Nota: 9,45 / 10 de la 27.456 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Popa din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Ciobotea din Dolj pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Pricop din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Corina din Maramureş pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Emma din Sibiu pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Boghiu din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Lazar din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Ibolya din Bihor pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Constanţa pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Ana din Constanţa pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Ortansa din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Dinca din Timiş pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Hunedoara pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Oprea din Iaşi pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Cristina din Prahova pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Codruta din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Suceava pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Natalia din Braşov pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Dolj pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Cei mai neseriosi. Mi s-a anulat dupa cateva zile comanda deja platita. Lucrul acesta nu s-a intamplat o singura data. Banii ii reprimesti dupa o saptamana.
Răspuns magazin pe 13-12-2023 11:42
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Conform termeni si conditii afisate pe site comanda a fost plasata la data de 29.11.2023 iar la data de 04.12.2023 (zile lucratoare) a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii implicit rambursarea contravalorii in contul cardului prin care s-a achitat comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025