Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

xpertbeauty.ro

Nota: 9,34 / 10 de la 16.945 de clienți verificați

Notă magazin

9,34 / 10

Ne recomandă

94,81%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate produselor xpertbeauty.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Este dezamagitor sa comanzi un produs si apoi sa fii instiintat ca vei primi comanda fara produsul respectiv deoarece nu mai este in stoc. La momentul la care am plasat comanda, acesta era in stoc. Motivul pentru care am plasat comanda era chiar produsul respectiv. Nici macar nu am fost anuntata in aceeasi zi ca produsul comandat (si platit) nu mai poate fi expediat, ci am fost anuntata dupa 5 zile, eu nemaivand timp in acest fel sa-l cumpar din alta parte inaintea evenimentului la care voiam sa-l folosesc.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-10-2022 09:59

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate simultan pe aceleasi coduri de articol. Conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Nu am primit toate produsele in comanda și chiar dacă am primit mail ca se va soluționa problema, încă nu am primit nici banii și nici produsul lipsa.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-09-2022 11:01

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Vom face toate eforturile pentru a procesa si livra diferenta de comanda in cel mai scurt timp posibil. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Nu ajung comenzile

RATING:

Răspuns magazin pe 30-09-2022 11:10

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. La data de 30.09.2022 comanda este in livrare la firma de curierat. Toate informatiile le regasiti pe adresa de email din comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Am asteptat aproape o saptamana sa soseasca comanda, dupa care am fost nevoita sa plec din oras. Fan Curier m-a informat ca s-a incercat livrarea, desi am optat pentru amanarea intarzierii; mi-a transmis sa ridic comanda de la sediul lor in termen de 7 zile, insa cand am mers dupa comanda o returnasera deja la Xpert. A fost o experienta neplacuta intrucat ma bazasem pe produsele comandate.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-09-2022 17:54

Buna ziua, Conform convorbirii telefonice cu colegii nostri vom face toate eforturile pentru a livra comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

___

RATING:

Răspuns magazin pe 27-09-2022 10:16

Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback, Pe viitor nu ezitati sa ne contactati pentru orice nelamurire. Zi placuta !

Comanda a venit incompleta, livrarea produsului lipsa a intarziat desi sunt din Bucuresti, comunicare lenta.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-09-2022 10:29

Buna ziua, Ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Au zis ca primesc un tuș pe gratis și nu l-am primit :))

RATING:

Răspuns magazin pe 27-09-2022 10:27

Buna ziua, Ne pare rau pentru disconfortul creat, Pentru a verifica si remedia situatia va rugam frumos sa ne trimiteti o sesizare pe shop@xpertbeauty.ro cu numarul comenzii. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Nu sunt prezentate campaniile sau beneficiile pe care le poate avea un client care intra pentru prima dată în magazin.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-09-2022 09:58

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Toate campaniile si promotiile sunt afisate pe site. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Poate ar trebui sa schimbati firma de curierat Bookurier. Abia am reusit sa primesc comanda, mi-au plimbat coletul cateva zile si voiau sa o faca retur pentru ca nu sunt maleabili deloc cand vine vorba de ora livrarii. Nu este prima data cand ma rog efectiv de ei sa livreze comanda. O experienta f neplacuta!

RATING:

Răspuns magazin pe 26-09-2022 11:17

Buna ziua, Multumim frumos mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat.Din pacate nu avem disponibil serviciul de selectie a firmei de curierat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactai. Zi placuta !

!..............

RATING:

Răspuns magazin pe 26-09-2022 10:00

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Neserioși ! Am primit doar jumătate din comanda iar abia după ce am ridicat comanda de la curier a venit un email in care au spus ca au probleme cu stocurile de marfa !

RATING:

Răspuns magazin pe 23-09-2022 11:10

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 08.09.2022 a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii (lipsa stoc doua articole) si in acelasi timp unul dintre produse se va livra ulterior primei livrari dar la data de 20.09.2022 a fost returnata . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Produsele au ajuns cu capacele deschise, astfel ca s-au scurs in colet, iar cei de la xpertbeauty nu si-au asumat niciun fel de responsabilitate, argumentand ca au certificat de conformitate, desi le-am trimis poze exacte cu starea produselor.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-09-2022 09:42

Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback. Conform informarii trimise de catre colegii nostri pe email din pacate noi in calitate de comerciant si nu de producator nu avem dreptul de a sigila, verifica produsele pentru a nu deteriora imaginea acestora.Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am comandat 3 produse. Am primit confirmarea comenzii si mai apoi confirmare ca toate produsele au plecat spre mine. Plata a fost facuta cu cardul la plasarea comenzii. Peste 2 zile am primit mail ca de fapt 1 produs nu mai este pe stoc si ca mi se bor vira banii inapoi. Foarte neprofesional, iar banii nu mi s-au virat nici pana acum.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-09-2022 10:03

Buna ziua, Multumi frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 05.09.2022 a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii 000175235 iar la data de 06.09.202 a fost rambursata contravaloarea produsului in contul cardului prin care s-a achitat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am avut o prima experienta dezamagitoare as zice. De la termene de livrare foarte intarziate (comanda a fost plasata miercuri si am primit pachetul abia lunea urmatoare) la incurcarea repetata a comenzilor (nu am primit comanda mea in pachet, erau alte produse si apoi au trimis de 2 ori acelasi pachet) si la atitudinea celor de la serviciul clienti (fara a-si cere scuze sau sa compenseze cumva situatia). Sper sa fiu un caz izolat, dar probabil nu voi mai folosi magazinul online.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-09-2022 09:49

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

De fiecare data cand vreau sa comand un produs pe care mi-l doresc si care apare pe site ca fiind pe stoc, supriza! la mine nu mai ajunge din cauza stocului insuficient. Corelare zero intre stocurile de pe site si stocurile reale. E frustrant de-a dreptul sa comanzi mereu produse care nu mai ajung sa se regaseasca in colet. Si nici nu te anunta nimeni in privinta asta.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-09-2022 09:42

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditi afisate pe site la data de 02.09.2022 a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate simultan pe aceleasi coduri de articole. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Produsele sunt ok. Comanda ajunsa a fost gresita. Ulterior doar ridicatea ei a fost posibila pentru ca produsele deja platite nu mai erau pe soc. Doar comenzile neplatite in avans ajung corect

RATING:

Răspuns magazin pe 15-09-2022 10:00

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat. Din pacate asa cum v-au comunicat colegii nostri stocurile produselor nu pot fi rezervate. Nu exista o metoda de prioritizare a comenzilor. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Gentuțele de la seturile comandate au venit murdare și pătate. Le cumpărasem pentru a le da cadou. Evident ca nu le pot da asa.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-09-2022 09:45

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj,si ne pare rau pentru disconfortul creat. Conform termeni si conditii afisate pe site pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro in termen de 14 zile de la livrare pentru verificare si remediere. Zi placuta !

A ajus desfacut samponul si a curs in cutie.Prin urmare sticla de sampaon

RATING:

Răspuns magazin pe 15-09-2022 09:46

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site pentru orice problema puteti sa ne sesizati pe shop@xpertbeauty.ro in termen de 14 zile de la livrarea comenzii pentru verificare si remediere. Zi placuta !

Am comandat un produs,si dupa 3 zile,primesc un mail,ca se anuleaza comanda,pentru ca produsul nu mai este in stoc🤔. Precizez,ca produsul era in stoc in momentul plasarii comenzii. Dezamagitor

RATING:

Răspuns magazin pe 12-09-2022 10:27

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru aceasta situatie. Conform termeni si conditii afisate pe site a fost trimis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii pe adresa de email a comenzii plasate. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am plasat comanda, am primit mesaj de la curier si mai tarziu mail ca produsele nu sunt pe stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 12-09-2022 10:30

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site pe adresa de email din comanda a fost trimis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii. Ne cerem inca odata scuze pentru disconfortul creat, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.249. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022