Opinii de la clienții magazinului online Roxannes.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Roxannes.ro

Nota: 9,61 / 10 de la 231 de clienți verificați

Notă magazin

9,61 / 10

Ne recomandă

96,1%

de la data înscrierii magazinului în program (26-07-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții Roxannes.ro

Ar fi bine dacă ar fi menționate dimensiunile bijuteriilor. Livrarea a durat mai mult decât este menționat pe site.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-04-2019 12:28

Buna ziua! Multumim pentru feedback. In ceea ce priveste informatiile legate de dimensiunile bijuteriilor, acestea sunt prezentate in fiecare pagina de produs, la sectiunea “Detalii”, sub butonul “Adauga in cos”. Ne cerem scuze pentru livrarea intarziata, in mod normal, coletele sunt livrate clientilor a doua zi dupa preluarea de la sediul nostru. A fost o eroare in depozitul din Satu Mare al curierului, unde pachetul a fost retinut fara motiv. Va asiguram ca este un caz izolat si speram sa nu se mai repete. V-am trimis un email in care, de asemenea, va prezentam scuzele noastre si va oferim o mica compensatie sub forma de voucher. Va multumim pentru intelegere si speram in continuare intr-o frumoasa colaborare! Cu stima, Roxanne\'s Customer Team

Site-ul merge foarte greu. E dificil sa stai mult timp online sa pui niste filtre sau sa faci comparatii de produse

RATING:

Răspuns magazin pe 12-04-2019 10:19

Ne pare rau sa auzim ca ati avut o astfel de experienta. Se poate sa fi fost si o problema de internet, site-ul nostru este testat tot timpul si pana acum nu s-a plans nimeni de viteza de navigare. Speram ca data viitoare sa va bucurati rapid de toate produsele si categoriile noastre. 🥰 Va dorim o zi stralucitoare! ✨

Răspuns magazin pe 24-02-2019 22:26

Buna ziua, Multumim pentru feedback. Va rugam sa ne spuneti ce ar trebui sa imbunatatim pentru ca data viitoare sa ne acordati punctajul maxim. Satisfactia clientilor este extrem de importanta pentru noi!

Răspuns magazin pe 09-02-2019 16:25

Buna ziua, Multumim pentru feedback. Va rugam sa ne spuneti ce ar trebui, in opinia dvs., sa imbunatatim pentru a fi de nota 10. De asemeni, va rugam sa ne comunicati care sunt motivele pentru care nu ati fost pe deplin multumita de transport (acordand nota 8 si la aceasta sectiune), in conditiile in care coletul a fost livrat a doua zi lucratoare dupa plasarea comenzii. Ne straduim sa avem mereu produse si servicii de calitate, sa ne imbunatatim activitatea in fiecare zi si, de aceea, avem nevoie de opiniile clientilor. Va multumim!

Produsele comandate au fost pentru cadou și le-ați trimis intr-o cutie de carton jalnica in loc sa le puneți in cutii de bijuterii cum era normal

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2018 17:37

Buna seara! La comanda fiecarui produs, aveti ca optiune 'Doresc ambalarea produsului pentru cadou', in pagina de produs, pe care, daca o bifati, primiti produsele ambalate in cutii de bijuterii cu brandul Roxanne\'s. Am verificat si la comanda plasata de dvs. nu a fost bifata aceasta optiune si, automat, produsele au fost ambalate in saculetii de catifea originali, ai producatorului, care la randul lor au fost ambalati intr-o cutie de transport. Cutia de carton la care faceti referire este aceasta cutie de ambalat colete in care trimitem comenzile in siguranta. Daca doriti si nu este prea tarziu, va putem trimite separat cutiile de bijuterii. Un angajat Roxanne\'s va lua legatura cu dvs. pentru rezolvarea situatiei.

*UPDATE dupa contactarea clientului care si-a manifestat dorinta de a ne reevalua:

Va multumim pentru faptul ca ati inteles ca pentru noi conteaza foarte mult ca toti clientii sa fie multumiti si ca am trimis produsele ambalate in saculetii de catifea si nu in cutie de bijuterii pentru ca nu ati solicitat acest lucru.

Apreciem faptul ca ati dorit sa ne oferiti o noua evaluare, dar, din pacate, acest lucru nu este posibil in sistemul Trusted la notele mai mari de 5 (situatie care ni se pare nedreapta!).

Pentru noi, cel mai important lucru este insa ca avem inca un client multumit in persoana dvs. Va asteptam cu noi cumparaturi pe site-ul nostru si speram, cu note mai mari :). Toate cele bune!

Da, neaparat sa expediati certificate de garantie pentru fiecare produs comandat, nu doar unul la o comanda de 3-4 sau mai multe articole.

In rest, articole deosebite, de o calitate inalta.

RATING:

NU IMI POT SPUNE O PARERE DEFINITIVA, DEOARECE, PANA AZI, 10.03., INCA NU AM PRIMIT PRODUSUL PE CARE L-AM COMANDAT !

NU CUNOSC CE S-A INTAMPLAT, NU STIU CU CE CURIER ATI TRIMIS COMANDA, DAR ... CHIAR NU A AJUNS LA MINE !

TOATE CELE BUNE DUMNEAVOASTRA, TUTUROR !

doina.rogojan@gmail.com

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024