Nota: 9,79 / 10 de la 1.256 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului imre din Cluj pentru Gameology.ro
Opinia clientului Anca din Bihor pentru Gameology.ro
Opinia clientului Antonia din Suceava pentru Gameology.ro
Răspuns magazin pe 14-01-2022 09:29
Vă mulțumim mult pentru feedback!
Opinia clientului Anonim din Mures pentru Gameology.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Gameology.ro
Opinia clientului Adnana din Bucuresti pentru Gameology.ro
Foarte seriosi si punctuali! Mi-as dori mai multe magazine ca ei. Te poti baza pe ei
Răspuns magazin pe 14-01-2022 09:28
Vă mulțumim foarte tare pentru feedback!
Opinia clientului Loredana din Brasov pentru Gameology.ro
Opinia clientului Alina din Galati pentru Gameology.ro
Opinia clientului Bogdan din Ilfov pentru Gameology.ro
Răspuns magazin pe 10-01-2022 10:39
Vă mulțumim pentru feedback!
Opinia clientului Ancuta din Timis pentru Gameology.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Gameology.ro
Aparent a fost o eroare la cos, desi am sters un produs si apoi l-am readaugat, aplicatia a adunat ai prodului sters, lucru de care mi-am dat seama cand am vrut sa fac checkout. Poate gresesc dar puteti verifica.
Răspuns magazin pe 05-01-2022 12:21
Vă mulțumim pentru feedback! Am încercat să replicăm eroarea apărută, nu am reușit momentan, dar vom fi atenți pe viitor pentru a putea descoperi problema.
Opinia clientului Iordache din Brasov pentru Gameology.ro
Opinia clientului Lovin din Brasov pentru Gameology.ro
Comanda am facut-o seara la ora 23 si dimineata la ora 8:30 am primit numarul de AWB. Iar pretul a fost foarte bun, comparativ cu alte platforme sau magazine fizice. Am transmis un mesaj si mi s-a raspuns in foarte scurt timp cu raspunsul intrebarii.
Răspuns magazin pe 05-01-2022 12:19
Vă mulțumim pentru feedback!
Opinia clientului Anonim din Teleorman pentru Gameology.ro
Opinia clientului Laurentiu din Bucuresti pentru Gameology.ro
Opinia clientului Alexandra din Timis pentru Gameology.ro
Foarte prompți si rapizi cu procesarea comenzii, mi-a ajuns a doua zi. Jocul a avut cutia îndoită si interiorul putin crapat, posibil de la transport.
Răspuns magazin pe 05-01-2022 12:23
Vă mulțumim pentru feedback! Ne pare rău pentru situația apărută. Analizăm în perioada următoare noi metode de a împacheta coletele noastre, atât pentru a fi mai protejate produsele, dar și pentru a fi mai prietenoși cu mediul.
Opinia clientului Daniel din Buzau pentru Gameology.ro
Opinia clientului Marina din Tulcea pentru Gameology.ro
Opinia clientului Doina din Bucuresti pentru Gameology.ro
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Gameology.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025