Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Mircea-Marius din Alba Iulia pentru Gardenway
Opinia clientului Gelu din Comuna Fundeni, județul Calarasi pentru Gardenway
Opinia clientului Maria din Drambar pentru Gardenway
Opinia clientului Valentin din Stănești pentru Gardenway
Opinia clientului Victor din Constanta pentru Gardenway
Opinia clientului Alexandru din Bucuresti pentru Gardenway
Opinia clientului Jozsef din Baraolt pentru Gardenway
Opinia clientului Beke din Sat vârghis pentru Gardenway
Opinia clientului Stanca din Mioveni pentru Gardenway
Opinia clientului Tordai din Eliseni pentru Gardenway
Opinia clientului Gorgan din Măeriște pentru Gardenway
Opinia clientului Terez din Garceiu pentru Gardenway
Opinia clientului Eugen din Bucuresti, sector 5 pentru Gardenway
Am o părere foarte proastă, execrabilă. Menționez că o copie după această recenzie va fi trimisă către ANPC și de asemenea voi intreprinde și alte măsuri legale. Am comandat, la gardenway în data de 21.02.2023 ora 09:58, două solarii 4 X 12. În aceeași zi la ora 09:26 am primit de la gardenway mesajul că urmează a-mi fi livrată comanda care a primit numărul 425687, cu mențiunea că va fi onorată dacă plătesc în aceeași zi. Contactată telefonic, reprezentanta filialei din Oradea îmi confirmă că dacă plătesc astăzi, comanda mea va fi expediată în câteva zile. În aceeași zi la ora 10:27 primesc mesaj de la payU mesajul că banii mei au fost preluați pentru comanda 425687. În data de 24 februarie 2023 am primit mesajul ”Bună ziua, Îmi cer scuze sincere, din păcate încă așteptăm livrarea containerului. Expedierea către dvs. va avea loc în termen de două săptămâni. Cu stimă, Sebastian Piórkowski”. Deci, deși promiseseră telefonic că mi se va onora comanda în două, trei zile dacă plătesc în data de 21 februarie, expedierea comenzii s-a amânat cu două săptămâni. În data de 02 martie 2023 am primit de la gardenway mesajul: ” Numărul comenzii dumneavoastră 425687 a fost acceptat pentru procesare ”. Tot în data de 2 Martie 2023 câteva ore mai târziu primesc următorul mesaj ” Bună ziua, Comanda dumneavoastră așteaptă să fie preluată de curier. Coletul va fi livrat de către compania de curierat FANCURIER. Vă rugăm să verificați coletul la primire. Numărul coletului: F389095 se poate urmări starea livrării și pe pagina https://fancourier.eu/track-order 4Cu stimă, Obsługa Sklepu ”. Am contactat telefonic filiala din Oradea pentru a vedea în ce zi mi se va livra comanda. Răspunsul a fost că Joi o încarcă curierul, s-ar putea Vineri, în cel mai rău caz Luni, de asemenea mi-a comunicat că am 6 pachete. În data de 7 martie, înainte ca marfa să fie livrată , în bătaie de joc față de mine, gardenway trimite următorul mesaj ” Salut, Eugen! Îți mulțumim că ai cumpărat online de la Gardenway (data comenzii 21-02-2023). Ajută-i și pe alți cumpărători cu părerea ta despre acest magazin online. Gardenway împreună cu Trusted.ro, Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, te roagă să răspunzi la trei scurte întrebări, prima fiind cea de mai jos. Alege un răspuns la prima întrebare pentru a ne trimite opinia ta!”. ASTA ÎN CONDIȚIILE ÎN CARE GARDENWAY ȘTIA CĂ MARFA NU-MI FUSESE LIVRATĂ!. În data de 8 martie 2023 primesc următorul mesaj de la gardenway: ” Comanda dumneavoastră 425687 a fost anulată. Nu am putut să o procesăm, ați solicitat anularea acesteia, nu a fost preluată sau nu am primit plata în termenul maxim de timp indicat. A avut loc vreo greșeală? În acest caz, vă rugăm să ne scrieți - vom încerca să clarificăm situația.” Contactată telefonic, reprezentanta filialei din Oradea mi-a comunicat că gardenway a trimis un solar cu dimensiuni mai mici și de aceea nu-mi va livra marfa, și că-i pare rău de cele întâmplate. La solicitarea să-mi fie trimisă comanda cu următorul transport, mi-a răspuns că nu se poate (între timp produsul se scumpise, și a realizat că nu putea să mai ceară bani, pentru că banii îi încasase deja).
Opinia clientului Rodica din Fundeni jud. Calarasi pentru Gardenway
Comanda nu a sosit, apare ca fiind pregatita pentru expediere de aproape doua saptamani!
Răspuns magazin pe 10-03-2023 11:51
Bună dimineața, Îmi cer scuze pentru întârziere. Am încercat să vă ținem la curent cu ceea ce se întâmplă. Comanda a fost expediată. Vă voi trimite link-ul de urmărire într-un mesaj separat. Starea actuală : "3/10, 10:08 AMExpediere în curs de livrare: Livrare în curs: Livrarea a plecat din hub-ul FAN Courier București către hub-ul de destinație în data de 10.03.2023 10:08"
Răspuns client pe 10-03-2023 19:04:
Opinia clientului Anonim din Valea Rosie pentru Gardenway
Mi au anulat comanda , m au anuntat tarziu, astept banii inapoi
Opinia clientului Alex din Giulvaz pentru Gardenway
Opinia clientului Dorinel din Bacau pentru Gardenway
Opinia clientului Constantin din Plopenii mari pentru Gardenway
Părerea mea că sunt serioși ,am primit comanda la timp și era ce am comandat.
Opinia clientului Anonim din Pitesti pentru Gardenway
Opinia clientului Demeter din Sanzieni pentru Gardenway
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025