Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Itarena.ro

Nota: 9,09 / 10 de la 3.085 de clienți verificați

Notă magazin

9,09 / 10

Ne recomandă

90,86%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

RATING:

Sa fie improspatate ofertele online. Obiectele apar ca s-ar putea sa fie, trebuie dat un click pe un buton care nu functioneaza 'apasa aici'. Am sunat la informatii unde mi s-a promis ca se verifica daca este sau nu, iar cand peste 5-6 ore am sunat din nou mi s-a spus ca nu am fost rechemat deoarece produsul nu mai este in stoc. Si atunci nici nu trebuie anuntat posibilul client, sa se uite dupa altceva sau altundeva. Obiectul si de atunci face parte din oferta dvs.

RATING:

Răspuns magazin pe 31-08-2017 19:07

Buna seara,



Imi cer scuze in numele companiei pentru experienta neplacuta avuta. Voi discuta cu colegii mei pentru a afla motivul pentru care timpul de raspuns a fost atat de mare si voi lua masurile necesare pentru a remedia aceasta problema.



Cu stima,



Nicolae Buzea

RATING:

RATING:

Im cereti parerea dar coletul onca nu l-am primit dupa cinci zile???????

RATING:

Răspuns magazin pe 30-08-2017 09:24

Buna ziua,



Imi pare rau ca dumneavoastra sunteti un client nemultumit datorita faptului ca nu ati receptionat comanda, dar noi, IT Arena, nu putem decat sa facem toto ce ne sta in putinta sa expediem comenzile la timp. In ultima perioada, firmele de curierat livreaza tot mai greu coletele, iar dvs, ca si client, spuneti ca sunteti nemultumit de noi, ca si magazine online. Cat timp nu vor considera si firmele de curierat ca trebuie sa isi schimbe politica fata de client, dvs veti fi nemultumiti, noi vom fi nemultumiti si vom avea de suferit impreuna.



Cu stima,



Nicolae Buzea

RATING:

RATING:

Bla bla

RATING:

RATING:

Încercați să fiți mai rapizi la expedierea produselor că oameni asta asteapta.

RATING:

Merita sa incercati. Suport direct, OK.

RATING:

RATING:

RATING:

Neseriosi. Magazin online cu Stoc neactualizat. Poate nu e asa tot timpul dar e foarte enervant.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2017 09:13

Buna ziua,



Imi pare rau pentru experienta neplacuta avuta in interactiunea cu magazinul nostru.

Depunem toate eforturile pentru a avea informatii cat mai exacte si corecte cu privire la preturi si stocuri insa mai depindem si de furnizori. Daca o informatie este eronata de la furnizor (ma refer la informatia de stoc), sistemul preia aceasta informatie si o publica. Colegii mei cred ca v-au anuntat despre indisponibilitatea produsului, imediat ce au verificat informatia de stoc.

Va mai asteptam si sper ca data viitoare sa aveti parte de o experienta placuta.



Cu stima,



Nicolae Buzea

RATING:

RATING:

NU

RATING:

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025