Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,26 / 10 de la 197 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Alexandra_Stingaciu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Catalin_Voicu din România pentru mykey.shop
Am renunțat la comanda, însă nu am primit încă răspunsul responsabililor de la mykey.shop. Sper sa nu fiu dezamăgit!
Opinia clientului Mircea_Stoica din România pentru mykey.shop
Ieftin simplu si eficient. Prompti in rezolvarea solicitarilor suplimentare.
Opinia clientului Anonim23378879 din România pentru mykey.shop
Răspuns magazin pe 03-01-2019 11:43
Buna ziua! Nu stim care este motivul nemultumirii dvs. Comanda pe care ati facut-o in 23.12.18 a descurs fara probleme si fara nici o reclamatie din partea dvs. NU stim care este nemultumirea dvs si nu intelegem jignirile aduse staff-ului nostru si magazinului myKey. Va reamintim ca puteti sa ne contactati de Luni pana Vineri orele 11-16, iar echipa myKey, ca intotdeauna, va face tot posibilul sa rezolve problemele legate de comanda dvs. Va dorim o zi buna!
Opinia clientului Constantin_Ciobanu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Mihai_Laptoiu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim30583231 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim18236112 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Florin_Vasiliu din România pentru mykey.shop
Sunt la a doua achizitie de Windows 7 Professional. Totul a fost ff. in regula. Am primit imediat pe email link-urile de descarcare si foto cu sticker-ul licentei. Am introdus serialul o data la instalare si a doua oara la activare. Totul funtioneaza perfect. Laptopul de pe care scriu acum are primul Windows achizitionat in vara instalat a doua oara (este alt PC). Nu au fost probleme la a doua activare.
Opinia clientului Ioan_Radu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului ZOLTAN_SZABO din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim91703837 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Catalin din România pentru mykey.shop
Este nevoie de livrarea cd-ului de instalare în marea majoritate a cazurilor, cel puțin a mea, și aș dori să-mi trimiteți contra cost cd-ul. Vă mulțumesc frumos anticipat pentru trimiterea lui.
Răspuns magazin pe 30-11-2018 16:02
Buna ziua. Va multumim ca ati ales mykey.shop. Dupa cum este precizat pe site-ul nostru, livrarea se face prin e-mail ,iar produsele nu au kit de instalare (cd, usb sticketc.)
Transmiterea codului de activare (product key) si activarea produsului:
Imediat după efectuarea plății veți primi certificatul de autenticitate (COA) împreună cu codul produsului (product key) prin e-mail. Puteți face o instalare nouă sau puteți activa o versiune existentă a Windows 7 Professional. Veți primi, de asemenea, linkul pentru a descărca fișierele de instalare pentru 32 și 64 de biți cu instrucțiunile de instalare. Software-ul poate fi activat online sau prin telefon.
Daca aveti nevoie de asistenta tehnica sau de manualul de intructiuni pentru instalare, va rugam sa ne contactati de luni pana vineri de la 11:00-16:00.
Va dorim o zi buna!
Echipa myKey
Opinia clientului Mihai din România pentru mykey.shop
Sunt Sys Admin de 15 ani, nu cred ca am intalnit servicii mai proaste ca la aceasta companie. NU recomand.
Răspuns magazin pe 30-11-2018 17:16
Ne pare foarte rău că sunteți nemulțumiți de comanda dvs. și ca nu am reușit să vă convingem de serviciile noastre.
Am analizat încă o dată procesul de comanda: vineri, 23.11. ați achiziționat o licență Windows 10 Home de la noi. În backend-ul nostru, cheia de licență a fost trimisă la adresa specificată la doar câteva minute de la comanda dvs. Nu a existat nici o greșeală: în orice caz ați primit emailul. Chiar dacă emailul cu comanda l-ati primit in Spam , puteți gasi cheia in contul dvs. myKey.shop. În consecință, ați primit cu siguranță produsul dvs. achiziționat de la noi.
Luni, ne-ati sunat și ne-ati informat, ca doriti sa anulati comanda pentru ca nu ați primit cheia. Colega noastra a verificat imediat în backend-ul nostru si a încercat să va comunice ca cheia a fost transmisa si ca probabil a ajuns în dosarul spam, si ca o retrimitem cu placere din nou . De asemenea, va informeaza ca puteti sa gasiti cheia si in contul dvs myKey. Dar, din păcate, nu ne-ati dat nici o șansă să vă ajutam sau sa gasim un acord. Ne-ati comunicat, ca intre timp, ati achizitionat un alt produs , un Windows 10 Pro, de la o altă societate si ca doriti refund (!). Dupa aceea, a urmat cităm, „Când vorbesc eu, tăceți din gura!“ iar apoi când superiorii colegei noastre au incercat in cel mai dragut mod sa vorbeasca cu dvs., dupa câteva minute ati inchis telefonul. Regretăm că V-am pierdut ca si client, dar, din nefericire, nu ne-ati dat șansa să va ajutam.
Toate cele bune și sperăm că sunteți mulțumit de versiunea Windows 10 Pro a celuilalt furnizor.
Echipa myKey
Opinia clientului Daniel_Onofrei din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Vlad_Gabriel din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Daniela_Stingaciu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului SCROB_TUDOR-SILVIU din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim80588757 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului gheorghe_ungureanu din România pentru mykey.shop
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024