Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

Notă magazin

9,34 / 10

Calitatea livrării

9,22 / 10

Ne recomandă

94,93%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Vânzătoarele sa nu mai fie calare pe om când se intra in magazin, iar dacă cumperi ceva sa nu mai stea ca miratele focusată pe client exemplu stau doua tute(vânzătoarele) șiuna se uita celălata încearcă sa convingă o “diva” care nu știe sa ia sa nu ia un produs iar cine așteaptă sa plătească sta efectiv la coada după nehotărâta respectiva.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-04-2021 04:45

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, conform convorbirii telefonice cu dumneavoastra ne pare rau pentru disconfortul creat. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

Trebuia sa primesc un esantion de masca Kerastase gratuita si mi s-a trimis una care era intepata si iesea masca prin ea :(

RATING:

Raspuns magazin pe 02-04-2021 05:23

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasra perioada. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

Pe site in imagine genele aratau ca au 4 magneti si eu am primit cu 3 magneti.Dezamagitor.

RATING:

Raspuns magazin pe 01-04-2021 04:42

Buna ziua, multumim pentru mesaj, Informatiile si materialele sunt publicate pe Site exclusiv in scop informativ si nu reprezinta o oferta ferma de a contracta. la produsul din comanda dumneavoastra pe site este sprecificat la descierea produsului ca pot avea intre 6-8 magneti. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contacatati pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

Cand totul e ok, nu ai ce sa spui ..cand apare o problema atunci iti dai seama de seriozitatea site -ului si oamenilor care lucreaza pt el Am renunt sa mai cumpar.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2021 06:02

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. zi buna !

Am comandat un burete real techniques.. costa aproape 50 de lei, degeaba. L-am aruncat. Verificati produsele pe care le vindeti, daca va intereseaza cu adevarat de clienti!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-03-2021 05:02

buna ziua, mulumim frumos pentru mesaj in urma verificarilor noastre nu a fost identificata nicio sesizare cu privire la neconformitatea vreunui produs din comanda 000056723. pe factura aferenta comenzii regasiti certificatul de conformitate pentru toate produsele afisate si livrate de site-ul nostru cat priveste buretele pentru fondul de ten acesta nu are silicon si este un produs multifunctional ideal pentru produsele de machiaj lichide, cremoase sau pudra. Pentru aplicare umeda, se introduce sub jetul de apa, se stoarce, apoi, pentru a absorbi excesul de apa, tapotati buretele cu un prosop/servetel, dupa care se aplica fondul de ten, corectorul, etc prin miscari de tapotare. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne apelati pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

Mi-ați greșit comanda...de 2 ori

RATING:

Raspuns magazin pe 23-03-2021 04:48

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, va rugam frumos pe viitor sa ne comunicati orice eroare de comanda implicit livrare pentru a verifica si remedia aceste situatii. zi buna !

Nu mi-am primit monstra gratuita!

RATING:

Raspuns magazin pe 15-03-2021 05:53

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta, va vom trimite esantionul in cel mai scurt posibil la adresa de livrare din comanda. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

Foarte dezamăgită de modul în care a fost preluată comanda, nu am primit toate produsele din cauza ca nu le aveți pe stoc, din ce bănuiesc eu. Nu am primit niciun mail sau apel pentru justificare. Pur și simplu am primit banii înapoi fără explicații

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2021 04:50

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contacatati pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

Pararea mea este ca echipa este neserioasa și dezorganizată. Am comandat 5 produse. Comanda mea a ajuns la mine doar cu 4 produse, intr-adevăr prețul celui de al-5-lea produs a fost scazut din total dar nu am fost anunțată de lipsa lui in niciun fel. Atunci când am sunat mi s-a spus ca produsul nu a fost pe stoc in momentul in care am plasat comanda și mi-a fost recomandat sa comand din nou un alt produs asemanator, trebuind desigur sa plătesc din nou transportul și cheltuielile aferente. O experiența dezamăgitoare având in vedete faptul ca, comanda a fost plasata special pentru produsul lipsa. Ar fi trebuie sa fiu anunțată de lipsa lui înainte ca comanda sa fie trimisa.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-03-2021 05:39

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi idin cadrul campaniilor promotionale. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactatti pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

Ar trebui sa aveti personal mai dornic de a rezolva avantajos pentru ambele parti problemele aparute .

RATING:

Raspuns magazin pe 05-03-2021 05:27

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, din pacate sistemul este automatizat implicit cel de procesare a awb-urilor de livrare si nu ne permite sa intervenim in cadrul unei comenzi cu modificari. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactatti pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

Sunt mulțumită de produsele lor, livrarea este mereu la timp, produsele sunt originale. Nota 3 este pentru ultima interacțiune cu ei, referitor la perioada de retur: deși am încercat din răsputeri să obțin o aprobare pentru un retur care depășise cu puțin perioada, am primit refuzuri categorice. Produsele erau în termen, nu am solicitat banii înapoi ci voiam să fac o comandă tot pe site-ul lor. Acum am rămas cu acest produs pe care nu îl voi folosi. Și eu lucrez în vânzări, clientul trebuie să fie mulțumit și nu cred că există companie care să nu fi făcut la un moment dat o excepție.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-03-2021 04:59

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau dar din pacate nu a fost inregistrata nicio soliciatare de retur referitor la comanda 000048866 informatii de retur gasiti pe https://www.xpertbeauty.ro/termeni-si-conditii#politica-de-returnare zi buna !

Vânzătoarele din magazinul din Palas Iasi nu te ajuta niciodată cu un sfat, sugestie, recomandare. Pur și simplu se ridica din umeri. De asemenea, nici punctele nu se acumulează corespunzător, nu știu sa explice care e procedura. Deși sunt un client fidel, cu multe comenzi, niciodată nu am putut beneficia de punctele acumulate in magazinul respectiv. Fără a mi se oferi vreo explicație in sensul asta. Sunt foarte dezamagita având in vedere ca iubesc produsele voastre

RATING:

Raspuns magazin pe 05-03-2021 04:55

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, din pacate procedurile magazinelor fizice sunt diferite de cele online. penrtu orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

Am. Fost nemulțumit pentru ca se specifica pe site la o anumita comanda primești un cadou, si nu s a întâmplat acest lucru trebuind sa îl pun eu in cos ceea ce nu prea este corect daca e cadou

RATING:

Raspuns magazin pe 05-03-2021 04:37

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, in cadrul campaniei L'oreal, la un produs L'oreal achizitionat trebuia sa plasati in cos un produs din acelasi brand in varianta travel . Produsul cadou era la alegerea dumneavoastra avand in vedere varietatea de produse afisate. penrtu orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi buna !

schimbarea politicii de retur

RATING:

Raspuns magazin pe 04-03-2021 05:30

buna ziua, multumim pentru mesaj, din pacate politica de retur este adaptata conditiilor specifice comercializarii produselor cosmetice. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contacati. zi buna !

Dacă nu produs nu este în stoc sa scrie și pe site ca nu e pe stoc. Am comandat un ulei pentru par si după doua zile am fost sunata ca nu este pe stoc și dacă doresc sa aleg altceva. Dupa ce am terminat apelul am verificat pe site dacă apare ca e pe stoc și apărea. Nu mi se pare deloc ok.

RATING:

Raspuns magazin pe 04-03-2021 05:36

buna ziua, multumim pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. ce poate genera si erori de sistem. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contacati. zi buna !

Puțin stoc in special pe Moroccan oil mult timp.

RATING:

Raspuns magazin pe 01-02-2021 11:12

Buna ziua, multumim pentru mesaj, din pacate avem un deficit de stoc la mai multe branduri in aceasta perioada (inceput de an) si nu avem date disponibile privind reactualizarea stocurilor. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati la numarul afisat pe site sau pe adresa de email shop@xpertbeauty.ro Așteptăm cu mare drag să reveniți cu o nouă comandă. zi frumoasa !

site-ul comerziantului functioneaza foarte greu, suficient cat sa testeze rabdarea cumparatorului. De asemeni este neclar cum functioneaza programul de loialitate si daca se aplica ( adun niste puncte care ar trebui sa reprezinte un procent de reducere dar acesta nu se aplica niciodata)

RATING:

Raspuns magazin pe 22-01-2021 04:36

buna ziua, multumim pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat odata cu procesarile care loc la nivelul site-ului (modificari servicii, branduri). procentul de reducere aferent categoriei de fidelitate din care faceti parte se aplica automat din sistem la produsele care nu sunt incluse in nicio campanie/promotie iar principala conditie este sa fiti logat in cont la plasarea comenzii. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. zi frumosa

Nu ma pot Loga in contul meu. Am sesizat mereu și nu s a remediat.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-01-2021 04:59

Buna ziua, Multumim pentru mesaj, Ne pare rau pentru acest disconfort, Pentru astfel de erori va rugam frumos sa ne trimiteti o imagine cu eroarea afisata pe adresa de email shop@xpertbeauty.ro pentru verificari. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi frumoasa

Faptul ca desi produsul apare in stoc la momentul comenzii in final xpertbeauty livreaza doar ce au in stoc fara a informa clientul.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-09-2020 01:43

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata si vom face tot posibilul sa evitam astfel de situatii. Traversam o perioada de update a programelor si de aici eroarea. Multumim frumos pentru intelegere.

Data comenzii( achitata) 17.07.2020. Astazi suntem in 03.08.2020 si inca nu am primit comanda. Dezamagitor!

RATING:

Raspuns magazin pe 04-08-2020 12:30

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata. Avem rugamintea sa ne transmiteti un mail pe adresa shop@xpertbeauty.ro cu aceasta situatie pentru solutionare.Multumim frumos pentru intelegere,

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020