Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,84 / 10 de la 3.658 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Lung din Bistriţa-Năsăud pentru Brandgsm.ro
În 12.12.2020 am comandat un difuzor pentru uleiuri, care figura în stoc, asa ca am făcut și plata online! După 2 săptămâni am fost sunata ca produsul nu mai este în stoc și o sa primesc banii înapoi! Suntem în 08.01.2021 și nu am primit banii înapoi! Este totala nesimțire, hoție, lipsa de profesionalism! De ce figurează produsul în stoc și el nu este!?!?! Banii mi-au fost luați din cont, de ce ați luat banii dacă nu aveați produsul!
Răspuns magazin pe 08-01-2021 16:41
Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi. Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am comunicat si telefonic produsele care sunt specificate pe site cu stadiul de stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare .Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile..Anularea platii a fost finalizata de catre noi din platforma euplatesc.ro ,va recomandam sa sunati si la banca pentru mai multe detalii deoarece banii trebuiau sa fie deja in cont ..Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Marin din Prahova pentru Brandgsm.ro
Răspuns magazin pe 12-01-2021 11:44
Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Pentru noi este important orice review, pentru a putea intelege fiecare situatie in parte si pentru a lua masurile necesare.Asa cum v am transmis si telefonic vom rezolva problema in cel mai scurt timp posibil .Va multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Trandafir din Constanţa pentru Brandgsm.ro
Deocamdata foarte serioși și promit sa vedem și produsele dada sunt originale așa cum spun și calitative
Opinia clientului Matei din Buzău pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Cristian din Timiş pentru Brandgsm.ro
Nu mi-a venit comanda și nu am primit nici măcar 1 telefon ca sa ma anunțe!
Răspuns magazin pe 08-01-2021 16:34
Buna ziua , Ne pare rau ca este nevoie de un termen asa de mare de asteptare .Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum sunt specificate pe site sunt produse care se afla in stoc furnizor sau precomanda si necesita un timp de livrare mai mare.Am incercat sa va contactam telefonic la numarul de telefon din comanda dar nu ne ati raspuns.Pentru noi este important orice review, pentru a putea intelege fiecare situatie in parte si pentru a lua masurile necesare..Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti Va multumim frumos!
Opinia clientului Ramona din Vâlcea pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Catalin din Ilfov pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Andreea din Bucureşti pentru Brandgsm.ro
Răspuns magazin pe 07-01-2021 16:12
Buna ziua ,am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Opiniile clientilor nostri ne intereseaza pentru imbunatatirea serviciilor . O zi buna!
Opinia clientului Catalin din Olt pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Bianca din Tulcea pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Amaricai din Iaşi pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Patrick din Bucureşti pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Mirel din Ilfov pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Dalina din Prahova pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Sanda din Iaşi pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Brandgsm.ro
Am asteptat 2 saptamani dupa confirmarea comenzii, am dat mail la care nu mi-a raspuns nimeni, am dat telefoane cateva zile ca in sfarsit sa-mi raspunda cineva si sa-mi spuna ca produsul comandat defapt nu este in stoc...
Răspuns magazin pe 07-01-2021 16:08
Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi. Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am comunicat si telefonic produsele care sunt specificate pe site cu stadiul de stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare .Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!
Opinia clientului Vasile din Ialomiţa pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Claudiu din Bucureşti pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Andrei din Teleorman pentru Brandgsm.ro
Opinia clientului Diana din Bucureşti pentru Brandgsm.ro
Am încercat sa sun și telefonul este închis. Am trimis mail ca vreau sa anulez comanda și nu am primit niciun raspuns
Răspuns magazin pe 07-01-2021 16:14
Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate, facem tot posibilul pentru ca clienții noștri să aibă o experiență cât mai plăcută în relația cu magazinul nostru. Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Am observat mailul dumneavoastra si comanda a fost anulata asa cum ati solicitat .Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti Va multumim frumos!
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025