Nota: 9,58 / 10 de la 3.859 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Iosif-Viorel din Timis pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Anonim din Dambovita pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Ionut din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Alin din Bihor pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Cosmin din Timis pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Sara din Arad pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Ivana din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Christian din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Razvan din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Anonim din Constanta pentru Bikermag.ro
Timp de așteptare returnare bani mult prea mare(încă aștept viramentul) și am primit și un produs neconform la care mi s-a comunicat că eu trebuie să plătesc transportul pt retur. Încă nu am primit banii să văd dacă într-adevăr mi s-a oprit și costul transportului.
Răspuns magazin pe 22-05-2023 10:59
Buna ziua, Returul dumneavoastra a fost receptionat in data de 11.05, iar plata a fost efectuata in data de 20.05. Intelegem ca poate pentru dumneavoastra a fost un timp mare de plata al returului, si desi incercam sa viram cat mai repede sumele, platile se efectueaza saptamanal nu la primirea fiecarui colet individual. In ceea ce priveste plata transportului de retur, ne-am ocupat noi de ridicarea produsului de la dumneavoastra si nu au fost oprite costuri de transport, desi acest lucru trebuia facut deoarece justificarea dumneavoastra cum ca buretii sunt alta marime, a fost verificat si acel L de pe partea de plastic era o urma de stanta, eticheta acestuia fiind conform marimii castii si anume XL. Toate cele bune, Bikermag
Răspuns client pe 22-05-2023 11:28:
Săptămânal, aveți dreptate. Joi a fost 11.05. Iar legat de dimensiune, sunteți sigur că aceea este o urmă de stanta? Dețin alte 4 căști dimensiuni diferite, producători diferiți, iar pe fiecare ghiciți ce, este o urma de stanta cu dimensiunea care corespunde cu casca. Eu am fost de acord de la început cu persoana cu care am vb de la retururi că să oprească din banii ce trebuiesc returnați, costul transportului, deci îi puteați opri dacă așa considerați dvs că aceea era o urmă de stanta. Însă cel mai frumos scrie pe site-ul dvs sus în dreapta "retur 30 de zile, simplu și GRATUIT" și abia când intrii la politica de retur aflii că e doar o "eticheta" aceea de pe site. Numai bine!
Opinia clientului Anonim din Constanta pentru Bikermag.ro
trebuie sa ii suni ca sa iti trimita comanda. am pregatit comanda online sambata, luni am primit mail de confirmare, joi i.am sunat sa aflu care e situatia si vineri am primit coletul.
Opinia clientului Iftime din Botosani pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Zoltan din Harghita pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Anonim din Suceava pentru Bikermag.ro
Am dat comanda si dupa o saptamana dupa ce nu am primit nimic am fost sunat daca mai vreau comanda Evident am refuzat-o am comanda din alta parte
Răspuns magazin pe 22-05-2023 11:04
Buna ziua, Ordinea in care sunam pentru confirmare este cea in care primim comenzile. Fiind o perioada de incepere de sezon cand toate magazinele din domeniu sunt supra-aglomerate, nu reusim intotdeauna sa apelam clientii intr-un termen mai rapid. Avand in vedere ca metoda de plata aleasa a fost ramburs si nu prin card, coletele nu se expediaza decat dupa confirmarea telefonica a clientului. Multumim pentru intelegere! Bikermag
Opinia clientului Marius din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Felicitari, faceti o treaba buna! plus ca poti cumpara cu card avantaj ;)
Opinia clientului Dan din Arges pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Anonim din Mures pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Adrian din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Rene din Bihor pentru Bikermag.ro
Opinia clientului Pejović din Bucuresti pentru Bikermag.ro
Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024