Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,26 / 10 de la 197 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Mihai_Tutu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Mihai_Harabagiu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului PETRICA_POPA din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Mihaela_Mandia din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Ioan din România pentru mykey.shop
Opinia clientului alexandra_cojocaru din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Marius_Ruse din România pentru mykey.shop
Mai multe informatii despre produs: proveniența, pe ce a fost instalat, etc.
Opinia clientului Marius_Palade din România pentru mykey.shop
Este foarte greu de citit cheia din imaginea care mi-a fost trimisa.
Răspuns magazin pe 03-07-2018 11:21
Buna ziua,
Va multumim pentru comanda dvs. Intr-adevar imaginea ce ati primit-o este foarte greu de citit si ne cerem scuze pentru acest invonvenient
Incercam mereu sa imbunatatim calitatea serviciilor oferite, si sa simplificam relatia noastra cu clientii.
Pentru rezolvarea unei probleme, nu ezitati sa ne contactati de Luni pana Vineri de la orele 10 la 16. O zi buna!
Opinia clientului Anonim84655296 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Gabriel_Popovici din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Dan_Stanescu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Ciprian_Dragan din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim82211631 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului fedea_fiodor din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim83918722 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Dumitru_Iacob din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Cristian_Iordanescu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Tibi_Ghinet din România pentru mykey.shop
Opinia clientului CRISTIAN_CAPLEA din România pentru mykey.shop
Opinia clientului COSTEL_RADOI din România pentru mykey.shop
Am întrebat cum plătesc, doar nerofesionistii pun un cont si cere banii
Răspuns magazin pe 19-06-2018 12:24
Ne pare rau ca sunteti nemultumit si vom face tot posibilul sa rezolvam problema dvs. Ati primit un e-mail cu datele noastre bancare ca urmare a alegerii facute de a plati prin transfer bancar comanda de la myKey. Daca doriti informatii despre alte modalitati de plata, sau doriti sa modificati comanda dvs., va rugam sa ne contactati de luni pana vineri de la orele 10 la 16, sau la info@mykey.shop. Speram sa clarificam cat mai repede aceasta neintelegere. O zi buna!
Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024