Nota: 9,4 / 10 de la 21.564 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Paula - Timiş
balsamul de par maria nila pe care l am cumparat, probabil este expirat. Are un miros foarte urat si nu gasesc termenul de expirare pe ambalaj. Celelalte produse au fost ok.
Răspuns magazin pe 29-09-2023 12:37
Buna ziua,multumim frumos pentru mesaj, Conform convorbirii telefonice cu sora dumneavoastra (la numarul de telefon afisat in comanda) sesizarea a fost studiata iar raspunsul il gasiti in confirmarea comenzii pe adresa de email aferenta acesteia. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Răspuns client pe 29-09-2023 14:17:
Anonim - Călăraşi
Am comandat două produse însă am primit doar unul deși scria ca sunt în stoc amândouă. Ar trebui actualizată de către Xpertbeauty disponibilitatea produselor înainte de a le cumpăra și plati online.
Răspuns magazin pe 25-09-2023 10:45
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat. Comanda a fost plasata la data de 10.09.2023 iar la data de 12.09.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra implicit a rambursarii sumei produsului nelivrat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Cecilia - Bucureşti
Site-ul nu reflectă realitatea: dupa ce fac comanda, sunt anuntata că unul sau mai multe produse comandate nu se mai găsește, deși pe site apare.
Răspuns magazin pe 25-09-2023 10:52
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Comanda a fost plasata la data de 10.09.2023 iar la data de 12.09.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii implicit cu rambursarea contravalorii. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Carmen - Constanţa
Foarte Dezamagita, comanda a durat 2 săptămâni sa ajungă.
Răspuns magazin pe 21-09-2023 09:56
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, in urma verificarilor noastre comanda a fost plasata in data de 06.09.2023 , si in platforma Sameday sunt doua incercari in livrare (una in data de 08.09. si in data de 11.09) iar comanda a fost livrata in data de 12.09.2023. Comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare in afara campaniilor promotionale. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Prisecaru - Bucureşti
samponul luat era fake :)
Răspuns magazin pe 21-09-2023 10:13
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site toate produsele comercializate pe site implicit in magazinele noastre fizice xpertbeauty din incinta mall-urilor sunt insotite de certificate de conformitate. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Răspuns client pe 21-09-2023 10:18:
in continuare :) am analizat ambalajul si este extraordinar de fake :)
Anonim - Bucureşti
Din 5 produse comandate am primit doar 2
Răspuns magazin pe 18-09-2023 10:21
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, in urma verificarilor noastre la data de 04.09.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un de email informare cu privure la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
sturza - Constanţa
Codul de reducere nu functioneaza
Răspuns magazin pe 14-09-2023 10:05
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, In cazul in care codul NL nu functioneaza va rugam frumos sa va adresati colegilor pe shop@xpertbeauty. In cazul codului de 30 lei acesta va fi valabil in perioada 01.10.-15.10.2023 Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Anonim - Arad
Am cumparat 2 oje cnd din aceeasi gama, dintre care una avea consistenta branzita, am incercat sa o omogenizez, dar nu se aplica foarte bine pe unghie. Cred ca a fost foarte veche sau depozitata necorespunzator. Cealalta nuanta fiind ok.
Răspuns magazin pe 12-09-2023 10:42
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Din pacate nu avem nicio sesizare din partea dumneavoastra in ceea ce priveste conformitate produselor pentru a verifica si solutiona situatia. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !
Anonim - Cluj
Răspuns magazin pe 12-09-2023 10:43
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Anonim - Bihor
Produsele lor nu respecta termenul de valabilitate ori nu sunt calitative, sunt contrafacute. Am cumparat o oja semipermanenta Gelish care nu era fluida cum este firesc, era intarita/gelatinoasa, avea bucati de gel intarite. Faptul ca ei mi au returnat inteadevar banii nu ma incanta deoarece a fost vorba iar de timpul meu spre a impacheta returul, a astepta curierul etc. Avand de vanzare astfel de produse alterate spune multe despre acest magazin. Pe viitor... nu multumesc! PS nu e prima data cand am neplaceri cu ei.
Răspuns magazin pe 11-09-2023 10:00
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat. In urma verificarilor produsul a fost returnat si expediat catre furnizor pentru verificari acesta fiind un lot valabil pena in 31.12.2024. Toate produsele comercializate atat pe site implicit in magazinele fizice Xpertbeauty din incinta mall-urilor sunt insotite de certificate de conformitate . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afiste pe site. Zi placuta !
Răspuns client pe 14-09-2023 08:59:
Alexandra - Constanţa
Produsele nu corespund cu ceea ce scrie in descrierea lor destul de scumpe dar ieftine in realitate
Răspuns magazin pe 11-09-2023 09:43
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, si va rugam frumos pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro iar pentru consultanta asteptam se ne contactati la numarul de telefon afisat pe site linia 2. Toate produsele comercializate sunt insotite de certificate de conformitate iar pentru credibilitate ne gasiti si in magazinele fizice Xpertbeauty din incinta mall-urilor. Va asteptam cu drag,
Anonim - Bucureşti
Este a treia oara cand comand o vopsea pt mine si mama, pe site apare disponibila, banii imi sunt luati si comanda acceptata, ca la doua zile dupa sa primesc scuze ca site-ul nu era actualizat si vopseaua nu e disponibila de fapt, banii blocati cateva zile, OK, au fost apoi inapoiati, dar tot nu mi se pare in regula neactualizarea cronica a stocului online.
Răspuns magazin pe 11-09-2023 09:46
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Colegii nostri fac toate eforturile pentru actualizarea stocurilor. Din pacate in timpul campaniilor pot fi generate erori datorate volumului de comenzi plasate simultan. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati.. Zi placuta !
Anonim - Bucureşti
Platforma necesita un up grade major. Stocul trebuie sa se actualizeze rapid. Astfel firma nu va mai incasa și rule banii necuveniti de la clienti.
Răspuns magazin pe 04-09-2023 10:20
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si facem toate eforturile pentru a solutiona toate erorile. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty. Zi placuta !
Anonim - Sibiu
Dezamăgitor
Răspuns magazin pe 17-08-2023 11:32
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat odata cu neprocesarea comenzii dumneavoastra. Din pacate nu avem informatii privind reactualizarea stocului din partea furnizorului. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Grecu - Bucureşti
Pe site stocurile nu sunt actualizate, prin urmare se creaza neplaceri
Răspuns magazin pe 17-08-2023 10:11
Buna ziua, multumim furmos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate in cadrul camapniilor promotionale cand pot aparea si erori de stoc. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Flori - Bucureşti
Unul din produse nu mi-a fost livrat, desi pe site inca aparea ca fiind in stoc.
Răspuns magazin pe 14-08-2023 09:59
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, In urma verificarilor noastre comanda a fost plasata la data de 30.07.2023 si conform termeni si conditii afisate pe site la data de 01.08.2023 a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra si la aceeasi data a fost rambursata contravaloarea in contul cardului prin care s-a achitat . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
sumanaru - Bucureşti
Am comandat o anumită crema de la cnd și a ți pus in colet altceva
Răspuns magazin pe 11-08-2023 10:16
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, pentru a verifica si remedia situatia va rugam frumos sa ne atasati o imagine cu produsul livrat pe shop@xpertbeauty.ro Pentru orice nelamurire nu ezitatii sa ne contactati. Zi placuta !
Anonim - Hunedoara
produsul comandat primit , a fost altul decat cel afisat in poza de prezentare. o versiune mult mai veche, cu alte proprietati (mai slabe) fata de cel afisat pe site
Răspuns magazin pe 11-08-2023 10:19
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Barbu - Bucureşti
a costat bani
Răspuns magazin pe 08-08-2023 10:25
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, In urma verificarilor comanda dumneavoastra a fost plasata conform termeni si conditii afisate pe site si livrata cu succes la adresa. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Ludovika - Bihor
Ati putea actualiza mai des stockurile la produse , din păcate comanda nu exista . Am comandat produsul și după 3 zile am primit răspuns ca produsul nu mai este pe stoc !!! Nici acum după 2 săptămâni nu a fost actualizat site cu lipsa stoc !!! Momentan sunt destul de dezamagita !!!
Răspuns magazin pe 07-08-2023 09:41
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Colegii nostri fac toate eforturile pentru a remedia eroarea afisata la statusul acestui produs. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Versiunea : 2.0.293. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023