Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

Notă magazin

8.9 / 10

Calitatea livrării

8.0 / 10

Ne recomandă

88.57%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Mi-as dori mai multe informatii referitoare la livrarea comenzii si un termen mai scurt pentru livrare.

RATING:

impachetare mai frumoasa

RATING:

Din moment ce inca nu am primit nici o comanda, nu imteleg de ce se mai cere si parerea

RATING:

Actualizati stocul de produse disponibile online. Am comandat un sampon kerastase, am primit e-mail de confirmare, iar a doua zi am fost anuntata ca samponul nu este in stoc...

RATING:

Inca astept comanda plasata pe 12.08, astazi fiind data de 17.08. Comanda livrata prin curier rapid teoretic...

RATING:

Livrarea este foarte tarzie. Recomand sa se ia masurile necesare pentru a putea asigura livrarea in maxim 48h

RATING:

Timpul de livrare pentru comenzile online este destul de mare, de exemplu, am dat o comanda pe data de 8 august si pana astazi, in data de 14 nu a fost livrata.

RATING:

Siteul promite livrare in 2 3 zile lucratoare. Nici dupa o saptamana de la comanda nu am primit coletul

RATING:

nu am primit coletul. ce sa recomand?

RATING:

Livrarea comenzilor mai rapid

RATING:

Ar trebui sa poată fi vizibila disponibilitatea produselor pe site

RATING:

Dupa 5 zile, livrarea inca nu a ajuns, in conditiile in care e facuta prin "curier rapid"

RATING:

Foarte neseriosi,plata facuta cu cardul in 5 august si dupa cateva telefoane si un mail au ajuns produsele dupa o saptamana.

RATING:

De pe online totul foarte ok. In schimb am achiziționat din magazin o masca de par la care ar fi trebuit sa primesc cadou un ulei de par, cf unei reclame alăturare, însă d-sora vânzătoare a profitat de neatenția mea și nu am mai promit nimic... din păcate...

RATING:

Acest magazin ofera produse de foarte buna calitate la pret direct proportional cu aceasta(adica unul bun). In schimb,ar trebui sa acorde mai multa atentie clientilor,spre exemplu prin oferirea esantioanelor si la comenzile online,nu numai la cuparaturile in magazin.

RATING:

As vrea sa aveti permanent produsele. Momentan nu mai aveti un produs pe care l-am cumparat acum 1 luna.

RATING:

Am facut comanda pe data de 7 august si nici pana in momentul de fata nu am primit macar cu un mail cu data livrarii comenzii.

RATING:

comanda online soseste f greu,ar fi ok sa bagati serviciul de comandat online si de ridicat din magazin ca sa nu mai dureze atat.

RATING:

Am făcut o comandă în data de 6 august și nici astăzi 11 august nu am primit-o.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-08-2019 12:29

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatie si va asiguram ca lucram constant pentru imbunatatirea sistemului de procesare si livrare comenzi. O zi frumoasa!

Produse de înaltă calitate!

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing