Opinii de la clienții magazinului online Brandgsm.ro

Notă magazin

8,82 / 10

Calitatea livrării

8,76 / 10

Ne recomandă

87,73%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții Brandgsm.ro

Am sunat pentru comanda și mi-a răspuns ofata care nu avea chef de lucru ! Foarte dezamăgit! Nerușinare.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-07-2021 10:21

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.

Produs original conform descrierii. Livrarea promptă. Profesionalism. Felicitări !

RATING:

A fost ok

RATING:

Recomand cu incredere!

RATING:

Am luat foliile dar sunt de calitate proasta. Se văd urme și zgârieturi pe folii și eticheta 2 se da jos foarte greu. Pentru fața foliei mai trebuia o folie de protecție nu doar pe partea care se aplica pe telefon

RATING:

Raspuns magazin pe 26-07-2021 10:21

Buna ziua , intelegem din recenzia dumneavoastra ca sunteti suparat si am fi tare recunoscatori sa avem sansa de a indrepta lucrurile! .Va rog sa ne trimiteti un email pe hello@brandgsm.ro cu mai multe detalii legate de comanda dumneavoastra .Suntem siguri ca vom gasi o solutie .Va asteptam oricand!

Calitate

RATING:

Sa afisati mai multe modele de huse moderne tip book pentru I-phone.

RATING:

Jalnic. 3 comenzi consecutive anulate. Nu mai apelez niciodată la acest site.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-07-2021 09:47

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate, Asa cum sunt specificate pe site sunt produse care se afla in stoc furnizor sau precomanda, asa cum a fost si produsul dumneavoastra in momentul in care ati plasat comanda, iar aceste produse necesita un timp de livrare mai mare..Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Deși am comandat două produse care se aflau pe stoc la data comenzii, am primit doar unul și am fost nevoită să plătesc și transportul care ar fi fost gratuit dacă aș fi primit ambele produse. Poate că ar trebui să vă asumați aceste situații și să plătiți dumneavoastră transportul sau să informați clienții că nu mai aveți produsul in momentul in care aceștia fac comanda.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020