Nota: 9,38 / 10 de la 19.612 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Ana - Bihor
Nu am primit factura in format electronic.
Răspuns magazin pe 02-03-2023 10:10
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, La data de 02.03.2023 a fost transmisa factura pe adresa de email din comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro
Mignea - Hunedoara
Bună seara! De două ori am avut anulată comandă, neexplicându-mi motivul! Plătisem cu cardul! Banii mi-au fost restituiri, dar eu aveam nevoie de produse!
Răspuns magazin pe 27-02-2023 10:45
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, In urma verificarilor noastre aceasta comanda a fost plasata cu succes dar din pacate la data de 17.02.2023 a fost inregistrata retur si rambursata contravalorea in contul cardului prin care s-a achitat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Anonim - Bucureşti
Mi se pare urat sa primesc mail-uri ca am fost downgraded pentru faptul ca nu plasez comenzi asa cum vreti voi.
Răspuns magazin pe 27-02-2023 10:42
Buna ziua, Conform termeni si sconditii din programul de fidelitate ,valabilitatea punctelor acumulate este de 1 an si poate influenta grupul aferent unui cont. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Madalin - Galaţi
Nu mi s-a parut normal sa mi se confirme toata comanda, sa mi se trimita si apoi sa primesc mail cum ca nu sunt anumite produse disponibile avand in vedere ca fix pentru ele imi dadusem comanda
Răspuns magazin pe 27-02-2023 09:35
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Din pacate avem o eroare de sistem in afisarea stocurilor iar colegii nostri fac toate eforturile pentru remediere. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Andreea - Dolj
Experienta neplacuta cu stocurile.
Răspuns magazin pe 27-02-2023 09:33
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru discofortul creat. Din pacate avem o eroare de sistem in afisarea stocurilor iar colegii nostri fac toate eforturile pentru a o remedia. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati Zi placuta !
Anonim - Bucureşti
Răspuns magazin pe 17-02-2023 09:42
Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Geanina - Galaţi
Produsele de la Morrocan Oil au uleiul rânced in ele si miros foarte urat.
Răspuns magazin pe 09-02-2023 10:55
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform convorbirii telefonice cu dumneavoastra asteptam sa ne oferiti numarul comenzii cu produsul/produsele livrate pentru verificari. Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate . Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Din pacate noi in calitate de comerciant si nu de producator nu avem dreptul de a sigila produsele pentru a nu deteriora imaginea acestora.Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator. Pentru comanda 000219314 din 25.012.2023 nu avem nicio sesizare . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !
Baicu - Ialomiţa
Am cumparat 2 lucruri si in coletul de la easy box a ajuns doar un produs.
Răspuns magazin pe 03-02-2023 09:40
Buna ziua, Inainte de toate dorim sa ne cerem scuze pentru neplacerea creata odata cu procesarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Momentan traversam un deficit de stoc in ceea ce priveste produsul Set 10 pensule Tools4Beauty travel size cu husa Cod produs: TB00032 si din pacate nu avem disponibilitatde de livrare pentru acest cod de articol. Avand in vedere faptul ca nu va s-a livrat unul dintre produse va vom rambursa contravaloarea acestuia in contul cardului prin care s-a achitat. Va multumim anticipat pentru intelegerea oferita si pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro O zi frumoasa!
catalina - Dâmboviţa
Nu sunt serioși ia bani pentru comanda întreaga după spun ca nu au produsele pe stoc trimit comanda incompleta și nu restituie nici bani inapoi nu mai tri.it nici altceva in schimb hoți nu mai comand niciodată foarte dezamăgită
Răspuns magazin pe 01-02-2023 14:22
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, in urma verificarilor comanda 000217586 a fost procesata si livrata cu succes. In urma convorbirii telefonice cu dumneavoastra asteptam cu interes sa ne comunicati numarul comenzii livrate neconform. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta
Răspuns client pe 02-02-2023 11:17:
Elena - Giurgiu
Aveam mai multe așteptări de la un sampon asa scump.....
Răspuns magazin pe 01-02-2023 09:32
Buna ziua, Mutumim frumos pentru mesaj si pentru feedback. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Domsa - Ilfov
Deși produsele le găsești la prețuri foarte ok, stau tare prost cu comunicarea către curier. In urma mail-ului in care întrebam de statusul comenzii am primit un răspuns mai mult decât oficial, ca "vine", desi chiar in mail-ul lor spunea ca daca nu primești notificare de la curier in 1-2 zile atunci sa ii contactezi, ceea ce am si făcut, dar înapoi am primit acel răspuns care bag seama ca e ceva automat oricum
Răspuns magazin pe 31-01-2023 09:49
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi ce poate genera intarzieri . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Răspuns client pe 31-01-2023 10:07:
Nu era vorba despre întârziere, era vorba ca dați impresia ca daca nu ajungea comanda, fie din cauza curierului, fie din alte cauze, nu părea ca găseam vreun ajutor din partea voastră.
Anonim - Ilfov
A durat prea mult
Răspuns magazin pe 26-01-2023 09:40
Buna ziua, Conform termeni si conditii afisate pe site, comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare inafara campaniilor promotionale cand pot exista intarzieri datorate volumului de comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Daniela - Prahova
Am primit un produs pe care nu-l pot utiliza, miroase foarte urat..a vechi. Nu o sa mai achiziționez de pe acest site.
Răspuns magazin pe 23-01-2023 10:19
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Va rugam frumos sa ne atasati o imagine cu produsul (cod bare, lot) pe adresa de email shop@xpertbeauty.ro pentru a verifica si solutiona situatia. Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati si la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !
Ramona - Iaşi
Livrarea a durat foarte mult.
Răspuns magazin pe 23-01-2023 09:45
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site, comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare inafara campaniilor promotionale. In cadrul campaniilor pot exista intarzieri datorate volumului de comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
romanescu - Bucureşti
Nu si respecta timpul de livrare
Răspuns magazin pe 18-01-2023 10:27
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare in afara campaniilor promotionale cat pot exista intarzieri in livrare. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Anonim - Suceava
Am primit alt produs decât cel comandat!!!!
Răspuns magazin pe 17-01-2023 10:28
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Din pacate in urma verificarilor in sistemul nostru nu am identificat nicio sesizare din partea dumneavoastra cu privire la livrarea gresita comenzii. Conform termeni si conditii afisate pe site in termen de 14 zile de la livrarea comenzii puteti sa ne comunicati pe shop@xpertbeauty.ro sesizarea pentru verificare si solutionare. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Iulia - Bacău
Pompa de la balsam nu functioneaza ! Am comandat morocanoil sampon si balsam, iar pompa de la tubul de balsam nu funrioneaza.
Răspuns magazin pe 10-01-2023 09:52
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Produsele afisate pe site-ul xpertebeauty sunt livrate in aceleasi conditii in care sunt importate. Pe factura aferenta fiecarei comenzi regasiti certificatul de conformitate pentru toate produsele comercializate atat pe site-ul xperbeauty cat si in magazinele noastre din toata tara. Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator, Din pacate noi in calitate de comerciant nu avem dreptul de a desigila, verifica produsele pentru a nu le modifica imaginea. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
ichim - Bucureşti
Comanda ajunsese în magazin de 2 zile dar vânzătorii nu o scanasera asa ca nu am.fost notificat, a trebuit să sun eu ca sa aflu ca a ajuns.
Răspuns magazin pe 27-12-2022 13:41
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Gadalean - Cluj
am primit produse cu defect
Răspuns magazin pe 27-12-2022 13:36
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site in termen de 14 zile de livrare puteti apela la colegii nostri pentru verificarea, returnarea sau schimbarea unei comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Diana - Cluj
Produsele comandate si achitate online nu au fost pe stoc desi pe site apareau in stoc. Clar s-au returnat banii in apx 2 zile de cand am fost anuntata ca nu sunt pe stoc, insa mi se pare normal ca fie scoase produsele pe care nu le mai au.
Răspuns magazin pe 21-12-2022 09:57
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale cand se plaseaza comenzi simultan pe aceleasi coduri de articole. Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 06.12.2022 a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii si rambursarea contravalorii in contul cardului prin care s-a achitat comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022