Nota: 9,08 / 10 de la 3.025 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Iasi pentru Itarena.ro
Opinia clientului din Valcea pentru Itarena.ro
Opinia clientului din Bucuresti pentru Itarena.ro
Am comandat și plătit (banii au fost ”trași” din cont) vineri, 13 noiembrie, iar pe 18 noiembrie mă anunță că nu onorează comanda.
Răspuns magazin pe 18-11-2020 17:07
Buna ziua, Ne pare rau ca nu putem onora comanda plasata, insa, asa cum apare si in mesajul primit prin email impreuna cu comanda lansata, pentru produsele cu statusul "Intreaba Stoc" precum si pentru celelalte statusuri, este specificat sa asteptati confirmarea comenzii si a disponibilitatii produselor. Faptul ca ati achitat comanda nu inseamna ca nu se returneaza suma platita, pentru o comanda ce nu se poate onora. Cu stima, Echipa IT Arena
Opinia clientului COTIȘEL din Sibiu pentru Itarena.ro
Opinia clientului Buzdrug din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului TUDOR din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Neata din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Vasiloschi din Suceava pentru Itarena.ro
Opinia clientului Popa din Bucuresti pentru Itarena.ro
Produsul comandat un Huawei GT 2 PRO a avut sigiliile originale taiate si aplicate peste ele alte 2 sigilii, ceasul avea amprente pe el, la fel si incarcatorul. Probabil a fost un produs resigilat, de aici probabil si pretul mai mic fata de alte magazine dar prezentat ca fiind nou.
Răspuns magazin pe 16-11-2020 21:23
Buna seara, Imi pare rau sa aud aceste aspecte reclamate. Mentionez faptul ca produsul nu a fost unul desigilat. Voi verifica personal la furnizorul nostru acest produs si va voi comunica daca acesta a fost desigilat de ei sau nu. Noi am comandat produsul nou, sigilat, fara a se fi umblat macar in cutie. Ne cerem scuze pentru acest aspect si va asiguram de intregul nostru suport. Cu stima, Nicolae Buzea
Opinia clientului Anonim din Bistrita-Nasaud pentru Itarena.ro
Răspuns magazin pe 16-11-2020 21:26
Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea
Opinia clientului Raduinea din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Capatina din Teleorman pentru Itarena.ro
Opinia clientului din Cluj pentru Itarena.ro
Opinia clientului Dumitru din Prahova pentru Itarena.ro
Opinia clientului din Bucuresti pentru Itarena.ro
Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:44
Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea
Opinia clientului Bucșa din Sibiu pentru Itarena.ro
Opinia clientului Titian din Cluj pentru Itarena.ro
Pun pe site produse ieftine care nu le au pe stoc. Faci comanda si apoi iti anulează comanda pe motiv: lipsa stoc. Timp pierdut.
Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:44
Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea
Opinia clientului Lupean din Sibiu pentru Itarena.ro
Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:44
Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea
Opinia clientului Anonim din Bihor pentru Itarena.ro
Opinia clientului Plamadeala din Bistrita-Nasaud pentru Itarena.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025