Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului nicolae din sebis pentru Gardenway
😠V-am cerut livrarea vinerea sau simbata.Nu s-a pututu.La celelate firme de curierar nu am avut astfele de probleme
Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:52
vă mulțumesc pentru opinia dumneavoastră. Comanda a fost livrată. Îmi cer scuze dacă nu a fost posibilă stabilirea unei zile de livrare specifice. Utilizăm companii de livrare externe și nu avem întotdeauna influență asupra livrării, de exemplu, într-un weekend.
Opinia clientului Cristian din Mărunțișu pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:00
Îmi pare rău că sunteți supărat. Este vorba de lipsa șuruburilor și de plângere ? Văd că este depusă la comandă și procesată pozitiv. Vă voi contacta pentru a clarifica situația.
Opinia clientului Mihai din Saftica pentru Gardenway
Coletul, foarte scump dealtfel, a ajuns deteriorat. Sunt piese deformate care sunt neconforme
Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:14
Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Văd că ați depus o plângere la noi. Am transmis departamentului de reclamații că este urgentă. Un supervizor va lua legătura cu dvs. pentru a găsi o soluție bună la această problemă.
Opinia clientului Daniel din Valu lui Traian pentru Gardenway
Am comandat de o luna, am platit in avans, dar produsul nu a ajuns😐
Opinia clientului Dan din Timisoara pentru Gardenway
Au lipsit 5 elemente metalice din pachet , prevazute in schita si au fost in plus alte 4 elemente . Cred ca sistemul cu usa este mai costisitor decit cel cu fermuoar . Pr o lungime mica , cusatura prelatei era desfacuta .
Opinia clientului Florin din Mihăileni pentru Gardenway
Opinia clientului Mihai din Cimpulung la tisa pentru Gardenway
Opinia clientului Gheorghe din Tamna pentru Gardenway
Opinia clientului Narcisa din Fălticeni, Suceava pentru Gardenway
Opinia clientului Alin din Ciofliceni pentru Gardenway
Neserioși, vând produse ce nici măcar nu le dețin, încasează banii pe produse inexistente
Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:58
Îmi cer scuze că a ieșit așa. V-am oferit o altă cabană, dar nu văd răspunsul dumneavoastră. Bineînțeles, dacă nu doriți să cumpărați de la noi, vă vom returna urgent fondurile. Am interpretat greșit stocul atunci când ați cumpărat produsul. Vă putem oferi o reducere la o altă căsuță ca despăgubire.
Opinia clientului Roman din Potlogeni vale pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:49
Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Comanda dvs. în magazinul nostru este anulată. A existat o comandă pentru un tunel de grădină de 3x4,5m. Vă vom contacta în cazul în care ați avut o altă comandă la noi. Am dori să clarificăm urgent acest lucru.
Opinia clientului Emilia din Chișineu Cris pentru Gardenway
Opinia clientului Elena din Alunis pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:44
Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Îmi pare foarte rău că a avut loc o astfel de situație. Nu ar fi trebuit să se întâmple așa, să se întârzie comanda. Comanda este la curier. Vă vom suna pentru a stabili ce este de făcut.
Opinia clientului Adriana din Slanic -Prahova pentru Gardenway
Când totul decurge perfect,nu mai ai alte cuvinte de a descrie interacțiunea ta cu acastă firmă,e de ajuns nota acordată😍
Opinia clientului Gherghina din Gostinari pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:16
Îmi pare rău dacă ești trist. Văd că ordinul va ajunge la dumneavoastră astăzi, conform veștilor și aranjamentelor. Vă voi suna pentru a afla dacă mai pot face ceva pentru a vă ajuta.
Opinia clientului Vasile din com.Câlnic pentru Gardenway
Opinia clientului Georgeta din Floresti, Jud Giurgiu pentru Gardenway
Opinia clientului Cristian din Targu Jiu pentru Gardenway
Dezamagit de felul cum trateaza clientii…comanda intarziata mult …nici azi 26 04 nu au livrat catre curier…in conditiile in care comanda a fost facuta pe 12 04…iar curierii nu o sa mai lucreze saptamana viitoare.😠
Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:03
Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Ne-am ocupat urgent de această problemă. Coletul se află deja la curier. O să vă sun. Am observat că livrarea durează mai mult decât ne așteptam - am prelungit termenul de livrare pe site-ul nostru.
Opinia clientului Anonim din Naipu pentru Gardenway
Produsul cumpărat nu a fost livrat la data anunțată la momentul platii. .Am primit email ca livrarea va întârzia. Sper sa ajungă în final...
Răspuns magazin pe 30-04-2024 11:45
Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Urmărim comanda dvs. în permanență. Îmi cer scuze pentru întârzieri. Toate coletele sunt acum la curier. Vă voi suna pentru a clarifica situația.
Opinia clientului Anonim din Vadu părului pentru Gardenway
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025