Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

Notă magazin

9,13 / 10

Calitatea livrării

8,95 / 10

Ne recomandă

92,51%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Faptul ca desi produsul apare in stoc la momentul comenzii in final xpertbeauty livreaza doar ce au in stoc fara a informa clientul.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-09-2020 01:43

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata si vom face tot posibilul sa evitam astfel de situatii. Traversam o perioada de update a programelor si de aici eroarea. Multumim frumos pentru intelegere.

Data comenzii( achitata) 17.07.2020. Astazi suntem in 03.08.2020 si inca nu am primit comanda. Dezamagitor!

RATING:

Raspuns magazin pe 04-08-2020 12:30

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata. Avem rugamintea sa ne transmiteti un mail pe adresa shop@xpertbeauty.ro cu aceasta situatie pentru solutionare.Multumim frumos pentru intelegere,

Livrarea este execrabila. Un produs mini nu mi-a doar livrat

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:53

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Produsul mini lipsa din comanda este in curs de pregatire pentru livrare, in 2-3 zile acesta se va livra. Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

Inca astept geamta de plaja care trebuia sa mi vina la comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:50

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Colegii nostrii deja proceseaza reclamatia primita telefonic si urmeaza sa primiti geanta in 2-3 zile. Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

La recomandarea coafezei mele am accesat site-ul xpertbeauty pentru a-mi comanda samponul si masca dorita, ambele apareau pe stoc, le-am adaugat in cos si am plasat comanda. La emiterea facturii online s-a afisat un singur produs si am primit un singur produs la livrare. Samponul, desi parea in stoc, nu era si nici nu am fost atentionata pana la livrare ca acesta nu este. Cam dezamagitor.... Nu cred ca voi comanda inca odata de la voi :(

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 12:30

Buna ziua, Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru situatia neplacuta si va asiguram ca facem tot posibilul sa imbunatatim experienta clientilor pe site-ul nostru. O zi frumoasa!

Actualizarea in timp real a stocului produselor pe site

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 12:29

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta si va asiguram ca facem tot posibilul sa imbunatatim experienta clientilor pe site-ul nostru. O zi frumoasa!

Lipsa informare cu privire la stoc Nelivrare produs timp de o saptamana, iar dupa o saptamana mi-a fost transmis de catre reprezentantii xpertbeauty ca produsul nu se va mai livra, fara a primi vreo alta informatie suplimentara despre motivul nelivrarii

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:48

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Am introdus produsele în coș, am plasat comanda și la diferență de 1-2 zile, primesc mesaj și mă anunță că produsul cumpărat nu mai e in stoc. Mi se pare foarte urât din parte XpertBeauty. Și faptul că acumulezi puncte de loialitate nu îți oferă reducere așa cum precizează site-ul.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:49

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. Legat de punctele de loialitate, acestea se aplica insa in acest moment ne aflam in campanie generala iar toate produsele produsele noastre beneficiaza de discounturi. O zi frumoasa!

Mai multă atentie la livrarea produselor!mie mi ati trimis produse greșite.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:50

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

In cazul unei întârzieri de 2 săptămâni, ar fi frumos sa se ofere un discount, nu doar răspunsuri seci.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:51

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Foarte mare timpul de procesare a comenzii- de expediere indiferent de modalitatea de plata ... 2-5 zile lucratoare dar nu ajung in 2 zile ci in 3 -4. Produsele sunt corespunzatoare, ambalate cat de cat ok dar de poate si mai bine.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:51

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Din 4-19 iunie ,e un timp mult prea mare de asteptare pt o comanda achitata :(

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:51

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Neseriozitate la livrare cu plata in avans. Comand a a fost livrata in 24h dupa reclamatia facuta pentru o comand a platita on line de 10 silence!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:51

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Am primit unul dintre produse, fara niciun fel de traducere in limba Romania, fiind o vopsea de par destinata exclusive uzului professional. Legea obliga comerciantii ca produsele sa detina instructiuni/etichete traduse in limba romana.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:51

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Am fost surprinsă plăcut de termenul scurt de livrare deși la plasarea comenzii au fost estimate undeva la 7 zile, am primit comanda in 3 zile, dar am fost neplăcut surprinsă când am vrut sa testez fondul de ten comandat pentru că îi lipsește furtunul de la pompita, astfel că o să-mi fie destul de dificil să-l folosesc.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:52

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Produse de slaba calitate

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:52

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Atentie mai mare la plasarea produselor

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:52

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Daca nu sunt produsele comandate in atoc macar informati clientul.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:52

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Am primit o sticla cu o pompita defecta pentru Moroccanoil. De fiecare data trebuie sa il deschid ca sa il pot folosi!!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 12:53

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

Am platit online produse care nu erau pe stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-06-2020 02:38

Buna ziua, Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru problemele create. Va asiguram ca depunem eforturi pentru a imbunatati constant serviciile oferite. O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020