Nota: 9,46 / 10 de la 28.061 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Bratu din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului spiridon din Constanţa pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Dana din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Ema din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Ebru din Constanţa pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Iaşi pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Timiş pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Argeş pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului tanase din Argeş pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Ana din Prahova pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Mitru din Teleorman pentru xpertbeauty.ro
Nu a mai venit comanda nici după 2 săptămâni! Sunteți ceva rău! Nu mai spun ca am sunat dupa 4 zile sa întreb de comanda și ați spus ca sunt întârzieri !😞
Răspuns magazin pe 29-09-2025 11:06
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Vom analiza situatia comenzii atat in depozitul nostru cat si la firma de curierat Cargus. Ne cerem inca odata scuze pentru situatia creata. Zi placuta !
Opinia clientului Carp din Galaţi pentru xpertbeauty.ro
am așteptat 5 zile dupa un produs sa mi dea mail ca nu mai e pe stoc și cand il luasem scria ca este pe stoc… nu mai inteleg nimic 😐 in rest nu am alte dezamăgiri
Răspuns magazin pe 29-09-2025 12:00
Bună ziua, Vă mulțumim pentru mesaj și ne cerem scuze pentru disconfortul creat, cauzat de volumul ridicat de comenzi din perioada campaniilor promoționale. Din păcate, în timpul acestor campanii pot apărea erori de afișare a statusurilor comenzilor, iar noi depunem eforturi constante pentru a le corecta cât mai rapid. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare!
Opinia clientului Marina din Neamţ pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Radut din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Dragu din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Andreea din Olt pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Florentina din Buzău pentru xpertbeauty.ro
Produsul nu era sigilat, a venit desfăcut, o bună cantitate din produs s—a varsat Nu o să mai comand vreodată și chiar o sa îmi înștiințez apropiații si pietenele😐
Răspuns magazin pe 29-09-2025 11:14
Bună ziua, Vă mulțumim pentru mesaj și ne cerem scuze pentru eventualul disconfort creat. Conform termenilor și condițiilor afișați pe site, toate produsele sunt livrate în starea în care sunt primite de la producători/furnizori, deoarece nu intervenim asupra acestora pentru a nu le afecta integritatea sau imaginea. Din acest motiv, nu aplicăm sigilii suplimentare. De asemenea, menționăm că orice livrare neconformă trebuie semnalată în termen de 14 zile de la recepționare, însoțită de imagini și/sau videoclipuri, pentru a putea verifica și soluționa situația în cel mai scurt timp. Pentru orice alte întrebări sau nelămuriri, nu ezitați să ne contactați. Zi placuta !
Răspuns client pe 29-09-2025 11:27:
Nu voi recomanda
Opinia clientului Teodor din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Mihaela din Argeş pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Corina din Dolj pentru xpertbeauty.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025