Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

xpertbeauty.ro

Nota: 9,42 / 10 de la 23.231 de clienți verificați

Notă magazin

9,42 / 10

Ne recomandă

95,56%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate produselor xpertbeauty.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Până la ultima comandă,a fost totul în regulă,însă ultima comandă m-a dezamăgit! Balsamul Moroccanoil a avut pompiță ruptă,iar șamponul a avut-o stricată. Din nicio sticlă nu am putut scoate produsul,a trebuit să improvizez! Setul de păr nu a fost tocmai unul ieftin…aveam alte așteptări.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-02-2024 10:48

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site produsele comercializate atat pe site cat in magazinele noastre fizice produsele sunt livrate asa cum vin de producator /furnizor. In urma verificarilor noastre nu am identificat nicio sesizare cu privite la produsele din comanda 000306629 pentru a verifica lotul si implicit a rezolva situatia. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Am comandat pe 9 ian, livrarea pe 17 ianuarie!

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2024 10:44

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din cadrul campaniilor promotionale. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Comanda livrata in aproximativ 2 saptamani. Dezamagitor

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2024 09:54

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati, Zi placuta !

Mai repede

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2024 11:38

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comnezi din perioada campaniilor promotionale. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am comandat un produs ce are defecta pompita de utilizare.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2024 11:49

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, in urma verificarilor nu am primit nicio sesizare din partea dumneavoastra. Produsele sunt livrate asa cum vin de la furnizor. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am făcut comanda la easybox și ați trimis-o la adresa de facturare,in celălalt capăt de oras

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:35

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, si ne cerem scuze pentru eroarea afisata pe awb. In urma verificarilor noastre comanda a fost livrata la adresa de livrare completata in comanda. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Poza produsului de pe site nu corespunde cu poza produsului din realitate. Ma așteptam ca produsul pe care-l primesc sa aibă pompita, însă nu a fost asa.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-12-2023 11:30

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Din pacate in urma verificarilor noastre nu avem nici o sesizare privind livrarea neconforma a unei comenzi. Conform termeni si conditii afisate pe site imaginile produselor sunt cu titlu informativ. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Am plasat o comanda online de Black Friday și desi apărea ca e stoc suficient mi s-a comunicat ulterior ca nu este în stoc. Am primit banii înapoi dar am fost dezamăgita de faptul ca nu am primit comanda. Un alt produs care apărea cu preț redus a fost transferat în coșul de cumpărături cu preț întreg.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2023 10:11

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, datorat volumului de comenzi din cadrul campaniilor care pot genera erori de stoc. In urma verificarilor noastre in cadrul comenzii 000292821 a fost plasat un produs cu pret special . Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Produsul a venit târziu, după ce am sunat la tel

RATING:

Răspuns magazin pe 29-11-2023 09:59

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Cu o zi inainte sa imi fie livrata comanda am primit un email si mesaj ca suma unui produs v-a fi rambursata, insa nu am primit niciun motiv pentru care acest lucru s-a intamplat. La o zi dupa ce am primit comanda initiala am intrat pe site si am comandat exact acelasi produs pentru care mi-a fost rambursata suma, si a venit. Nu am inteles de ce s-a intamplat asta si ce m-a deranjat a fost ca nici macar nu am fost anuntata de ce s-a intamplat, ca dupa aceea sa trebuiasca sa cumpar produsul din nou. Dezamagita.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-11-2023 10:06

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, La data de 02.11.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de infomrare pe adresa anamarianedea08@yahoo.com , cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Din pacate in cadrul campaniilor sunt fluctuatii de stoc datorita volumului de comenzi plasate simultan pe aceleasi produse. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Plasare comanda (site) ok Preluare doua cu status “se afla in magazin” citez: una o gasim una nu. Doua drumuri facute, platesc cu ridicare ca sa nu mai platesc transport dar fac doua drumuri deoarece persoana din magazin nu a gasit a doua comanda desi era acolo. Call support- foarte bine, binenteles ca a gasit comanda, am mai facut un drum. Nu stiu daca as recomanda, deoarece nu doresc ca altii sa intampine aceasi problema.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-10-2023 10:31

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat. Pe viitor vom face toate eforturile pentru a evita astfel de situatii neplacute. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Mare atentie la angajati!

RATING:

Răspuns magazin pe 27-09-2023 09:47

Buna ziua, multumim frumos pentru mesa, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Am comandat două produse însă am primit doar unul deși scria ca sunt în stoc amândouă. Ar trebui actualizată de către Xpertbeauty disponibilitatea produselor înainte de a le cumpăra și plati online.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-09-2023 10:45

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat. Comanda a fost plasata la data de 10.09.2023 iar la data de 12.09.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra implicit a rambursarii sumei produsului nelivrat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Site-ul nu reflectă realitatea: dupa ce fac comanda, sunt anuntata că unul sau mai multe produse comandate nu se mai găsește, deși pe site apare.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-09-2023 10:52

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Comanda a fost plasata la data de 10.09.2023 iar la data de 12.09.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii implicit cu rambursarea contravalorii. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

samponul luat era fake :)

RATING:

Răspuns magazin pe 21-09-2023 10:13

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site toate produsele comercializate pe site implicit in magazinele noastre fizice xpertbeauty din incinta mall-urilor sunt insotite de certificate de conformitate. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Răspuns client pe 21-09-2023 10:18:

in continuare :) am analizat ambalajul si este extraordinar de fake :)

Din 5 produse comandate am primit doar 2

RATING:

Răspuns magazin pe 18-09-2023 10:21

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, in urma verificarilor noastre la data de 04.09.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un de email informare cu privure la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Codul de reducere nu functioneaza

RATING:

Răspuns magazin pe 14-09-2023 10:05

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, In cazul in care codul NL nu functioneaza va rugam frumos sa va adresati colegilor pe shop@xpertbeauty. In cazul codului de 30 lei acesta va fi valabil in perioada 01.10.-15.10.2023 Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Produsele lor nu respecta termenul de valabilitate ori nu sunt calitative, sunt contrafacute. Am cumparat o oja semipermanenta Gelish care nu era fluida cum este firesc, era intarita/gelatinoasa, avea bucati de gel intarite. Faptul ca ei mi au returnat inteadevar banii nu ma incanta deoarece a fost vorba iar de timpul meu spre a impacheta returul, a astepta curierul etc. Avand de vanzare astfel de produse alterate spune multe despre acest magazin. Pe viitor... nu multumesc! PS nu e prima data cand am neplaceri cu ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-09-2023 10:00

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat. In urma verificarilor produsul a fost returnat si expediat catre furnizor pentru verificari acesta fiind un lot valabil pena in 31.12.2024. Toate produsele comercializate atat pe site implicit in magazinele fizice Xpertbeauty din incinta mall-urilor sunt insotite de certificate de conformitate . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afiste pe site. Zi placuta !

Răspuns client pe 14-09-2023 08:59:

Pe site stocurile nu sunt actualizate, prin urmare se creaza neplaceri

RATING:

Răspuns magazin pe 17-08-2023 10:11

Buna ziua, multumim furmos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate in cadrul camapniilor promotionale cand pot aparea si erori de stoc. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Unul din produse nu mi-a fost livrat, desi pe site inca aparea ca fiind in stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-08-2023 09:59

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, In urma verificarilor noastre comanda a fost plasata la data de 30.07.2023 si conform termeni si conditii afisate pe site la data de 01.08.2023 a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra si la aceeasi data a fost rambursata contravaloarea in contul cardului prin care s-a achitat . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.315. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023