Nota: 9,4 / 10 de la 21.455 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Prisecaru - Bucureşti
samponul luat era fake :)
Răspuns magazin pe 21-09-2023 10:13
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site toate produsele comercializate pe site implicit in magazinele noastre fizice xpertbeauty din incinta mall-urilor sunt insotite de certificate de conformitate. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Răspuns client pe 21-09-2023 10:18:
in continuare :) am analizat ambalajul si este extraordinar de fake :)
Anonim - Bucureşti
Din 5 produse comandate am primit doar 2
Răspuns magazin pe 18-09-2023 10:21
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, in urma verificarilor noastre la data de 04.09.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un de email informare cu privure la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
sturza - Constanţa
Codul de reducere nu functioneaza
Răspuns magazin pe 14-09-2023 10:05
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, In cazul in care codul NL nu functioneaza va rugam frumos sa va adresati colegilor pe shop@xpertbeauty. In cazul codului de 30 lei acesta va fi valabil in perioada 01.10.-15.10.2023 Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Anonim - Bihor
Produsele lor nu respecta termenul de valabilitate ori nu sunt calitative, sunt contrafacute. Am cumparat o oja semipermanenta Gelish care nu era fluida cum este firesc, era intarita/gelatinoasa, avea bucati de gel intarite. Faptul ca ei mi au returnat inteadevar banii nu ma incanta deoarece a fost vorba iar de timpul meu spre a impacheta returul, a astepta curierul etc. Avand de vanzare astfel de produse alterate spune multe despre acest magazin. Pe viitor... nu multumesc! PS nu e prima data cand am neplaceri cu ei.
Răspuns magazin pe 11-09-2023 10:00
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat. In urma verificarilor produsul a fost returnat si expediat catre furnizor pentru verificari acesta fiind un lot valabil pena in 31.12.2024. Toate produsele comercializate atat pe site implicit in magazinele fizice Xpertbeauty din incinta mall-urilor sunt insotite de certificate de conformitate . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afiste pe site. Zi placuta !
Răspuns client pe 14-09-2023 08:59:
Grecu - Bucureşti
Pe site stocurile nu sunt actualizate, prin urmare se creaza neplaceri
Răspuns magazin pe 17-08-2023 10:11
Buna ziua, multumim furmos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate in cadrul camapniilor promotionale cand pot aparea si erori de stoc. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Flori - Bucureşti
Unul din produse nu mi-a fost livrat, desi pe site inca aparea ca fiind in stoc.
Răspuns magazin pe 14-08-2023 09:59
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, In urma verificarilor noastre comanda a fost plasata la data de 30.07.2023 si conform termeni si conditii afisate pe site la data de 01.08.2023 a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra si la aceeasi data a fost rambursata contravaloarea in contul cardului prin care s-a achitat . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
sumanaru - Bucureşti
Am comandat o anumită crema de la cnd și a ți pus in colet altceva
Răspuns magazin pe 11-08-2023 10:16
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, pentru a verifica si remedia situatia va rugam frumos sa ne atasati o imagine cu produsul livrat pe shop@xpertbeauty.ro Pentru orice nelamurire nu ezitatii sa ne contactati. Zi placuta !
Ludovika - Bihor
Ati putea actualiza mai des stockurile la produse , din păcate comanda nu exista . Am comandat produsul și după 3 zile am primit răspuns ca produsul nu mai este pe stoc !!! Nici acum după 2 săptămâni nu a fost actualizat site cu lipsa stoc !!! Momentan sunt destul de dezamagita !!!
Răspuns magazin pe 07-08-2023 09:41
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Colegii nostri fac toate eforturile pentru a remedia eroarea afisata la statusul acestui produs. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
APOSTOL - Ilfov
dezamagita, pentru ca dupa 5 zile de la ultima comanda, am fost anuntata ca stocul s-a epuizat!...pe site aparea ca exista produsele! in alte situatii am fost multumita...o sa-i mai dau o sansa si o sa mai incerc in viitor sa comand
Răspuns magazin pe 04-08-2023 10:06
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat. In urma verificarilor comanda a fost plasata la data de 20.07.2023. Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 24.07.2023 (zile lucratoare)a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii dumneavoastra. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Salanta - Cluj
Am comandat o crema de par și mi s-au livrat doua cutii cu vopsea de par. Returul se face extrem de anevoios! Nu recomand.
Răspuns magazin pe 25-07-2023 09:43
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform convorbirii telefonice cu dumneavoastra vom incepe procedura de retur a comenzii livrate gresit implicit rambursarea contravalorii in contul cardului prin care s-a achitat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Răspuns client pe 25-07-2023 11:16:
In urma comentariului posta am fost contactata de cei de la Xpert Beauty si am stabilit modalitatea prin care putem solutiona eroare de livrare.
alexandra - Timiş
Livrarea
Răspuns magazin pe 12-07-2023 09:32
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Din pacate comanda se afla la FanCourier si insistam cu urgentarea livrarii comenzii catre dumneavoastra. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Anonim - Suceava
Aș dori să fie afișată disponibilitatea actuală în stoc a produselor.
Răspuns magazin pe 12-07-2023 09:38
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Din pacate statusul stocurilor poate varia datorita volumului de comenzi plasate simultan pe aceleasi produse. Update-ul se proceseaza odata la 24 ore . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Daniela - Bucureşti
Comanda ok însă comanda a întârziat cu o săptămâna pana nu am sunat sa rezolv probelam
Răspuns magazin pe 12-06-2023 09:47
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale ce poate genera intarzieri . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Alexandra - Sibiu
Am primit un produs desigilat din care curgea conținutul.
Răspuns magazin pe 02-05-2023 09:43
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat. La data de 23.04.2023 implicit 24.04.2023 in urma sesizarii dumneavoastra colegii nostri au solicitat mai multe detalii si o imagine cu produsul livrat neconform pentru a verifica si solutiona situatia dar din pacate nu au primit informatiile solicitate. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Asteptam raspunsul dumneavoastra pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Tina - Bihor
Nemultumita de faptul ca am plasat comanda si in urmatoarea zi am fost anuntata pe mail ca produsele comandata nu sunt in stoc.
Răspuns magazin pe 18-04-2023 09:55
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 03.04.2023 a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii deoarece statusul la o serie de produse a fost cuprins intr-o eroare de update. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Roxana-Alexandra - Timiş
Am plasat o comada si a doua zi am primit un mail in care am fost anuntata ca o parte din comanda mea nu mai este in stoc asa ca o sa primesc banii inapoi pe ea.As fi preferat sa astept pana la reinoirea stocului decat sa primesc comanda incompleta
Răspuns magazin pe 22-03-2023 13:24
Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru disconfortul creat, La data de 07.03.2023 a fost transmis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii conform termeni si conditii afisate pe site. Din pacate nu avem informatii privind reactualizarea stocurilor. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Mara - Bucureşti
Site ul nu este actualizat la produsele din stoc
Ana - Bihor
Nu am primit factura in format electronic.
Răspuns magazin pe 02-03-2023 10:10
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, La data de 02.03.2023 a fost transmisa factura pe adresa de email din comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro
Mignea - Hunedoara
Bună seara! De două ori am avut anulată comandă, neexplicându-mi motivul! Plătisem cu cardul! Banii mi-au fost restituiri, dar eu aveam nevoie de produse!
Răspuns magazin pe 27-02-2023 10:45
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, In urma verificarilor noastre aceasta comanda a fost plasata cu succes dar din pacate la data de 17.02.2023 a fost inregistrata retur si rambursata contravalorea in contul cardului prin care s-a achitat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Anonim - Bucureşti
Mi se pare urat sa primesc mail-uri ca am fost downgraded pentru faptul ca nu plasez comenzi asa cum vreti voi.
Răspuns magazin pe 27-02-2023 10:42
Buna ziua, Conform termeni si sconditii din programul de fidelitate ,valabilitatea punctelor acumulate este de 1 an si poate influenta grupul aferent unui cont. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Versiunea : 2.0.293. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023