Nota: 9,6 / 10 de la 4.543 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului dragomir din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Bay din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Dorin din Timis pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Melissa din Ilfov pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Laurentiu din Ilfov pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Andrei din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Adrian din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Foarte serioși! Azi am comandat, a doua zi coletul era la mine! Produsele au ajuns intacte. Recomand cu toată încrederea.
Opinia clientului ciprian din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului ion din Constanta pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Son din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Costinel din Olt pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Mircea din Timis pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Bogdan din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Pretul foarte mic fata de alte magazine ma determinat sa apelez la BM. Experienta avuta pe partea de plasare si receptie a comenzii a fost foarte buna. Personalul foarte amabil si prietenos au adăugat un plus de valoare. 😍
Opinia clientului George din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Antip din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului LAURENTIU din Constanta pentru Bikermag.ro
Opinia clientului GABRIEL din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Dan din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Mare atentie daca vreti sa faceti retur, pentru ca nu dau banii inapoi. Iti emit un voucher si daca nu gasesti altceva de cumparat de la ei, asta e…😠
Răspuns magazin pe 15-10-2024 16:09
Buna ziua, Dupa cum avem afisat in zona casei de marcat, si dupa cum informam fiecare client ce face o achizitie din show-room, pentru acest tip de achizite fizica, metoda de retur acceptata de catre noi, este emiterea de voucher valoric. Aceasta metoda de returnare nu este ceva singular si specific doar pentru noi ci ceva practicat la nivel general in comertul traditional. In alta ordine de idei, afisam psobilitatea returului pentru 3 zile de la achizitie, iar dumneavoastra ati returnat produsul la peste o saptamana de la achizitie. Chiar si cu aceste nerespectari din partea dvs., a unor reguli specificate inainte de achizitie, am ales sa va venim in ajutor si sa acceptam returul si sa emitem voucherul valoric. Va ramanem in continuare la dispozitie, in limita legislatiei si a regulilor acceptate de ambele parti. Multumim!
Opinia clientului Alina din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025