Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,59 / 10 de la 12.055 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Carmen din București pentru secom.ro
Opinia clientului Alexandru din Hunedoara pentru secom.ro
Opinia clientului Mirela din București pentru secom.ro
Opinia clientului Rangu din Iași pentru secom.ro
Opinia clientului Ana-Maria din Galați pentru secom.ro
Opinia clientului Pop din Cluj pentru secom.ro
Opinia clientului gabriela din Mureș pentru secom.ro
e foarte usor de comandat on-line, produsele sunt foarte bune,le recomand tuturor sa foloseasca magazinul Secom.
Opinia clientului Pop din Bistrița-Năsăud pentru secom.ro
Opinia clientului Marius din Bihor pentru secom.ro
Mulțumim ca existați, e greu de găsit produse cu adevărat benefice pentru copii.
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:46
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru secom.ro
Opinia clientului Claudia din Timiș pentru secom.ro
Am facut comanda in 28dec,am primit produsele abea astazi,in 11 ianuarie. Pe langa acest lucru,am avut surpriza neplacuta sa primesc mostre si nu produsele in sine, desi am platit pentru ele. Pe produse scrie ca sunt mostre si ca nu sunt pentru vanzare!
Răspuns magazin pe 17-01-2023 10:46
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! Ne pare rau pentru situatia neplacuta si pentru confuzia creata. Incurcatura s-a produs in depozit, la momentul ambalarii coletului. Am inteles de la colegi ca ati discutat in centrala cu un operator si ca s-a gasit o solutie pentru solicitarea Dvs. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare, va stam la dispozitie. O zi frumoasa! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Răspuns client pe 17-01-2023 11:37:
Solutia ptimita a fost de a trimite un curier de catre secom pentru a ridica mostrele si livrarea produselor conform comenzii. Am refuzat, deoarece am considerat ca este risipa de resurse-poluare (mi s-a confirmat ca mostrele sunt la fel ca si produsele in sine, si sunt in termenul de valabilitate). As vrea ca pe viitor sa nu se mai intample asa ceva, de aceea am facut si sesizarea.
Opinia clientului Roxana din Iași pentru secom.ro
Scurt si la obiect, comunicare facila, comanda usor de plasat, livrare prompta.
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:47
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Opinia clientului Cornel din Prahova pentru secom.ro
Opinia clientului Mititelu din București pentru secom.ro
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:44
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre. Intelegem perfect contextul social actual, drept urmare o sa avem in continuare promotii, astfel incat produsele noastre sa fie mai usor accesibile. Daca nu sunteti deja abonat la newsletter-ul nostru, va puteti abona oricand, astfel incat sa fiti la curent cu toate campaniile promotionale pe care le desfasuram. O zi frumoasa si va mai asteptam cu drag pe la noi! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Opinia clientului Alexandru din Timiș pentru secom.ro
Opinia clientului Anonim din Suceava pentru secom.ro
Am dat comanda pe 30 dec si azi 9 ian inca nu e pusa la curier. Eu sunt o mare fana Secom pana la aceasta comanda.
Răspuns magazin pe 09-01-2023 17:00
Buna ziua! Va multumim pentru mesaj si pentru interesul acordat produselor noastre! Comenzile plasate in intervalul 29 Dec.2022—8 Ian.2023, sunt procesate incepand cu data de astazi, 9 ianuarie 2023. In intervalul mentionat mai sus a avut loc actiunea de Inventar din cadrul depozitului nostru partener, motiv pentru care comenzile au fost blocate de la procesare, conform anuntului din site. Comanda Dvs urmeaza sa fie predata curierului in aceasta seara si livrata in maxim doua zile de la momentul preluarii de catre curier. Va multumim pentru intelegere!
Răspuns client pe 11-01-2023 12:41:
Opinia clientului Amalia din Arad pentru secom.ro
Opinia clientului Elena din București pentru secom.ro
Opinia clientului Carmen din Brăila pentru secom.ro
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:45
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va dorim o zi frumoasa si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Opinia clientului Cristina din Vâlcea pentru secom.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025