Nota: 9,45 / 10 de la 27.292 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului IOANA din Alba pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Monica din Mehedinţi pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Ana din Cluj pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Lazar din Argeş pentru xpertbeauty.ro
Am achiziționat produsul K18 Leave-In Molecular Repair Hair Mask (15 ml) de la Expert Beauty online, însă de la prima utilizare am avut suspiciuni serioase legate de autenticitatea lui. Produsul nu s-a comportat deloc ca cel achiziționat anterior dintr-o sursă sigură și autorizată. Pentru a mă asigura că nu greșesc, am contactat direct producătorul oficial, K18, care mi-a confirmat în scris că Expert Beauty (sub această denumire comercială) NU este distribuitor autorizat al brandului. Mai exact, nu figurează pe lista lor de parteneri oficiali, ceea ce înseamnă că nu pot garanta autenticitatea produsului vândut. Ulterior, o angajată mi-a spus că ei cumpără produsele de la un intermediar (TOP LINE EUROPA SRL) care le oferă un „certificat de conformitate”. Cu alte cuvinte, nu au un contract direct cu producătorul, ci revând produse prin terți. În loc să trateze situația cu profesionalism, mi s-a reproșat telefonic că nu am știut „să mă exprim” și că am îndrăznit să sugerez că produsul ar putea fi neautentic – deși am spus foarte clar că nu se comportă ca cel avut anterior. În mailul de răspuns primit de la K18, mi s-a transmis că, în cazul în care produsul nu a fost depozitat sau transportat corect, calitatea poate fi afectată, ceea ce este perfect posibil în cazul lanțurilor de distribuție neoficiale.Acest aspect a fost admis inclusiv de angajata magazinului – dar, evident, vina a fost pasată către mine, ca și cum aș fi creat o problemă din nimic. ❌ Produsul nu mi-a fost înlocuit. ❌ Banii nu mi-au fost returnați. ❌ Am fost tratată cu lipsă de profesionalism. Am renunțat la orice demers de a mă înțelege cu cineva din “relații clienți”. Am aruncat produsul. Nu mai revin NICIODATA la Expert Beauty. Oricând am să aud pe cineva că vrea să achiziționeze de la dvs. o sa am grijă să-i informez și evident să-i😠
Răspuns magazin pe 12-08-2025 10:33
Bună ziua, Vă mulțumim pentru feedback. Conform comunicării transmise de departamentul Customer Care în data de 05.08, a fost menționată intenția de a ridica produsul în vederea efectuării unor verificări suplimentare împreună cu Brand Managerul K18. Pentru a putea continua procesul de remediere, vă rugăm să răspundeți la e-mailul respectiv. O zi frumoasă.
Răspuns client pe 12-08-2025 11:23:
Vă scriu pentru a vă aduce la cunoștință experiența extrem de neplăcută pe care am avut-o cu compania dvs., în urma achiziției unui produs despre care am semnalat încă de la început că nu se comportă conform și am avut suspiciuni că nu este original. Am purtat mai multe apeluri telefonice cu una dintre angajatele dvs., în cadrul cărora mi s-a atribuit vina pentru situație, pe motiv că nu m-aș fi exprimat corect. Cu toate acestea, am precizat clar de la început problemele constatate. După refuzuri repetate de a schimba produsul, mi s-a comunicat că acesta ar putea fi evaluat, urmând să „vedem ce va fi” în funcție de rezultat. Menționez că mi s-a sugerat că expertiza ar fi realizată tot de dvs., ceea ce ridică semne de întrebare privind imparțialitatea procesului. În urma acestor discuții și a tonului neprofesionist folosit în două apeluri în care am fost tratată în mod jignitor, am decis să renunț complet la produs, fără a mai continua procedura de returnare sau evaluare. Consider această experiență drept cea mai proastă interacțiune avută cu o companie din domeniu. Lucrez și eu în vânzări online, în alt domeniu, și știu că un astfel de comportament față de clienți este inacceptabil. Din păcate, această situație m-a determinat să nu mai recomand produsele sau serviciile Expert Beauty și să împărtășesc experiența mea negativă ori de câte ori va fi cazul. Vă transmit acest mesaj pentru a lua la cunoștință situația și pentru a reflecta asupra modului în care relația cu clienții este gestionată😠😠
Opinia clientului Ramona din Neamţ pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Neamţ pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului elena din Timiş pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru xpertbeauty.ro
Foarte mulțumită, produsele sunt ambalate corespunzător pentru transport, iar comanda ajunge foarte repede. Recomand!
Opinia clientului Arman din Argeş pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Bianca din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 11-08-2025 16:47
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Din pacate, comanda a fost facuta retur pe motivul "adresa incompleta". Avem rugamintea sa verificati daca adresa este trecuta complet si corect. Pe viitor, in cazul in are intampinati probleme cu livrarea, avem rugamintea sa ne contactati pe adresa de mail sau pe numarul de telefon de pe site. O zi frumoasa.
Opinia clientului raluca din Brăila pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Milea din Dâmboviţa pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Cimpoeru din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Georgiana din Constanţa pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Ursu din Cluj pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Guraliuc din Botoşani pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Maria din Suceava pentru xpertbeauty.ro
Este minunat. De aici cumpăr tot ceea ce imi trebuie pentru îngrijirea părului. Chiar au cele mai bune prețuri. 😊
Opinia clientului Larisa din Timiş pentru xpertbeauty.ro
Opinia clientului Cristina din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Cea mai buna oferta de pe piata la sampoanele cu argan. Comanda a venit rapid si imi place fidelizarea prin reduceri. E utila.
Opinia clientului Monica din Suceava pentru xpertbeauty.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025