Opinii de la clienții magazinului online Bikermag.ro

Bikermag.ro

Nota: 9,58 / 10 de la 3.890 de clienți verificați

Notă magazin

9,58 / 10

Ne recomandă

97,04%

de la data înscrierii magazinului în program (25-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Bikermag.ro

😐

RATING:

Răspuns magazin pe 18-03-2024 20:29

Comanda din 7.03, livrata cu succes in data de 08.03. Ar fi fost de ajutor daca ati fi oferit si un comentariu pe langa nota dumneavoastra. Apreciem orice comentariu indiferent ca este pozitiv sau nu.

Am o comanda din 02.03.2024 care inca nu a ajuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-03-2024 15:56

Buna ziua, Comanda a fost anulata, deoarece produsul nu a mai fost disponibil in stocul furnizorului. La momentul anularii ati fost instiintat despre aceste aspecte de catre unul dintre operatorii nostri. Toate cele bune, Bikermag

Pe lângă ca mi au trimis o pereche de ghete moto cu defect , a trebuit sa plătesc eu returnarea lor către magazin și după ce nu au reușit sa găsească alta pereche a trebuit sa astept aproape o săptămâna sa îmi returneze bani , cu multe telefoane sa ii rog sa îmi returneze mai repede bani , nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 07-03-2024 15:57

Buna ziua, Defectul semnalat, si anume faptul ca exista diferente de marime intre ghete, nu putea fi observat decat daca am fi probat incaltamintea inainte de a o expedia. Desi, verificam fiecare produs inainte de expediere, o astfel de testare nu este posibila. In ceea ce priveste plata transportului, acesta desi a fost achitat initial de catre dvs., urmand procedura noastra afisata de retur, in momentul in care am constatat defectul, plata aceasta a fost restituita. Puteti regasi tranzactia in extrasul dvs. In alta ordine de idei, plata produsului a fost efectuata in termen de 5 zile lucratoare de la momentul receptionarii produsului in depozitul nostru. Desi facem tot posibilul sa restituim cat mai repede sumele, totusi chiar si in acest termen de 5 zile sunt mult sub obligatia legala de 14 zile. Cat despre afirmatia ca a trebuit sa faceti multiple interventii telefonice pentru a se restitui suma, aceasta este departe de adevar, convorbirile avute cu angajatii nostri fiind in ziua receptionarii returului si in ziua efectuarii transferului. Va multumesc pentru intelegere!

Calitatea îndoielnică, nu au acceptat returul.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-02-2024 13:06

Buna ziua, Returul nu a fost acceptat, deoarece produsul a fost deteriorat din neglijenta dumneavoastra. Produsul in cauza fiind o casca de protectie, nu putea fi returnata in conditiile in care ati spart carcasa exterioara. Aceste aspecte le cunoasteti foarte bine, deoarece v-am raspuns atat la e-mail cat si la sesizarile telefonice. Cat despre calitatea produsului, asa cum v-am explicat atat noi cat si producatorul, carcasa exterioara a castii se poate sparge in urma unui impact, acest lucru fiind benefic, deoarece fortele respective nu se mai propaga in totalitate catre craniul utilizatorului. Toate cele bune, Bikermag

Nici un uptade referitor comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 31-01-2024 09:55

Buna ziua, Am incercat sa va contactam la numarul de telefon lasat in comanda, ce se termina in ...418, in data de 17.01 la ora 12.20 si in data de 23.01 la ora 15.18. In data de 17.01 aveti si email transmis catre adresa folosita la inregistrare prin care va instiintam ca am incercat confirmarea comenzii dar fara succes. Acesti pasi nu ar fi necesari daca comanda ar fi fost achitata prin intermediul sistemului de card online, insa fiind ramburs la curier, coletele nu se expediaza fara o confirmare din partea clientului. Va multumim pentru intelegere! Echipa Bikermag

Trebuia sa fiu măcar contactat telefonic dar nu sa întâmplat

RATING:

Răspuns magazin pe 03-12-2023 21:10

Buna ziua, Ati comandat un kit Quad Lock configurabil ce nu a fost configurat de catre dumneavoastra cu alegerea tipului de suport, carcasa sau alte accesorii. In descrierea produsului este specificat ca in cazul comenzilor ce nu au kit-ul configurat acestea vor fi considerata in mod automat nule. Din acest motiv nu ati fost sunat si comanda a fost anulata. Aceste kit-uri au fost creeate pentru a veni in ajutorul dvs si a va oferi in aceeasi pagina de produs tot ce aveti nevoie pentru a configura sistemul Quad Lock insa majoritatea clientilor nu citesc specificatiile produselor ci se bucura crezand ca este o greseala in pret. De aceea am decis scoaterea acestor kit-uri configurabile din site. Gasiti toate produsele separat in cadrul categoriei specifice. Toate cele bune, Bikermag

Mi-ati anulat comanda fara nicio explicatie

RATING:

Răspuns magazin pe 31-08-2023 10:46

Buna ziua, Comanda a fost anulata deoarece in data de 17 si 21.08 am incercat sa va contactam telefonic insa numarul furnizat era inchis. De altfel la prima incercare de apel telefonic, se expediaza automat un email ce va comunica faptul ca dupa un numar de incercari nereusite de contactare comanda va fi anulata. Aceasta masura este necesara, deoarece fiind o comanda cu plata la destinatie, daca noi nu va putem contacta, este cat se poate de clar ca nici curierului nu i se va raspunde si automat coletul se va intoarce la expeditor. Va multumim pentru intelegere! Bikermag

Am fost dezamagit. Am primit o casca de alta culoare, mi-au schimbat-o si a venit si a doua cu ceva defect... nimic mai mult. Nu am mai sunat din respect pentru angajatul cu care am colaborat, dar pertotal magazinul nu-l recomand.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-08-2023 21:05

Buna ziua, Nu justificam actiunile dar faptul ca produsul a fost livrat in culoarea Orange fata de Rosu a fost posibila din cauza unui cumul de facturi, furnizorul ne-a expediat produsul eronat in cutia corecta, iar sistemul de gestiune tine cont doar de codurile produselor si persoana ce impacheteaza si verifica produsul nu are acces in detaliile comenzii si acest lucuru a facut posibila eroarea. In ceea ce priveste micul defect, unul dintre colegii nostri va va contacta pentru a stabili despre ce este vorba si pentru a rectifica situatia. Ne pare rau ca avem aceste situatii si va asiguram de suportul nostru pentru a rezolva situatia ivita. Multumim pentru intelegere! Echipa Bikermag

Angajați aroganți.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-08-2023 08:53

Buna ziua, Va intelegem motivul supararii dar acesta nu are legatura cu atitudinea unuia dintre angajatii nostri. Realitatea este ca ati refuzat un colet confirmat telefonic din motiv ca nu mai aveti nevoie de el si ati plasat o noua comanda pentru alt produs pe care v-am rugat fie sa o ridicati de la sediul nostru (fiind din acelasi oras) fie sa o achitati cu cardul in avans, expedierea prin courier fiind scoasa din calcul avand in vedere refuzul de preluare al coletului trecut.

Aroganta cand returnezi produsul, mi au spus ca banii ii voi primi in luni sau marti eu facnd returul sambata, si cand am sunat mi au zis ca 14 zile ca asa e politica. Neprofesionalism si informatii eronate

RATING:

Răspuns magazin pe 07-08-2023 10:28

Buna ziua, Am ascultat convorbirea telefonica avuta, in care reprezentantul nostru a comunicat doar faptul ca termenul maxim legal este de 14 zile pentru rambursarea valorii produsului. Niciodata acesta nu a spus ca in 14 zile se efectueaza plata asa cum insinuati dvs. De altfel toti termenii, pe care i-ati si acceptat in momentul plasarii comenzii specifica aceste situatii. In alta ordine de idei, ati avut o atitudine conflictuala de la momentul confirmarii comenzii precum si in momentul returnarii produsului in magazin cand ati solicitat sa va fie platit pe loc returul, fapt imposibil din motive legale. Incercam sa va intelegem opinia insa aceasta este departe de adevar.

Personalul este amabil doar cand doresti sa cumperi. Daca doresti sa returnezi produsul,brusc nu mai ai cu cine vorbi si ti se spune sec "Da pe mail" Dau aceasta nota deoarece acestia refuza returul unui produs comandat online. Plangere facuta la ANPC in curs de solutionare .

RATING:

Răspuns magazin pe 10-07-2023 11:06

Personalul este amabil tot timpul. Solicitarea de a ne trimite in scris ceea ce doriti este pentru a proteja ambele parti implicate, retururile nu se pot solutiona fara o comunicare scrisa. Comanda dumneavoastra a fost plasata online si ridicata din magazin, in acest caz legea fiind foarte clara si anume conditiile de retur din orice motiv nu se aplica, deoarece puteti testa produsul inainte de achitare. Mai mult decat atat, motivul returului dumneavoastra a fost ca produsul nu se aude bine (INTERCOM) ceea ce implica si utilizarea, iar produsele utilizate nu se pot returna. V-am comunicat aceste lucruri si in scris si ati mers in continuare pe ideea dumneavoastra fortand returul prin expedierea produsului prin curier catre depozitul nostru, desi am specificat clar ca returul nu se accepta. In ceea ce priveste plangerea catre ANPC, asteptam decizia domniilor lor asupra acestui caz si daca considera ca interpretarea legii de catre personalul nostru este eronata vom actiona in consecinta.

Nu am avut o problema cu comanda fizic, dar am avut o problema de comunicare. Care bineînțeles ca s a finalizat tot cu vina clientului, așa e mai simplu.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-06-2023 11:01

Buna ziua, In acest caz nu inteleg motivul dumneavoastra de nemultumire. Ati plasat 2 comenzi in aceeasi zi pe doua produse diferite. O comanda ati refuzat sa preluati coletul iar cea de a doua ati venit si ridicat personal produsul comandat. Nu intelegem unde este vina si care a fost in definitiv problema cu firma noastra? Va multumim! Bikermag

Am dat comanda si dupa o saptamana dupa ce nu am primit nimic am fost sunat daca mai vreau comanda Evident am refuzat-o am comanda din alta parte

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2023 11:04

Buna ziua, Ordinea in care sunam pentru confirmare este cea in care primim comenzile. Fiind o perioada de incepere de sezon cand toate magazinele din domeniu sunt supra-aglomerate, nu reusim intotdeauna sa apelam clientii intr-un termen mai rapid. Avand in vedere ca metoda de plata aleasa a fost ramburs si nu prin card, coletele nu se expediaza decat dupa confirmarea telefonica a clientului. Multumim pentru intelegere! Bikermag

Nu a livrat comanda.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-05-2023 11:57

Buna ziua, Produsele dumneavoastre nu au fost expediate deoarece ati trimis mail pentru anularea comenzii. In alta ordine de idei, produsele nu au fost expediate in ziua efectuarii comenzii, deoarece ati plasat comanda in data de 27.04 la orele pranzului, iar magazinul nostru a fost inchis pentru mini-vacanta de 01.05 in perioada 28.-4-02.05, lucru semnalat in avans pe platforma noastra online. Toate cele bune, Bikermag

Refuza retur

RATING:

Răspuns magazin pe 28-03-2023 14:35

Buna ziua, Conform discutiilor avute, dumneavoastra doriti sa returnati o casca pe care ati utilizat-o in trafic, motivul fiind zgomotul interior resimtit. Deoarece zgomotul in casca este un criteriu subiectiv si pentru care nu exista norme de standardizare, din moment ce produsul a fost deja utilizat acesta este automat scos din circuitul de valorificare. Am oferit totusi posibilitatea transmiterii castii catre importator pentru a verifica daca poate fi vorba despre un defect de constructie insa pana in acest moment nu avem decizia dumneavoastra. In toate discutiile avute, nu am incercat decat sa va ajutam, si sa va oferim o solutie cat mai buna, chiar daca returul nu mai este posibil din cauza purtarii produsului. In continuare va oferim tot suportul in aceasta situatie. Cu stima, Bogdan TRUFASU

I placed an order in Romania, the delivery date was estimated in 2 weeks, even to this day I have not received my package or my money back.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-11-2022 07:56

Hi, We have checked our system and you have placed only 1 order on the 11.09, that was delivered on the 13th at your address. More over, this order was not payed in advance, it was payed on delivery. I think that there is a small confusion because you do not have any other orders placed or payed in our website. Best regards, Bikermag

Deși pe Site-ul lor arata timpii de livrare , după o săptămână de așteptări te trezești cu un telefon de la ei ca defapt produsele sunt nu știu prin ce depozit și mai durează câteva zile. Sunt doar niște intermediari , asa ca nu recomand!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 18-08-2022 12:04

Buna ziua, Comanda dumneavoastra a fost plasata in data de 04.08 la ora 14.24, iar in data de 06.08 la ora 18:29 ati facut o solicitare pe e-mail de anulare a comenzii. Nimeni din partea societatii noastre nu a avut contact telefonic cu dvs, iar despre termenul de livrare sau faptul ca am sunat peste o saptamana de la plasarea comenzii, puteti verifica si dumneavoastra datele de mai sus si sa trageti singur concluzia corecta. O zi buna, Bikermag

Nu ma cumpăr de la voi doar dacă îmi dați husa comandata ptr motocicleta

RATING:

Listeaza produse pe care nu le au si nu le pot aduce

RATING:

Răspuns magazin pe 31-07-2022 10:28

Buna ziua, Produsul comandat este disponibil dar in alta culoarea decat cea dorita. Din cauza lispurilor de productie la nivel mondial, astfel de situatii se intampla din ce in ce mai frecvent, iar la un catalog de aproximativ 20.000 de repere, nu reusim intotdeauna sa eliminam din site la timp, produsele ce momentan nu mai sunt livrabile. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri. Cu stima, Bikermag

Am comandat un filtru de ulei pe data de 14.07.2022 si nici pana azi 27.07.2022 nu am primit niciun semn de confirmare pt ridicarea comenzii. Probabil ca valoarea a fost prea mica si nu am fost un client important. Din pacate nu voi mai comanda nociodata de la ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-07-2022 23:51

Buna ziua, Comanda dumneavoastra a fost procesata in aceeasi zi in care ati si lansat-o pe site. Conform optiunii dumneavoastra de ridicare din magazin a produsului comandat, ati primit o notificare automata atat pe email cat si prin SMS prin care erati informat ca produsul este disponibil pentru ridicare. Din pacate pana la aceasta data, produsul nu a fost preluat de catre dumneavoastra sau de catre altcineva din partea dvs. Cu stima, Echipa Bikermag

Răspuns client pe 29-07-2022 06:10:

Nu am primit nicio notificare de niciun fel, email ( nici macar in spam), sau sms.Am sunat special a doua zi dupa ce am lansat comanda in ideea ca nu am primit notificare legata de status, dar la numarul de telefon afisat pe site nu raspunde nimeni niciodata. Credeti-ma ca daca era totul in regula mai dadeam feedback negativ?Adica de ce sa o fac? Dar cum am spus si prima data pt suma de 11 lei nu am fost un client premium care sa merit atentie. Deci parerea nu mi s-a schimbat si prefer alti furnizori mai seriosi.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024