Nota: 9,37 / 10 de la 9.232 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului DANIELA din Brasov pentru mattca.ro
Opinia clientului Anonim din Arges pentru mattca.ro
Opinia clientului Florentina din Tulcea pentru mattca.ro
Opinia clientului Mariana din Bacau pentru mattca.ro
Opinia clientului Anonim din Brasov pentru mattca.ro
Opinia clientului Anonim din Iasi pentru mattca.ro
Opinia clientului Venera din Dambovita pentru mattca.ro
Opinia clientului Adelina din Prahova pentru mattca.ro
Opinia clientului Ana din Arad pentru mattca.ro
Opinia clientului Mihaela din Iasi pentru mattca.ro
Opinia clientului Dorottya din Mures pentru mattca.ro
Opinia clientului Andreea din Prahova pentru mattca.ro
Au produse de calitate , mai ieftine decat pe alte site-uri ,
Opinia clientului DANIELA din Calarasi pentru mattca.ro
Opinia clientului Hesel din Alba pentru mattca.ro
Opinia clientului Camelia din Prahova pentru mattca.ro
Comunicarea lasa rau de tot de dorit. Telefonul nu le merge. La mesajul scris mi s-a raspuns greu si monosilabic. Comanda am primit-o cu intarziere. Am avut senzatia ca iau teapa...! Bleah!!!
Răspuns magazin pe 23-02-2023 10:43
Stimata doamna Camelia , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a fost plasata pe site in data de 13.02.2022 cu plata OP. In data de 15.02.2022 a fost procesata manual comanda cu plata ramburs conform discutiei avute cu o colega de la noi iar aceasta a fost primita de dumneavoastra in data de 16.02.2022. In conditiile date credem ca a ati primit comanda in conditiile si termene afisate pe site si la un pret foarte bun al produsului comandat. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Răspuns client pe 24-02-2023 04:56:
Imi pastrez nota acordata deoarece rememorez cu neplacere lipsa posibilitatii de comunicare cu Mattca in momentul in care am constatat ca dand click pe "urmareste statusul comenzii tale" comanda mea a fost anulata, desi am primit un email prin care mi se spunea ca ceea ce am comandat a fost livrat iar in contul meu aparea acelasi status: livrat. Am sunat la nr. de pe site, mi-a raspuns robotul, am lasat mesaj audio sperand ca voi fi sunata ca sa lamuresc situatia. Nu am fost sunata. Am revenit cu inca un telefon dar nici macar mesaj audio nu am putut sa mai las pt. ca cutia postala era full. Am trimis mesaj in zona de contact din contul meu dar nici la acest mesaj nu am primit raspuns. Stiind ca am platit comanda in avans si ca niciun canal de comunicare cu Mattca nu functiona desigur ca m-am gandit ca am luat teapa si desigur ca mi-a parut rau ca am platit in avans... In cele din urma am cautat Mattca pe Facebook si am lansat un mesaj si acolo. Abia atunci mi-a raspuns cineva sec, cum ca in ziua respectiva urma sa imi fie livrata comanda. Fara nicio explicatie cu privire la lipsa de comunicare si la statusurile contradictorii ale comenzii pe care am facut-o. Mattca mi-a lasat o impresie dezagreabila de neseriozitate. Singura bila alba a fost intradevar pretul bun, acesta fiind si motivul pentru care nu am dat nota minima.
Opinia clientului Elena-Marilena din Buzau pentru mattca.ro
Opinia clientului Anonim din Mures pentru mattca.ro
Opinia clientului Mariana din Buzau pentru mattca.ro
Opinia clientului Fejér din Covasna pentru mattca.ro
Opinia clientului Georgeta din Bacau pentru mattca.ro
Filtrează
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025