Opinii de la clienții magazinului online Bikermag.ro

Bikermag.ro

Nota: 9,6 / 10 de la 4.676 de clienți verificați

Notă magazin

9,6 / 10

Ne recomandă

97,11%

de la data înscrierii magazinului în program (25-05-2017)

RATING:

RATING:

Astept dupa un produs la care aparea ca termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare de 14 zile si in prezent inca nu a ajuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-11-2025 18:18

Buna ziua, Textul respectiv creeaza foarte multa confuzie si a fost recent modificat. Termenul de 1-2 zile lucratoare din confirmarea mailului se refera la timpul de tranzit al coletului nu la termenul de livrare de la plasarea pana la finalizarea comenzii. Toate comenzile noastre se confirma telefonic si se comunica termenele de livrare pentru produse ce se intampla sa nu le mai avem in stoc. In cazul dumneavoastra termenul de livrare comunicat a fost 7-10 zile si din pacate a fost depasit cateva zile din cauza unor situatii independente de noi. Coletul in acest moment apare in tranzit catre dumneavoastra si se va livra cel mai probabil Luni, 24.11. Multumim pentru intelegere! Bogdan TRUFASU

2 săptămâni după ce am dat comanda nu m-a sunat nimeni să mă anunțe ca exista o problema cu furnizorul și produsele vor fi livrate cu întârziere

RATING:

Răspuns magazin pe 23-11-2025 19:17

Buna ziua, Din pacate comanda dumneavoastra a intarziat din motive independente de noi si am facut toate eforturile pentru a afla stadiul livrarii catre noi. In aceasta perioada este o presiune foarte mare pe toti furnizorii si transportatorii implicati in e-commerce, din cauza promotiilor de Black Friday la nivel international. Am verificat in acest moment comanda si apare ca fiind in tranzit catre dumneavoastra. De asemenea am impelementat un nou sistem care ar trebui sa emita notificari automate in momentul in care se depasesc termenele de livrare comunicate initial. Va multumesc pentru intelegere! Bogdan TRUFASU

Răspuns client pe 24-11-2025 06:45:

Multumit, livrare rapida, produsul corespunde asteptarilor

RATING:

surprins de operativitate si timpul de livrare desi am cumparat in campania de BF !

RATING:

Procedura simpla de livrare si retur. Cei de la magazin au fost foarte amabili. Livrarea si returul s-au facut foarte usor si rapid.😍

RATING:

😍

RATING:

Întotdeauna comunicarea de nota 10! Personal primul site pe care-l accesez când caut accesorii moto este BikerMag 🫶

RATING:

Buna ziua ! Casca a ,ajuns in conditii bune ,sant comunicativi cu ,clientii in momentul in care apare o schimbare la comanda dorita !😍

RATING:

Super ok. Recomand cu incredere😍😀

RATING:

Dezamagit! Foarte dezamagit ca nu au respectat comanda si se folosesc de apel telefonic ca sa se scuze ca nu pot livra ce comanzi!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2025 12:14

Buna ziua, Deoarece ati plasat comanda cu plata la livrare, produsele ajung la expediere doar dupa o confirmare telefonica in care verificam ca numarul poate fi apelat, exista cineva la capatul opus al liniei si ca doreste produsul. Acest pas este necesar deoarece volumul de comenzi false este un fenomen in crestere si volumul din total comenzi nu este unul de neglijat. In alta ordine de idei, deoarece nu am reusit sa intram in contact telefonic pentru a putea confirma comanda, produsul a fost alocat in alta comanda confirmata. Asa cum v-a explicat si personalul nostru din call center, am lasat comanda in asteptare pana la procesarea eventualelor retururi dar din pacate pe acest produs nu mai exista stoc pentru a putea onora comanda. Aceasta nu este o situatie pe care sa ne-o dorim vreodata dar din pacate este realitatea si suntem la fel de dezamagiti ca dumneavoastra ca nu am putut sa gasim o metoda prin care sa va onoram comanda. In continuare va asigur de tot suportul nostru! Toate cele bune, Bogdan TRUFASU

😀

RATING:

Personal serios, produse ieftine in comparatie cu competitia

RATING:

Inca un exemplu de practici dezamagitoare de business de black friday. Pe langa faptul ca am facut 3 comenzi separate, proces in care s-au contopit doua din ele iar a treia a disparut, intr-un final mi-au fost anulate toate din cauza unei erori tehnice... Bit more than they can chew.😐

RATING:

Răspuns magazin pe 21-11-2025 12:04

Buna ziua, Comenzile dumneavoastra au fost contopite pentru eficientizarea procesului de expediere, toate cele 3 produse fiind adaugate intr-o singura comanda. In ceea ce priveste anularea comenzilor, am ajuns in aceasta situatie deoarece am incercat de 2 ori in data de 7.11 sa va contactam pentru confirmare, din pacate fara succes, si de asemenea sistemul a emis un email in mod automat pentru statusul comenzii. Asa cum am anuntat telefonic persoanele ce au raspuns, prin social media pe toate retelele din care facem parte, precum si pe email, comenzile cu metoda de ridicare din show-room, rezervari practic, vor fi anulate automat in 24 de ore daca acestea nu se ridica de catre client. Acesta a fost si cazul dumneavoastra si de aceea a fost anulata comanda. Va rog sa intelegeti faptul ca nu ne dorim sa anulam comenzi si departe de noi gandul sa facem publicitate falsa, dar tocmai pentru ca acest eveniment anual atrage un volum extrem de mare de comenzi intr-un timp extrem de scurt, iar produsele vedeta se epuizeaza rapid, am fost nevoiti sa modificam termenul de ridicare, iar in ziua de sambata sa anulam complet aceasta metoda pentru a oferi sanse egale clientilor din toata tara sa plaseze comanda. In continuare va asiguram de tot suportul nostru! Va multumesc, Bogdan TRUFASU

RATING:

Seriozitatea, calitatea produsului😍😍😍

RATING:

RATING:

Promptitudinea

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025