Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

Notă magazin

9,36 / 10

Calitatea livrării

9,25 / 10

Ne recomandă

95,09%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Ca preturi ok... Dar având în vedere ca mi s-a greșit comanda și a trebuit sa aștept destul de mult pentru comanda inițială nu știu ce sa spun... O sa ma gândesc de 2 ori dacă o sa mai comand

RATING:

Raspuns magazin pe 25-10-2021 03:10

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului mare de comenzi din cadrul campaniilor promotionale. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Produsul nu era același ca cel din poza de prezentare! La solicitarea unui răspuns mi s-a spus ca pozele sunt cu titlu informativ. Se pare ca aceasta modalitate este o practica înșelătoare dar lor nu le pasa.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-10-2021 03:07

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Imaginile produselor sunt cu titlul informativ https://www.xpertbeauty.ro/livrare-comenzisi pot exista diferente fata de produsul livrat, eroarea cu privire la acest cod de articol a fost comunicata colegilor pentru remediere. Producatorul are dreptul de a schimba detaliile de pe propiile produse, precum si produsul in sine, de la un lot la altul. De aceea la o simpla cautare pe internet a produsului putem gasi diferente foarte mari ale unui singur produs, de la un lot la altul, cum ar fi: eticheta, cantitatea/bax, texte pentru tari diferite, etc in cadrul comenzii 000100830 a fost transmis un email informativ si asteptam raspunsul dumneavoastra cu privire la aceasta comanda. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Costi rh du fug du g

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2021 03:42

buna ziua, va rugam frumos pentru nelamuriri sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Am făcut o comanda iar produsul era expirat din anul 2018. Mare atenție!

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2021 03:38

buna ziua, ne pare rau pentru disconfortul creat, in urma sesisarii dumneavoasstra eroarea a fost verificata si remediata implicit rambursarea contravalorii produsului in contul oferit de dumneavoastra. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. zi placuta !

Yrjyfgngzhtckcjtck

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2021 03:35

buna ziua, multumim pentru feedback si ne pare rau pentru disconfortul creat, zi placuta !

Retur dificil.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2021 03:36

buna ziua, multumim pentru feedback si ne pare rau pentru disconfortul creat, zi placuta !

Rimelul a fost uscat!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2021 03:11

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro in urma verificarilor nu am primit nicio sesizare cu privire la comanda livrata pentru livrari. zi placuta !

Recomandabil ar fi atunci cand nu aveti pe stoc un produs sa si mentionati pe site. Nu este ok sa il comand si sa il platesc si apoi sa nu il primesc fara nici o notificare in prealabil.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2021 03:32

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat, din pacate in cadrul campaniilor promotionale pot exista si fluctuatii de stoc Momentan traversam un deficit de stoc in ceea ce priveste Lac unghii semipermanent CND Shellac Glacial Illusion Cashmere Wrap 7.3ml si din pacate nu avem disponibilitate de livrare pentru acest produs. Eroarea de stoc nu a fost vizibila la momentul procesarii comenzii si din pacate nu v-am putut anunta. in urma verificarilor pe factura aferenta comenzii nu se regaseste acest produs. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati zi placuta !

Am primit coletul gol ,fără produsul comandat,nu voi mai comanda de la voi niciodată .

RATING:

Raspuns magazin pe 15-10-2021 05:49

buna ziua, multumim pentru mesaj, conform convorbirii telefonice cu dumeavoastra verificam comanda implicit livrarea si revenim cu informatii in cel mai scurt timp posibil. zi placuta !

Mi-ati trimis produse expirate!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2021 10:07

buna ziua, muttumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, la data de 11.10.2021 conform convorbirii telefonice cu dumnevoastra s-a inceput verificarea codului de produs in depozitul nostru si am plasat o noua comanda de inlocuire cu un alt produs wella. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Am comandat un produs care de fapt nu mai era pe stoc și a durat mai mult de 4 zile ca sa aflu asta

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2021 10:03

buna ziua, muttumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, datorat volumului mare de comenzi din cadrul campaniilor promotionale ce poate genera si fluctuatii de stoc. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Greșeală ca am comandat ceva ce nici nu știu ce este nici șampon nici balsam rep Moldova

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2021 09:58

buna ziua, muttumim frumos pentru mesaj, in urma verificarilor in comanda 000098601 a fost plasat un sampon foarte hidratant din gama destinata parului decolorat agresat chimic. pe factura aferenta fiecarei comenzi regasiti certificatul de conformitate pentru toate produsele afisate si comercializate pe site implicit in magazinele fizice xpertbeauty. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Comanda ajunge fffff târziu . Nici acum de 3 săptămâni , nu a ajuns

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2021 09:42

buna ziua, muttumim frumos pentru mesaj, in urma verificarilor noastre comanda dumneavoastra este inregistrata retur la noi in depozit la data de 08.10.2021. in statusul firmei de cuirerat SameDay figureaza nelivrat -telefon inchis. va rugam frumos sa verificati datele de livrare plasate in comanda (adresa, telefon). din pacate comenzile returnate nu pot fi relivrate deoarece sistemul nu permite generarea de 2 awb-uri in cadrul aceleasi comenzi. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

comanda a venit cu 2 produse din 3. am primit si ultimul produs dupa o saptamana.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2021 05:53

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din cadrul campaniilor promotionale ce poate genera si fluctuatii de stoc. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Comanda a durat destul de mult pana a fost livrata. Mi-am selectat o anumită mască ca după sa primesc mail ca nu este disponibilă, la câteva zile de la plasarea comenzii, logic. In mail-ul pe care l-am primit, in care mi se comunica faptul ca masca nu este disponibilă, a fost atașata o factura pe care era menționat și produsul pe care nu il aveați, iar totalul includea si acel produs ceea ce nu mi se pare normal și logic. Mulțumesc!

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2021 06:00

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din cadrul campaniilor promotionale ce poate genera si fluctuatii de stoc. in urma verificarilor pe factura aferenta comenzii nu se regaseste produsul nelivrat, valoarea facturii este de 107,21 iar valoarea comenzii plasate este de 113,60 LEI pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Unul dintre produse era fake ori expirat, masca Wella avea complet alta textura

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2021 05:50

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Comanda 000098321 cu data de livrare 29.09.2021, iar pe factura aferenta comenzii regasiti certificatul de conformitate pentru toate produsele comercializate pe site-ul nostru implicit in magazinele fizice xpertbeauty. Pentru a verifica si remedia eroarea va rugam frumos sa ne atasati o imagine cu codul de bare si cu data productiei de pe produs. Asteptam raspunsul dumneavoastra pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Lipsa livrarii produselor pe care le-ati avut in campanie si in special a comunicarii.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2021 05:49

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, datorat volumului foarte mare de comenzi plasate in cadrul campaniilor promotionale ce pot generat intarzieri si erori in plasarea si livrarea comenzilor. pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi buna !

Unul dintre cele trei produse comandate a fost folosit.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2021 05:45

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Pe factura aferenta fiecarei comenzi regasiti certificatul de conformitate pentru toate produsele comercializate atat pe site-ul xperbeauty cat si in magazinele noastre din toata tara. Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator https://www.xpertbeauty.ro/livrare-comenzi. Produsele expediate online pot fi vizualizate si in magazinele noastre fizice unde puteti beneficia de consultanta. pentru a verifica si remedia eroarea unei livrari puteti emite o sesizare insotita de imagine pe shop@xpertbeauty.ro in termen de 14 zile dela livrare. Zi buna !

La prima comanda au uitat sa imi treaca reducerea, mail- ul de confirmare a fost cu suma redusa, iar la curier suma intreaga. Acest lucru s-a rezolvat dupa ce am sunat la ei. Am trecut cu vederea aceasta greseala, se poate intampla oricui. Dupa un timp am plasat a doua comanda. Am asteptat o saptamana sa o primesc si pe langa asta mi-a lipsit un produs. Cand au confirmat comanda, toate produsele erau incluse, iar pe site produsul aparea cu stoc limitat. Nu am primit factura, nici dupa ce am semnalat problema si mi s-a spus ca o voi primi. Au dat vina pe site, ca este foarte aglomerat, dar nu site-ul este de vina pentru ca mi-au trimis comanda tarziu, si nici pentru ca nu exista o buna comunicare si o lipsa mare de atentie. In concluzie, nu va mai fi a treia comanda, spre norocul nostru exista atat de multe site-uri in zilele noastre incat nu se merita sa iti pierzi timpul cu servicii care lasa de dorit.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2021 05:43

buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, din pacate in cadrul campaniilor promotionale se pot genera erori de sistem la mai multe articole plasate simultan in cadrul mai multor comenzi in desfasurare si facem tot posibilul pentru a le remedia. pentru orice nelamuriere nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro zi placuta !

Am plasat comanda in data de 19.09.2021, vazand ca nu este livrata dupa o saptamana am cobtactat via e-mail reprezentatii companiei. Dupa contactarea acestora am primit un apel telefonic prin care mi s-a spus ca produsele mele nu mai sunt pe stoc si ca nu vor fi livrate.

RATING:

Raspuns magazin pe 04-10-2021 04:06

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, ne pare rau pentru disconfortul creat odata cu nelivrarea comenzii 000096890. din pacate datorita unei erori de sistem, eroarea de stoc ce nu a fost vizibila in momentul procesarii comenzii si din acest motiv nu v-am putut anunta. conform convorbirii telefonice cu unul dintre operatorii nostri va asteptam cu o noua comanda cu produsul din comanda mai sus mentionata si o vom procesa la acelasi pret /produs. zi placuta !

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.216. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020