Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

xpertbeauty.ro

Nota: 9,43 / 10 de la 23.668 de clienți verificați

Notă magazin

9,43 / 10

Ne recomandă

95,58%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Dezamagitor, am lansat comanda si nu am mai primit nici un semn de la ei, am sunat sa intreb de statusul comenzii si mi au spus ca a fost anulata caci produsul nu mai este pe stoc, dar fara sa ma anunte iar produsul aparea in continuare pe stoc…

RATING:

Răspuns magazin pe 19-05-2023 09:30

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Comanda 000239765 a fost plasata la data de 04.05.2023 si tot la aceeasi data conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii dumneavoastra. Apelul telefonic privind statusul comenzii a fost inregistrat la data de 11.05.2023. Ne pare rau dar din pacate statusul produsului este cuprins intr-o eroare de update. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Am auzit de el de la o prietena, care mi la recomandat pentru prețurile super bune și ofertele care ma surprind de fiecare data. Găsesc tot ce am nevoie pentru îngrijirea pieli și parului meu. Ador magazinul🥰

RATING:

Răspuns magazin pe 08-05-2023 10:51

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Vand produse pe care nu le au pe stoc. Total neseriosi

RATING:

Răspuns magazin pe 28-04-2023 09:52

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor care poate genera erori de status. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Am plasat o comanda care includea un set de pensule. La câteva zile mai tarziu primesc un mail cu scuzele de rigoare de la echipa, cum ca nu ar mai fi fost in stoc și sa ma orientez spre alte pensule. Menționez ca la inceput apăreau in stoc, comanda fiind procesata! Dezamăgitor

RATING:

Răspuns magazin pe 28-04-2023 09:49

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 18.04.2023 a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Produsul comandat trebuia sa ajunga insotit de manusi de utilizare, conform instructiunilor pe de eticheta. Ceea ce nu s-a intamplat.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2023 10:48

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Vom plasa spre livrare perechea de manusi aferenta produsului. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta 1

Am cumparat o vopsea de par, am achitat-o si dupa doua zile primesc un e-mail in care mi se spune ca vopseaua nu mai este pe stoc.MINCIUNI!!! Banii i-am primit dupa o saptamana. RUSINE. SUNTETI NESERIOSI!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-04-2023 09:35

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, In urma verificarilor comanda a fost plasata la data de 26.03.2023 si conform termeni si conditii afisate pe site la data de 27.03.2023 a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii din lipsa de stoc si tot la aceesi data a fost rambursata contravaloarea comenzii in contul cardului prin care s-a achitat (email PayU). Intarzierea rambursarii se poate datora transferului interbancar. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Informatii eronate despre produse

RATING:

Răspuns magazin pe 10-04-2023 09:36

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, In urma verificarilor nu avem nicio sesizare din partea dumneavoastra pentru verificari. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Ati anulat comanda dupa ce a fost confirmata si platita.

RATING:

Răspuns magazin pe 07-04-2023 09:23

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site, la data de 23.03.2023 a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii din lipsa de stoc . Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati, Zi placuta !

Am facut 2 comenzi pentru acelasi set de produse. Nu mi-a ajuns nici una dintre comenzi , produsele nu mai erau pe stoc dar nu s-a sesizat nimeni si nici nu m-a contactat nimeni sa-mi zica. Am aflat dupa o saptamana, cand am sunat eu.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-04-2023 10:13

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, In urma verificarilor noastre pentru comanda 000232556 a fost inregistrata o solicitare de anulare si din pacate comanda 000231857 a fost livrata incomplet datorita lipsei de stoc a Setului Kerastase. Ne pare rau pentru disconfortul creat datorat update-urilor din ultima perioada ce au fost in procesare pe site la o serie de branduri. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Mu mai cumpăr niciodată, am cumpărat, produsul nu a fost bun, nu mi l.ati primit retur, l.am aruncat, am pierdut banii

RATING:

Răspuns magazin pe 04-04-2023 10:40

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site https://www.xpertbeauty.ro/termeni-si-conditii#politica-de-returnare, produsele livrate conform (asa cum vin de la furnizor) dar testate, desigilate nu pot fi returnate. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Răspuns client pe 04-04-2023 10:51:

Tot nu înțeleg.. produs sigilat, nou, de acord dar, dacă nu sunt mulțumit de el, dacă nu funcționează bine, adică, nu are putere, se oprește în par, cum sa nu.l returnez, legea spune ca poți returna orice produs dacă pur și simplu nu ești mulțumit, dacă eram mulțumit, îl foloseam ca de asta am plătit.. cum știu dacă e bun dacă nu.l folosesc?

Îmi pare rau dar de data aceasta produsul cumpărat este uscat, expirat, efectiv nu se poate folosi.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-04-2023 09:39

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Pentru a verifica si remedia situatia va rugam frumos sa nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Pentru orice nelaurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

De ce foarte nemultumita..., pentru ca am comandat un produs care nu mi.a fost livrat( pentru ca numai exista pe stoc conform scuzelor primite din partea xpertbeauty) insa cu toate astea el a fost prezentat pe site in continuare ca oferta valabila.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-03-2023 09:55

Buna ziua, Multumim frumos frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Promoții fără stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 27-03-2023 11:36

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

La cateva ore ce am achitat online comanda, am primit un email cum ca produsele nu mai sunt pe stoc… Eram nerabdatoare sa le primesc si nu ma asteptam la asa neseriozitate din partea unui magazin atat de mare. Banii i-am primit inapoi dupa o perioada de cateva zile. De asemenea am incercat si sa rezerv in magazin unde scria ca ar fi disponibile produsele si nu am primit niciun email de confirmare iar cei din magazin au zis ca nu e facuta nicio rezervare, produsele nemaifiind disponibile. Nu recomand si nu cred ca voi mai achizitiona pe viitor ceva de la ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-03-2023 13:14

Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback, si ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate in perioada campaniilor promotionale ce a generat erori la afisarea statusului la o serie de articole.. Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 08.03.2023 a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii implicit rambursarea contravalorii in contul cardului prin care s-a achitat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Politica lor de retur este un abuz. Recomand multa atentie cand comandati

RATING:

Răspuns magazin pe 22-03-2023 13:21

Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru disconfort dar returul unei comenzi se proceseaza conform termeni si conditii https://www.xpertbeauty.ro/termeni-si-conditii#politica-de-returnare afisate pe site . Zi placuta !

Nu am putut face comanda unui produs care apărea în stic iar apoi nu a mai fost livrat

RATING:

Produsele de la Morrocan Oil au uleiul rânced in ele si miros foarte urat.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-02-2023 10:55

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform convorbirii telefonice cu dumneavoastra asteptam sa ne oferiti numarul comenzii cu produsul/produsele livrate pentru verificari. Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate . Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Din pacate noi in calitate de comerciant si nu de producator nu avem dreptul de a sigila produsele pentru a nu deteriora imaginea acestora.Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator. Pentru comanda 000219314 din 25.012.2023 nu avem nicio sesizare . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Am cumparat 2 lucruri si in coletul de la easy box a ajuns doar un produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-02-2023 09:40

Buna ziua, Inainte de toate dorim sa ne cerem scuze pentru neplacerea creata odata cu procesarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Momentan traversam un deficit de stoc in ceea ce priveste produsul Set 10 pensule Tools4Beauty travel size cu husa Cod produs: TB00032 si din pacate nu avem disponibilitatde de livrare pentru acest cod de articol. Avand in vedere faptul ca nu va s-a livrat unul dintre produse va vom rambursa contravaloarea acestuia in contul cardului prin care s-a achitat. Va multumim anticipat pentru intelegerea oferita si pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro O zi frumoasa!

Aveam mai multe așteptări de la un sampon asa scump.....

RATING:

Răspuns magazin pe 01-02-2023 09:32

Buna ziua, Mutumim frumos pentru mesaj si pentru feedback. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am primit un produs pe care nu-l pot utiliza, miroase foarte urat..a vechi. Nu o sa mai achiziționez de pe acest site.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 10:19

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Va rugam frumos sa ne atasati o imagine cu produsul (cod bare, lot) pe adresa de email shop@xpertbeauty.ro pentru a verifica si solutiona situatia. Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati si la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024