Opinii de la clienții magazinului online Bikermag.ro

Notă magazin

9,61 / 10

Calitatea livrării

9,17 / 10

Ne recomandă

97,72%

de la data înscrierii magazinului în program (25-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Bikermag.ro

Nu am primit comanda nici astăzi

RATING:

Raspuns magazin pe 14-12-2020 04:34

Salut, Am verificat si din pacate comanda a fost plasata intr-un stadiu eronat, din acest motiv nu au ajuns produsele la destinatie. Desi astfel de situtatii sunt extrem de rare, totusi in perioade cu volum foarte mare cum a fost cazul in timpul promotiei de Black Friday se intampla sa mai si gresim. Iti multumim pentru atentionare si speram sa te bucuri fara incidente de produsele comandate.

Poate reușiti sa faceți diferența dintre adresa de livrare și cea de facturare.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-09-2020 09:49

Buna ziua, Ne pare rau dar nu intelegem nemultumirea dumneavoastra, adresele de livrare si de facturare sunt introduse de catre dumneavoastra in formularul de comanda si sunt identice. Ati solicitat la plasarea comenzii, facturare catre PFA si livrare in adresa pe care am si utilizat-o la intocmirea notei de transport a curierului. Va ramanem la dispozitiei pentru solutionarea oricarei posibile nemultumiri. Multumim, Echipa Bikermag.

Sunteți jalnici

RATING:

Raspuns magazin pe 02-09-2020 05:17

Buna ziua, Apreciem parerea dumneavoastra dar ne puteti ajuta va rog cu motivul nemultumirii? Adresare de astfel de remarci nu ne va ajuta sa schimbam ceva in interactiunea pe care o avem cu clientii nostri. Multumim, Echipa Bikermag

Astepti ca prostul comanda. Suni in 2 zile consecutive pe ambele numere de telefon si nu ti se raspunde. Suni a 3-a zi, nu ti se raspunde dar esti sunat inapoi si ti se spune, 'mnah, iti gresisem numarul de telefon si nu, nu mai exista marimea pe care ati comandat-o'. Seriozitate maxima!

RATING:

Raspuns magazin pe 20-08-2020 11:37

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intalnita dar nu suntem de acord cu faptul ca nu denota seriozitate imposibilitatea dumneavoastra de a ne contacta telefonic. Dupa cum esta specificat si pe site, in cazul in care nu reusiti sa luati legatura telefonic cu noi, o puteti face prin intermediul e-mailului sau a oricaror alte forme scrise. Din cauza volumului foarte mare de apeluri ne este imposibil sa preluam absolut toate apelurile. In ceea ce priveste lipsa stocului, era specificat in momentul in care ati plasat comanda, faptul ca produsul nu este disponibil in stocul nostru, confirmarea livrarii urmand a fi facuta telefonic, ceea ce am si facut. Cu stima, Echipa Bikermag

Sunt nemultumit datorita faptului ca am dat comanda de o casca si era in stoc iar la doua zile sunt sunat ca nu mai exista pe stoc. Pierd timpul sa astept dupa voi sa imi spuneti ca nu aveti pe stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 24-07-2020 10:25

Buna ziua, Modelul de Scorpion ales nu se mai regaseste in stoc de mai mult de 2 saptamani, fiind vorba de o ruptura de stoc la nivelul producatorului cauzata de oprirea productiei pe fondul pandemiei. Acest produs este afisat pe site cu mentiunea livrarii la comanda intr-un termen ce se confirma telefonic. In ceea ce priveste pierderea de timp, comanda a fost efectuata Sambata, iar dumneavoastra ati fost contactat in prima zi lucratoare si anume Luni. Chiar daca site-ul este deschis non-stop, suportul telefonic si confirmarile de comenzi se fac doar in timpul programului de lucru Luni-Vineri 10-18. Multumim pentru feedback.

Am sunat și am vorbit ca am nevoie de produsul comandat și m-au asugurat că-l voi primi la timp, în penultima zi m-au sunat să-mi spună ca nu au produsul pe stoc. Nu înțeleg de ce nu m-au anunțat când am făcut comanda. Dezamagit

RATING:

Raspuns magazin pe 24-07-2020 10:18

Buna ziua, Va asiguram de faptul ca daca ati discutat cu unul dintre membrii staffului nostru si a confirmat un produs ca fiind in stoc, cu siguranta la acel moment asa era, dar in conditiile in care primim zeci de telefoane zilnic, iar comenzile nu se preiau decat prin sistemul electronic, este foarte posibil ca intre momentul convorbirii initiale si momentul confirmarii comenzii stocul sa se fi modificat. Fiind vorba de Motul 7100 aceste are o miscare foarte rapida si uneori se intampla sa avem rupturi de stoc pentru 1-2 zile. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create si va multumim pentru feedback.

Încă nu am primit produsul, isteților. 48 de ore la voi, înseamnă 5 zile la mine. Și cine știe câte mai urmează...dezamăgitor!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-06-2020 10:56

Buna ziua! Comanda dumneavoastra a fost anulata deoarece produsul comandat avea disponibilitate limitata si la propunerea noastra nu ati dorit inlocuirea culorii alese. In ceea ce priveste jignirea "subtila", consideram ca nu este cazul sa va adresati in acest mod.

Comanda nu a ajuns, s-a înregistrat dar nu am primit niciun feedback. Am sunat la toate numerele de pe site sa aflu starea comenzii dar nu răspunde nimeni. Neseriozitate totala!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-06-2020 10:43

Buna ziua! Am incercat in repetate randuri sa va contactam telefonic insa fara succes. Inclusiv astazi, 18.06 am incercat sa luam legatura cu dumneavoastra dar nu ati raspuns la telefon. In ceea ce priveste procesarea comenzii, aceasta a fost lansata Vineri seara, deci a fost vazuta de catre noi in urmatoarea zi de Luni, iar produsele ce au status "la comanda" nu se comanda catre furnizor decat dupa confirmarea clientului. Despre raspunsul la telefon, am mentionat pe site, faptul ca suntem intr-o perioada foarte aglomerata si ca in cazul in care nu reusiti sa luati legatura telefonica cu noi, sa utilizati cu incredere orice metoda scrisa. Va rog sa intelegeti faptul ca cele doua numere de telefon suna incontinuu si apelurile se suprapun. Avem sute de apeluri telefonice zilnice si unele persoane nu reusesc sa obtina legatura telefonica. Este dreptul dumneavoastra sa va simtiti lezat insa in acest caz nu vad de ce considerati ca nu suntem o companie serioasa.

Site-ul nu este update chiar daca acolo scrie deschis si orar nu este in realitate .Pt suport sunt 2 nr de tel la care nu raspunde nimeni ( raspunsul a fost ( Ce vrei avem multe comenzi si nu putem raspunde mereu ) . A trebuit sa ma rog sa ridic o comanda .

RATING:

Raspuns magazin pe 14-06-2020 07:23

Buna ziua, Orarul nostru este actualizat atat pe site cat si pe Facebook sau Google. De altfel am si anuntat in repetate randuri ca programul de Sambata este suspendat in conditiile in care nu putem asigura o distantare corespunzatoare si in aceasta zi a saptamanii aveam un flux mai mare de vizitatori decat in timpul saptamanii. In ceea ce priveste numerele de telefon, este adevarat ca suntem intr-o perioada foarte aglomerata si nu reusim sa preluam toate apelurile, dar si acest lucru este specificat pe site, inclusiv faptul ca puteti lua legatura cu noi prin wattsapp sau orice alta forma de comunicare scrisa. Intervalul in care putem suna este mult mai mic decat cel in care putem raspunde la mesaje. Sunt convins ca nu ati aprecia daca am suna dupa orele 22.00 pentru confirmarea comenzii. Cat despre faptul ca ati fi primit un astfel de raspuns sau ca ati fost nevoiti sa va rugati pentru a va prelua comanda, consider ca este un comentariu malitios. Nici unul dintre membrii staff-ului nostru nu se exprima in acest mod si intotdeauna comenzile plasate online au avut prioritate fata de apelurile telefonice.

Sunt niste tepari. Au afisat un produs pe site, iar la livrarea produsului am primit altceva. Am comandat o pereche manusi moto culoare neagra si cand am primit produsul erau gri sobolan. Am vb cu reprezentantul magazinului care mi-a explicat ca de fapt ele nu-s negre ci gri sobolan. Iar acm la returnarea produslui mi se cere sa platesc eu transportul coletului. Intelegeam sa fac acest lucru daca ar fi fost vina mea cu privire la produsul livrat.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-06-2020 10:31

Un magazin cu vechime in domeniu si cu o nota generala de peste 9 nu poate fi catalogata sub nici o forma drept "tepar", ca sa parafrazez vorbele dumneavoastra. Manusile respective sunt catalogate drept Negre de catre producatorul lor, iar pozele sunt puse la dispozitie tot de catre acesta. Rolul nostru a fost sa va preluam comanda si sa o onoram, obligatie pe care am respectat-o pana la final. Plata transportului in cazul returului este stipulata in Termenii si Conditiile pe care le-ati acceptat la momentul plasarii comenzii. Deoarece am inteles din sumedenia de e-mailuri ca taxa noastra de 19 lei constituie o problema pentru dumneavoastra, am si facut solicitare catre curier sa ridice produsele de la dumneavoastra tot pe cheltuiala noastra, la fel ca si in cazul transportului initial. In ceea ce priveste nota dvs., desi o consideram nejustificata si nedreapta nu putem face decat sa o acceptam.

0 profesionalins

RATING:

Raspuns magazin pe 23-04-2020 04:52

Dupa contactarea telefonica am aflat ca motivul nemultumirii este reprezentat de termenul mare de livrare. Ne oferim scuzele pe aceasta cale si vom incerca implementarea unor protocoale cu furnizorii nostri pentru o livrare mai prompta. Multumim pe acesta cale pentru feed-backul oferit.

Am primit mesaj ca a fost expediata comanda si dupa aproape o saptamana cand m-am gandit sa sun sa vad de ce nu ajunge aflu ca doar a fost intocmit awb-ul, in nici un caz ca a plecat comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2020 12:48

Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta creata. Din pacate timpul de asteptare suplimentar a fost cauzat de un cumul de factori, ce nu au depins in totalitate de noi. Va multumim pentru opinie si va asiguram in continuare de tot suportul nostru.

.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2019 11:54

Am incercat contactarea telefonica de nenumarate ori insa fara succes. Produsul comandat nu este disponibil decat la comanda si acest lucru este specificat si in pagina produsului. Din pacate nu intelegem sursa nemultumirii in conditiile in care nu puteam avea un dialog.

Nu am fost contactat, nu mi s-a dat awb, nici azi nu am primit comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-06-2019 07:56

Clientul a fost contactat si comanda expediata.

Ne cerem scuze pentru apelarea intarziata pentru confirmarea comenzii.

au trecut 6 zile si nici macar nu au confirmat comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 11-11-2018 02:47

Buna ziua,



Dupa cum este afisat si pe prima pagina a magazinului nostru, in perioada 5-11 Noiembrie ne aflam la expozitia internationala de motociclete din Milano. Din acest motiv, comanda dumneavoastra, lansata intr-o zi nelucratoare, nu a putut fi confirmata telefonic.

Maine, 12-11.2018 vom confirma telefonic toate comenzile primite in perioada in care am fost in deplasare.



Cu stima,



Bogdan TRUFASU

Lipsa stoc desi pe site scria ce este in stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-05-2018 11:49

Produsul comandat nu era in stoc la momentul comenzii, acest aspect fiind vizibil pe site, si desi am incercat sa oferim alternativa, nu am putut lua legatura telefonica cu domnul in cauza.



This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020