Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

Notă magazin

9,13 / 10

Calitatea livrării

8,95 / 10

Ne recomandă

92,51%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Nu voi mai comanda niciodată pe acest site. Comanda neonorata, o proforma care nu a ajuns niciodată sa pot plăti comanda, prin urmare timp pierdut.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-09-2020 05:04

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata si facem tot posibilul pentru rezolvarea acestei erori. Multumim frumos pentru intelegere.

Mi-a venit comanda cu un produs in minus

RATING:

Raspuns magazin pe 29-09-2020 05:02

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata si avem rugamintea sa ne transmiteti un mail pe adresa shop@xpertbeauty.ro pentru a putea verifica ce s-a intamplat. Multumim frumos pentru intelegere.

Faptul ca desi produsul apare in stoc la momentul comenzii in final xpertbeauty livreaza doar ce au in stoc fara a informa clientul.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-09-2020 01:43

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata si vom face tot posibilul sa evitam astfel de situatii. Traversam o perioada de update a programelor si de aici eroarea. Multumim frumos pentru intelegere.

Dezastruos, de la ambalare la comanda platita online cu cardul si 9 zile fara miscare pana nu am sunat. Atutudine de aprozar ca e sistemul de vina, comanda a venit incompleta. Jalnic, poate cartofi daca vand, posibil sa se descurce

RATING:

Raspuns magazin pe 24-08-2020 08:40

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata. Facem tot posibilul pentur imbunatatirea serviciilor cat mai repede posibil. Multumim frumos pentru intelegere.

Desi aveti magazin in Iulius Mall Timisoara, aprovizionarea lui este foarte proasta, astfel incat a trebuit sa cumpar de pe net si sa platesc in plus curierul! Jalnic si enervant in acelasi timp!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-08-2020 04:17

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata insa la plata prin card bancar transportul este gratuit. Din pacate nu va putem ajuta referitor la magazinele fizice.Multumim frumos

Data comenzii( achitata) 17.07.2020. Astazi suntem in 03.08.2020 si inca nu am primit comanda. Dezamagitor!

RATING:

Raspuns magazin pe 04-08-2020 12:30

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata. Avem rugamintea sa ne transmiteti un mail pe adresa shop@xpertbeauty.ro cu aceasta situatie pentru solutionare.Multumim frumos pentru intelegere,

Nu mi s-au restituit banii ,promisi in urma revlamatiei

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 08:46

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata si va confirmam rambursarea banilor. In 2-3 zile banii vor fi in cont. Multumim frumos pentru intelegere.

Nimic de bine. Îți spun ca vei primi un cadou dar când vine comanda cadoul nu exista. Nu mai spun ca mi a ajuns produsul curs din el. Nu recomand!

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 08:42

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata si va rugam sa ne transmiteti un mail pe adresa shop@xpertbeauty.ro referitor la faptul ca nu ati primit gratuitatea si ca ati primit produsul deteriorat si o poza a produselor primite, vom rezolva aceasta eroare nu siguranta. Multumim frumos pentru intalagere

Am comandat si achitat cu cardul de 13 zile iar comanda inca nu a ajuns! Am trimis câteva e-mailuri si mi s a răspuns foarte greu!

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:55

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Din pacate au fost cateva erori de procesare a comenzii dumneavoastra insa astazi se va preda firmei de curierat pentru livrare. Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

Livrarea este execrabila. Un produs mini nu mi-a doar livrat

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:53

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Produsul mini lipsa din comanda este in curs de pregatire pentru livrare, in 2-3 zile acesta se va livra. Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

Ambalare in bataie de joc, 4 sampoane L Oreal scurse, intr o cutie imensă față de volumul comenzii, 15 sampoane in pozitie culcata pe fundul cutiei, fara nici o ambalare de protecție,iar deasupra un vraf de cartoane fara nicio utilitate, doar ca să spunem că am pus ambalaj de protecție in cutie. Alta Comandă de 809 ron achitatà cu cardul, nelivrata dintr o eroare informatica a site ului, dar nicio intentie de a returna banii pana cand nu am sesizat telefonic in mod repetat .

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:52

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Facem tot posibilul sa ne imbunatatim serviciile de livrare si sistemele de procesare. Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

Inca astept geamta de plaja care trebuia sa mi vina la comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:50

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Colegii nostrii deja proceseaza reclamatia primita telefonic si urmeaza sa primiti geanta in 2-3 zile. Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

Comanda nu mi-a fost livrata niciodata, desi am achitat in avans cu card bancar. Toate incercarile mele de a comunica cu dvs si cu Fan Courier au ramas fara rezultat. In plus, am fost anuntata ca banii imi vor fi returnati in aprox 3 saptamani din momentul in care am anulat comanda. Sunt foarte dezamagita si cu siguranta nici nu voi mai comanda de la dvs, nici nu voi recomanda altcuiva sa o faca.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:40

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situatia creata si ne pare rau ca v-am dezamagit. Din pacate compania de curierat a confirmat pierderea coletului iar contravaloarea comenzii a fost rambursata cu intarziere pentru ca nu aveam un status din partea Fan Courier. Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

Produsul a ajuns la mine deteriorat, coletul degradat

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:48

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Am receptionat si mail-ul dumneavoastra referitor la acesta situatie si asteptam o confirmare din partea dumneavoastra daca doriti inlocuirea produsului deteriorat insa nu am primit un raspuns inca. Multumim frumos pentru intelegerea acordata si facem tot posibilul sa remediem aceste situatii cat mai repede posibil.

Experienta neplacuta de 2 ori consecutiv. Dupa ce am facut comanda si am platit produsele comandate m-au sunat dupa 3 zile sa imi zica, ca nu mai sunt pe stoc...

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:45

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Din pacate am avut erori de stoc, erori ce nu au fost vizibile in momentul procesarii comenzii si din aceasta cauza s-a intamplat asta. Lucram in continuare la eliminarea acestor erori. Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

produsele nu erau sigulate si cele ce au venit in cutie, aveau cutia rupta si evident nu sigilata.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:43

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Nu toate produsele comercializate de noi au sigiliu pentru ca asa sunt livrate de producator, avem acest aspect speficat si in site. Referitor la ambalaj facem tot posibilul sa ne imbunatatim aceste servicii. Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

Neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2020 01:41

Buna ziua, ne pare rau ca v-am dezamagit. Ne puteti oferi mai multe detalii referitoare la ca a cauzat nemultumirea dumneavoastra pentru a putea remedia situatia? Multumim frumos pentru intelegerea acordata.

Dezamagitor faptul ca am comandat 2 vopsele,platindu-le online, iar acasa am primit doar 1. Am vrut produsul lipsa, insa am primit banii inapoi pe motiv ca vopseaua nu mai este pe stoc. Daca stiam ca una dintre vopsele nu este pe stoc, dadeam comanda de pe alt site, eu avand nevoie de amandoua! Plus cutia vopselei deteriorata!!! Nu recomand!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 12:29

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta si va asiguram ca facem tot posibilul sa imbunatatim experienta clientilor pe site-ul nostru. O zi frumoasa!

La recomandarea coafezei mele am accesat site-ul xpertbeauty pentru a-mi comanda samponul si masca dorita, ambele apareau pe stoc, le-am adaugat in cos si am plasat comanda. La emiterea facturii online s-a afisat un singur produs si am primit un singur produs la livrare. Samponul, desi parea in stoc, nu era si nici nu am fost atentionata pana la livrare ca acesta nu este. Cam dezamagitor.... Nu cred ca voi comanda inca odata de la voi :(

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 12:30

Buna ziua, Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru situatia neplacuta si va asiguram ca facem tot posibilul sa imbunatatim experienta clientilor pe site-ul nostru. O zi frumoasa!

Am primit comanda cu un produs lipsa, fără sa fiu informata in prealabil despre asta.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 12:30

Buna ziua, Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru situatia neplacuta si va asiguram ca facem tot posibilul sa imbunatatim experienta clientilor pe site-ul nostru. O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020