Nota: 9,08 / 10 de la 3.027 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Crintea din Braila pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim33988375 din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Oprea din Neamt pentru Itarena.ro
Opinia clientului Paun din Timis pentru Itarena.ro
Am facut comanda pentru un produs si imediat am fost sunat de cei de la Itarena spunandu-mi ca produsul va fi disponibil cu data de 6 Ianuarie. Am apreciat gestul deoarece doream acel produs cat mai rapid. Am auzit cazuri la alte firme unde clientilor nu li se comunica aceast lucru si asteptau si cate 2 saptamani pentru produs
Opinia clientului Mitrea din Constanta pentru Itarena.ro
Desi aparea disponibil produsul am fost contactata ca nu este in stoc
Răspuns magazin pe 29-04-2020 09:35
Buna ziua, Cred ca informatiile legate despre disponibilitatea produselor sunt afisate pe site, pentru fiecare in parte. Este posibil ca dvs sa nu fi fost atenta si sa cititi aceaste informatii. Diferenta este ca, la un moment dat, un produs care are informatia de "Stoc limitat furnizor" sau "intreaba stoc", poate sa nu mai fie disponibil, fiind comandat de un alt partener/client final. Niciun magazine online, cel putin din Romania, nu are informatii de stoc validate 100%, pentru ca nu toti furnizorii ofera aceste informatii. Imi pare rau ca nu ati putut beneficia de produsul solicitat, dar cred ca este mai correct sa fiti informata cat mai rapid de inexistenta stocului decat sa aflati aceste informatii la cateva zile. Echipa IT Arena
Opinia clientului Anonim32808195 din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim29633350 din Constanta pentru Itarena.ro
Sa actualizati stocul de pe site cu stocul real, m am bazat pe voi la o camanda ca sa aflu a doua zi, tot din initiativa mea, ca nu aveti pe stoc produsul respectiv desi eu l am putut comanda de pe site si scria ca este in stoc. Sincer nici nu auzisem de voi dar am comandat de pe site pt ca era si gurul loc in care produsul pe care il voiam era pe stoc. Ma gandesc ce s ar fi intamplat daca plateam comanda online... cu siguranta destinatarul cadoului ramanea fara el pt ca banii nu cred ca mi i ati fi virat inainte de Craciun.
Răspuns magazin pe 27-12-2019 09:32
Buna ziua,
Comanda dvs a fost lansata dupa ce Programul nostrum de lucru s-a incheiat, iar raspunsul l-ati primit a doua zi de dimineata. Faptul ca, la un moment dat, un produs apare in stoc furnizor sau in stoc magazin nu inseamna ca acesta se afla intr-o cantitate mare. Stocurile se actualizeaza constant, la un interval de maxim 90 minute, dar dupa orele de program (08:30 - 19:00) nu se mai pot efectua actualizari, din motive de securitate.
Va inteleg nemultumirea, dar preferam sa anuntam cat mai curand clientii despre comenzile lansate, decat sa ii anuntam dupa cateva zile.
Vis-à-vis de plata online, imediat ce o comanda este anulata, acelui client ii este returnata imediat suma platita. Dupa ani de activitate in piata de IT nu am proceda in modul la care v-ati gandit.
Sarbatori fericite!
Opinia clientului Anonim99786978 din Brasov pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim31898448 din Hunedoara pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim17602566 din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim85158482 din Prahova pentru Itarena.ro
Opinia clientului Tiugan din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim97747344 din Suceava pentru Itarena.ro
Pe site apărea produsul pe stoc dar in realitate nu nu exista!
Opinia clientului Anonim96668674 din Hunedoara pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim54401119 din Bucuresti pentru Itarena.ro
Opinia clientului Kristof din Cluj pentru Itarena.ro
Opinia clientului Anonim26948641 din Bacau pentru Itarena.ro
comunicare excelenta, promptitudine si produse livrate conform descrierii
Opinia clientului EMNT din Cluj pentru Itarena.ro
Opinia clientului Pușcașu din Bucuresti pentru Itarena.ro
Am plasat o comanda și după 5 zile bsunat eu să întreb ce se întâmplă cu comanda. Mi s a spus că trebuie sa ma sune ei sa confirm daca vreau cu adevărat să comand și dacă da comanda va ajunge în câteva săptămâni (pt că e luna Decembrie)
Răspuns magazin pe 27-11-2019 14:00
Buna ziua,
Procesul de validare a comenzilor implica confirmarea de catre cumparator a acesteia. Acest fapt se poate efectua telefonic (in momentul in care va contacteaza colegii) sau prin email. In momentul in care se confirma comanda, se comunica si termenul de livrare. Produsul comandat de dumneavoastra este un produs ce ajunge la noi de la un furnizor extern, iar termenul de livrare este de 7-10 zile.
Consideram ca este corect sa va comunicam aceste informatii din momentul in care va confirmam comanda, decat sa va livram direct in momentul in care produsul comandat ajunge in stoc.
Incercam sa fim deschisi cu dvs, in calitate de client, si va respectam decizia.
Cu stima,
Nicolae Buzea
Opinia clientului Szekely din Mures pentru Itarena.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025