda Evident am refuzat-o am comanda din alta parte

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2023 11:04

Buna ziua, Ordinea in care sunam pentru confirmare este cea in care primim comenzile. Fiind o perioada de incepere de sezon cand toate magazinele din domeniu sunt supra-aglomerate, nu reusim intotdeauna sa apelam clientii intr-un termen mai rapid. Avand in vedere ca metoda de plata aleasa a fost ramburs si nu prin card, coletele nu se expediaza decat dupa confirmarea telefonica a clientului. Multumim pentru intelegere! Bikermag

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.349. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024