Nota: 9,09 / 10 de la 3.085 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Georgescu din Bucuresti pentru Itarena.ro
Mai multa atentie la impachetarea produselor. Am primit o husa de Galaxy Note 8 in loc de S8, chiar daca pe factura aparea S8. Am trimis-o inapoi prin curier insa nu am primit husa corecta nici pana astazi.
Răspuns magazin pe 18-12-2017 09:40
Buna ziua,
Imi cer scuze pentru expeditia eronata. Am sa discut cu colegii mei sa fie mult mai atenti in livrarea corecta a produselor comandate.
Vom tine cont de acest mesaj, iar la urmatoarea comanda veti primi un beneficiu din partea companiei noastre.
Cu stima,
Nicolae Buzea
Opinia clientului Groza din Mures pentru Itarena.ro
daca vreti sa fiti competitivi consider ca trebuie sa va dati mai mult interesul. nu e normal sa ma sunati sa confirm comanda si dupa 3 zile cand va intreb de ea sa nu aveti habar de ce va intreb.
Răspuns magazin pe 18-12-2017 08:44
Buna ziua,
Imi pare rau pentru experienta neplacuta pe care o considerati ca ati avut-o in interactiunea cu magazinul nostru, dar comanda dumneavoastra plasata in data de 13 dec 2017 a fost expediata in data de 15 dec 2017. Daca nu am fi avut habar de comanda, cum am fi putut sa o expediem?
Cu stima,
Nicolae Buzea
Opinia clientului Radu din Maramures pentru Itarena.ro
Opinia clientului Ciurpene din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Varga din Harghita pentru Itarena.ro
Opinia clientului Preda din Caras-Severin pentru Itarena.ro
Cred ca ar putea sa ofere transport gratuit, cel putin in cazul comenzilor de valoare mare (de exemplu, peste 200 lei).
Opinia clientului Miricescu din Dolj pentru Itarena.ro
Desi au trimis mail ca comanda a fost livrata m-au sunat sa imi spuna ca nu au jocul fizic (aparea pe stoc).
Opinia clientului Sandu din Suceava pentru Itarena.ro
Opinia clientului Tudorica din Teleorman pentru Itarena.ro
Opinia clientului Robert din Satu Mare pentru Itarena.ro
Opinia clientului Topan din Cluj pentru Itarena.ro
Opinia clientului Tuzes din Mures pentru Itarena.ro
Opinia clientului Costescu din Mures pentru Itarena.ro
Opinia clientului DAN din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Catalin din Bucuresti pentru Itarena.ro
I. T. arena-foarte seriosi, atenti, operativi si usor de accesat atat direct cat si on line.
Va multumesc.
Opinia clientului Stanila din Sibiu pentru Itarena.ro
Opinia clientului Pavel din Vrancea pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim35395829 din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim63539958 din Brasov pentru Itarena.ro
Opinia clientului Ionescu din Arges pentru Itarena.ro
Nu ofera serviciul 'Deschiderea coletului la livrare'...pentru a verifica starea produsului/produselor.
Răspuns magazin pe 11-12-2017 09:08
Buna ziua,
Serviciul 'Deschiderea coletului la livrare' este unul optional. Acesta nu a fost solicitat.
Va multumesc!
Nicolae Buzea
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025