Opinii de la clienții magazinului online Brandgsm.ro

Notă magazin

8,82 / 10

Calitatea livrării

8,76 / 10

Ne recomandă

87,62%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții Brandgsm.ro

Am comandat ceva de la ei. După 3 zile in care n-am știut nimic despre livrare am fost sunat sa mi se spună ca nu mai au acel produs in stoc dar mi-l aduc in 30 zile când o sa revină. Lipsa de respect. Puteau sa pună pe site ca nu îl mai iau… nu sa fiu sunat după 3 zile

RATING:

Raspuns magazin pe 04-05-2021 01:31

Buna ziua ,Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen mare de asteptare.Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Sa nu mai faceti reclame pe retele de socializare pentru produse care nu se mai vand in promo. Ati avut pachet promo la huawei freebuds 4i + bratara fitness afisata pe facebook. Am avut posibilitatea de adaugare in cos si finalizare a comenzii cu plata prin card bancar. Ulterior am fost sunat ca sa fiu instiintat ca mi se vor returna banii deoarece nu mai este valabila oferta. Mi-ati blocat banii cateva zile pentru o oferta disponibila din site-ul dvs.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-04-2021 11:31

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Asa cum v am transmis si telefonic a fost o eroare de site si de aceea aparea oferta activa .Va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Multumim pentru intelegere!

Neseriosi, am comandat o husa de la ei care a venit cu un defect si nu am putut sa dau de ei sub nicio forma

RATING:

Raspuns magazin pe 23-04-2021 02:44

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Asa cum v am transmis si prin email am incercat sa luam legatura cu dumnevoastra telefonic pentru a rezolva problema , dar nu s a putut .Intre timp dumnevoastra ati renuntat la solutionarea problemei .Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.

Am dat comanda acum o saptaman de o husa. Nici pana acum nu am fost contactat de magazin, nu am statusul comenzii. Desi plata am facut-o online. E ok. Data viitoare ma pot lipsi.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-04-2021 03:39

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare.Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Am observat ca ati ridicat comanda , speram ca sunteti multumit de produs..Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti. Va multumim frumos!

Am trimis o solicitare de retur și nu am primit nici un raspuns.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-04-2021 04:19

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi, insa nu am primit solicitarea dumnevoastra de retur pe mail.Va rog sa ne trimiteti un email pe hello@brandgsm.ro si vom rezolva in cel mai scurt timp problema . .Va asteptam oricand!

Am comandat o folie de protectie "privacy" pentru Samsung S21. Nicaieri pe site nu scrie ca acea folie impiedica functionarea senzorului de amprenta din display. In concluzie am dat banii degeaba.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-04-2021 03:08

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Pentru noi este important orice review, pentru a putea intelege fiecare situatie in parte si pentru a lua masurile necesare.Va multumim pentru intelegere!

Nu am primit comanda!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2021 02:06

Buna ziua ,Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare .Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare.Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

am comandat o baterie exterena de la salmsung care nu a ajuns, am fost caonactat pecte cateva zile de la data comenzii si mi s-a spus ca comanda a fost anulata si nu voi mai primi coletul

RATING:

Raspuns magazin pe 12-04-2021 04:07

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate, Asa cum sunt specificate pe site sunt produse care se afla in stoc furnizor sau precomanda, asa cum a fost si produsul dumneavoastra in momentul in care ati plasat comanda, iar aceste produse necesita un timp de livrare mai mare..Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Nu am primit comanda de o săptămana, am trimis un mail către site si nu am primit niciun răspuns.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-04-2021 04:21

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare.Am tot incercat sa va contactam telefonic la numarul de telefon din comanda ,dar nu ne ati raspuns , pentru a va informa ca produsul din pacate produsul este in stoc furnizor si necesita un termen mai mare de livrare . Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Nu am primit notificare de preluare comanda!(doar mail-Ul automat de înregistrare a comenzii)! Am sunat pr informații in legătura cu statusul comenzii și mi sa spus ca nu este pe stoc, va dura cam o luna pana primesc produsul! Normal era sa m-a informeze!Mi sa spus ca am fost sunată ,dar nu este adevărat! Mai sigur era un sms sau un mail !Am cumpărat produsul de la un magazin și am revenit cu tel.pentru anularea comenzii! Atunci mi sa spus ca a-s putea primi coletul in 4-5zile! Cum vine treaba asta? !

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 01:22

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Posibil a fost o neintelegere si termenul de 4-5 zile era pentru produsul aflat in comanda dumnevoastra .Comanda a fost anulata asa cu ati solicitat .Va multumim pentru intelegere!

Absolut îngrozitor customer service. Ceva mai rău n-am găsit pana acuma.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 01:19

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Pentru noi este important orice review, pentru a putea intelege fiecare situatie in parte si pentru a lua masurile necesare.Va multumim pentru intelegere!

Nu anunta la comanda online cu livrare in mall baneasa daca a ajuns sau nu husa

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 01:29

Buna ziua ,Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare.Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Am observat ca ati ridicat comanda,speram ca sunteti multumit de produs.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti. Va multumim frumos!

Foarte dezorganizati, nu stiu ce stoc au

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 01:24

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate, Asa cum sunt specificate pe site sunt produse care se afla in stoc furnizor sau precomanda, asa cum a fost si produsul dumneavoastra in momentul in care ati plasat comanda, iar aceste produse necesita un timp de livrare mai mare.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Am trimis mail, am sunat in legatura cu un produs cumparat, dar n-am primit raspuns.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 01:26

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare..Asa cum v am transmis si telefonic am vrut totusi sa rezolvam problema cat mai repede ,dar dumnevoastra nu ati mai fost de acord .Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti. Va multumim frumos!

Dezamagit total,profesionalism 0 barat!

RATING:

Raspuns magazin pe 31-03-2021 04:44

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate,Asa cum v am transmis si telefonic vom rezolva problema in cel mai scurt timp posibil .Va multumim pentru intelegere!

Produs comandat în data de 24.03.21 pana în data de 30.03.21 nu am primit nici un semn din partea Brandgsm.ro

RATING:

Raspuns magazin pe 30-03-2021 01:03

Buna ziua ,Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare .Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda si necesita un timp de livrare mai mare..Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Buna seara! Nici măcar nu m ați contactat după ce am platit o comanda săptămâna trecută....In aceste condiții, nu va pot recomanda, dar va pot reclama.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-03-2021 03:05

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare..Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti Va multumim frumos!

Am sunat sa intreb de cea mai convenabila oferta husa si folie, mi s a propus o combinatie f scumpa. Cam am intrat pe site, am gasit o husa potrivita, am comandat-o, platit-o si la 2 zile am fost sunata sa mi se spuna ca nu este pe stoc. Husa inca aparea pe stoc in ziua aceea. Practic am asteptat 2 zile ca sa astept o alta livrare de la Catmobile, care mi-a adus husa in mai putin de 24h.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-03-2021 04:53

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti. Va multumim frumos!

Am primit folia de sticlă pentru telefon spartă

RATING:

Raspuns magazin pe 22-03-2021 04:28

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate.Asa cum v am transmis si telefonic vom rezolva problema in cel mai scurt timp posibil .Va multumim pentru intelegere!

Comanda efectuata pe 5.03 confirmata prin email dar atat. Nu au taspuns la telefonul de contact si nici la mailul trimis.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2021 03:32

Buna ziua ,Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare.Am observat ca ati ridicat comanda ,speram ca sunteti multumit de produs.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti Va multumim frumos!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020