Nota: 9,6 / 10 de la 4.542 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Cristian din Arad pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Marius din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului oftez din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Personalul calificat si saritor, m-au sfatuit si ajutat la toate achiziitile de pana acum.
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Bikermag.ro
A fost accesibil. O interactiune ok cu agentul de vanzari.😀
Opinia clientului Alexandru din Iasi pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Robert din Arad pentru Bikermag.ro
Mi-a plăcut profesionalismul de care au dat dovadă în remedierea unei erori de comandă. Suport clienți de nota 10!
Opinia clientului Attila din Harghita pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Bogdan din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Cristian din Brasov pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Bunda din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului COSMIN din Constanta pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Andrei din Prahova pentru Bikermag.ro
Recomand din suflet Bikermag!
Am achizitionat online o casca modulara,dar din pacate a fost putin mare si a trebuit sa o schimb.Am fost ajutat in alegerea marimii ideale de catre angajatii magazinului.
Calitate extra si diversitate la preturi foarte bune.
Personal foarte amabil.
😍😍😍
Opinia clientului Dan din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 22-11-2024 18:08
Buna ziua, Comanda a fost expediata din data de 11.11 de la sediul nostru. Am verificat statusul coletului si acesta apare in depozitul curierului. Am transmis deja catre firma de curierat sa urgenteze livrarea catre dvs.,
Opinia clientului Caraiani din Ilfov pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Andrei din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Mircea-Ioan din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Silviu din Arad pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Gabriel din Caras-Severin pentru Bikermag.ro
Sunt multumit de comunicarea pe care am avut-o cu reprezentantul magazinului.😀
Opinia clientului Neculai din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Răspuns magazin pe 17-11-2024 21:34
Buna ziua, Ar fi fost util si un comentariu la nota dvs., pentru a va putea intelege nemultumirea. Din ce am verificat, comanda dumneavoastra se afla inca in tranzit, poate aceste este motivul notei. Din pacate, timpul de livrare al firmei de curierat nu este o variabila pe care sa o putem controla si in aceasta perioada de volum foarte mare pentru curieri, pot sa apara si intarzieri. Multumim pentru intelgere si va ramanem la dispozitie daca doriti sa ne explicati si motivele notei.
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Bikermag.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025