Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Itarena.ro

Nota: 9,08 / 10 de la 3.030 de clienți verificați

Notă magazin

9,08 / 10

Ne recomandă

90,69%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

RATING:

RATING:

Este ok

RATING:

Feriți-va!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 26-11-2018 09:35

Buna ziua,



Va inteleg nemultumirea, dar cred ca r fi correct sa specificati faptul ca, produsul pe care l-ati fi dorit achizitionat, Consola XBOX, era cu statusul de stoc limitat. Din acest motiv colegii mei au luat legatura cu dumneavoastra si v-am comunicat faptul ca acest produs nu mai este disponibil si ati solicitata ca sa se anuleze comanda. Nu inteleg de ce ati spus 'Feriti-va!!!'. Ati platit cumva o suma de bani si nu a fost returnata? Ati primit cumva un alt produs decat cel pe care l-ati comandat? Nu am luat legatura si nu am raspuns la telefon?

Consider ca acest feedback nu este unul realist, cred ca este acordat la nervi, ca urmare a faptului ca produsul comandat nu a mai fost disponibil.

Va urez o saptamana placuta!



Nicolae Buzea

In ciuda intarzierilor cauzate de Black Friday, angajatii de la IT Arena au fost foarte amabili si au rezolvat cu profesionalism problemele de intarziere. Recomand !!!

RATING:

Sa fie putin mai transparenti cand trimit pachetele



Daca nu sunam nu stiam cand pleaca pachetul..

RATING:

RATING:

Produse de slaba calitate ( constatare la livrare ),

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2018 09:08

Buna ziua,



Va multumesc pentru feedback-ul oferit, insa am o nedumerire. Cum puteti afirma ca produsul achizitionat este de 'Slaba calitate (constatare la livrare)' atat timp comanda dumneavoastra a fost anulata pe motiv de produs indisponibil, iar dumneavoastra nu ati raspuns la telefon sau la mesajele transmise?



Nicolae Buzea

Neașteptat de primit!

RATING:

După cel puțin 7 zile am fost anunțat ca produsul nu se afla in stoc.Lipsa de profesionalism!!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2018 09:15

Buna ziua,



Ne pare ra ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Din pacate, o eroare in feed-ul de preluare a stocului de la furnizor (eroare a furnizorului), ne-a oferit informatii eronate si noua. Raspunsul a venit tarziu datorita faptului ca am incercat a gasi stocuri disponibile si sa onoram comanda dumneavoastra.

Datorita acestei neplaceri cauzate, la urmatoarea comanda veti primi o reducere de 100 lei.

Va multumesc pentru intelegere!



Nicolae Buzea

RATING:

RATING:

Mi`a placut foarte mult interactiunea cu doamna care mi`a raspuns de fiecare data la telefon atunci cand am avut o intrebare sau nelamurire.

RATING:

RATING:

Una spun, alta fac. Asa ca am anulat comanda la ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2018 09:05

Stimate Domn,



Va multumesc pentru feedback-ul oferit pentru comanda plasata pe site-ul nostru. Imi pare rau ca nu am putut finaliza comanda dar as dori sa respectati, asa cum noi respectam decizia dumneavoastra, termenii si conditiile aferente transportului pentru comenzile a caror valoarea este mai mica de 1000 lei.

Acesta a fost motivul pentru care ati renuntat la comanda. Faptul ca exista posibilitatea de a va alege propria firma de curierat (cu care aveti experiente placate) nu inseamna ca noi trebuie sa suportam acest cost. Colegii v-au explicat si citit termenii si conditiile specific operatiunii de transport, ati fost de accord ca plata transportului sa o efectuati in momentul in care receptionati comanda, iar ulterior ne-ati comunicat faptul ca dumneavoastra primiti transport gratuit si pentru o comanda de 15 lei.

Va respectam decizia si va uram cumparaturi placute!



Cu stima,

Nicolae Buzea

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025