Opinii de la clienții magazinului online Gardenway

Gardenway

Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați

Notă magazin

8,15 / 10

Ne recomandă

81,24%

de la data înscrierii magazinului în program (16-05-2022)

Calitate , modele, dimensiuni😍

RATING:

RATING:

NU AM PRIMIT COMANDA!! DE CE TRIMITETI ACEASTA SOLICITARE DE OPINII INAINTE DE A RECEPTIONA COMANDA? NU VA FUNCTIONEAZA CEVA IN COORDONAREA COMPARTIMENTELOR!!???

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2024 15:53

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Punctualitatea😀😀

RATING:

Informații eronate pe website privind livrarea , specifica clar că se face livrare cu verificare însă pe AWB curierului nu au bifat asta.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:14

Pentru noi este important ca clienții noștri să fie mulțumiți. Ne cerem scuze pentru faptul că toate s-au desfășurat în mod normal.

Ok

RATING:

O multime de produse pentru toate gust urile.

RATING:

Promptitudine în livrarea comenzii, produse calitative! Montaj ușor!😍😀

RATING:

RATING:

Ne bucurăm că aveți totul pe gustul sotiilor😐😠

RATING:

Nu sunt multumita de produsul comandat.pe site scrie ca este waterproof dar ploua inauntru. Dezamagita total mai ales pentru acest pret😞 a trebuit sa adaug eu o folie deasupra 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:11

Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze

Calitate super, usor de ansamblat
Imagine recenzie

RATING:

Bună ziua, sunt foarte mulțumită de cele 2 produse achiziționate.Ma gândesc să mai comand ceva la un moment dat .Ofertele sunt tentante 😍
Imagine recenzie Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Seriozitate, calitate corectă față de preț

RATING:

RATING:

Ca santeti neserioși, am primit coletul cu blatul de sticla spart și nu mai răspunde nimeni la telefon.😞

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:07

Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.

Am avut emoții la cumpărături, pentru că am achitat înainte, cu cardul, iar în afara de confirmarea comenzii și a platii nu am mai primit nici un status despre comanda, dar a ajuns la mine in vreo 2 săptămâni. Despre calitate nu pot spune nimic încă, pentru că nu am inceput asamblarea, dar sper sa fie ok. Firma serioasa in ceea ce privește livrarea, iar preturile ok in comparație cu alte site-uri.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025