Nota: 9,09 / 10 de la 3.085 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim67219353 din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim36601073 din Cluj pentru Itarena.ro
Opinia clientului Ilie din Bacau pentru Itarena.ro
Opinia clientului Gigel din Giurgiu pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim91499831 din Alba pentru Itarena.ro
Opinia clientului Models din Prahova pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim94523017 din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim14812238 din Arad pentru Itarena.ro
Opinia clientului Ciotea din Bucuresti pentru Itarena.ro
Răspuns magazin pe 04-12-2017 10:22
Buna ziua,
Uneori termenul de livrare este mai mare (si comunicat telefonic de catre colegi) datorita faptului ca sunt si furnizori externi, iar termenul de livrare din extern este de ~ 5-6 zile.
Imi pare rau de faptul ca nu ati putut intra in posesia produsului dorit intr-un termen cat mai scurt.
Cu stima,
Nicolae Buzea
Opinia clientului Iamandi din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim14138773 din Salaj pentru Itarena.ro
Opinia clientului Sergiu din Iasi pentru Itarena.ro
Opinia clientului Manea din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim84787824 din Gorj pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim35888122 din Bucuresti pentru Itarena.ro
La vânzarea unor softurism noi cumpărătorii sa fie atenționați asupra unor modalități noi de lucru precum obligativitatea ' contului Microsoft' pt Windows 10 și faptul ca acesta solicita parola contului la orice redeschidere a tabletei (Lenovo Yoga book). Dacă ai uitat parola ți se blochează contul MS și implicit utilizarea tabletei mai mult de 1 luna. Acest lucru mi s-a întâmplat deja și trebuie sa aștept deblocarea contului MS. Mă puteți ajuta prin intervenția la Microsoft?
Opinia clientului Doilet din Bacau pentru Itarena.ro
Opinia clientului Munteanu din Ilfov pentru Itarena.ro
Opinia clientului Helciug din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Olteanu din Constanta pentru Itarena.ro
Am cumpărat un toner pentru Minolta bizhub 164. Pe lângă faptul că a durat foarte mult timp cu procesarea comenzii, curier (nesimțit apropo), etc. MI-AU VÂNDUT UN TONER COMPATIBIL CHINEZESC ÎN LOC DE TONERUL ORIGINAL PE CARE L-AM COMANDAT. Cumpăr de ani de zile consumabile pentru acest copiator și știu exact cum arată și cum este ambalat cel original. Rușine!
Răspuns magazin pe 30-11-2017 11:44
Buna ziua,
Imi pare rau ca sunteti nemultumit de aceasta experienta pe care o considerati neplacuta. Din pacate nu putem sa garantam faptul ca toate produsele se vor livra in maxim 24 ore, dar, de fiecare data cand sunt timpi mai mari de livrare (furnizori externi), ne anuntam clientii si ne comunica daca ramane comanda sau o anuleaza.
Cat priveste faptul ca 'MI-AU VANDUT UN TONER COMPATIBIL CHINEZESC IN LOC DE TONERUL ORIGINAL PE CARE L-AM COMANDAT', faceti o acuzatie foarte grava. Cartusul de toner comandat a fost original Konika-Minolta. Putem demonstra oricand acest lucru, de la facture de achizitie de la partenerul nostrum si pana la expeditia efectuata catre dumneavoastra.
In acest sens, va comunicam faptul ca, in cazul in care nu veti retrage aceasta acuzatie, ne rezervam dreptul de a ne adresa instantelor pentru defaimare.
Va asigur ca toate produsele comandate sunt exact cele selectate de dumneavoastra si nu sunt compatibile. Produsele compatibile pe care le avem postate in site-ul nostru, sunt insotite de numele 'Cartus compatibil', iar din cele aflate pe site, nu sunt compatibile cu echipamentele Konoka-Minolta.
Astept raspunsul dumneavoastra, cu privire la cele de mai sus.
Cu stima,
Nicolae Buzea
Opinia clientului Toader din Timis pentru Itarena.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025