Nota: 9,43 / 10 de la 23.669 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 17-02-2023 09:42
Buna ziua, Multumim frumos pentru feedback, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Domsa din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Deși produsele le găsești la prețuri foarte ok, stau tare prost cu comunicarea către curier. In urma mail-ului in care întrebam de statusul comenzii am primit un răspuns mai mult decât oficial, ca "vine", desi chiar in mail-ul lor spunea ca daca nu primești notificare de la curier in 1-2 zile atunci sa ii contactezi, ceea ce am si făcut, dar înapoi am primit acel răspuns care bag seama ca e ceva automat oricum
Răspuns magazin pe 31-01-2023 09:49
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi ce poate genera intarzieri . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Răspuns client pe 31-01-2023 10:07:
Nu era vorba despre întârziere, era vorba ca dați impresia ca daca nu ajungea comanda, fie din cauza curierului, fie din alte cauze, nu părea ca găseam vreun ajutor din partea voastră.
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 26-01-2023 09:40
Buna ziua, Conform termeni si conditii afisate pe site, comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare inafara campaniilor promotionale cand pot exista intarzieri datorate volumului de comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Ramona din Iaşi pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 23-01-2023 09:45
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site, comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare inafara campaniilor promotionale. In cadrul campaniilor pot exista intarzieri datorate volumului de comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului ichim din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Comanda ajunsese în magazin de 2 zile dar vânzătorii nu o scanasera asa ca nu am.fost notificat, a trebuit să sun eu ca sa aflu ca a ajuns.
Răspuns magazin pe 27-12-2022 13:41
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Gadalean din Cluj pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 27-12-2022 13:36
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Conform termeni si conditii afisate pe site in termen de 14 zile de livrare puteti apela la colegii nostri pentru verificarea, returnarea sau schimbarea unei comenzi. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Prețul a fost f bun în perioada de Black Friday, dar ați livrat un produs care avea pompita ruptă. Se poate deduce că ați ales să îl puneți așa în pachet, întrucât nu am găsit-o în cutie, însemnând că era așa de cand ați împachetat
Răspuns magazin pe 24-11-2022 11:20
Buna ziua, Mutumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Vom incerca inlocuirea pompitei si vom reveni cu informatii pe adresa de email a comenzii 000195652. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Neamţ pentru xpertbeauty.ro
Am comandat 2 produse din care am primit doar unul. Am putut să înțeleg in urma unui mesaj că nu a fost disponibil, însă nu am putut să înțeleg de ce nu era afișat pe site stoc epuizat. Atunci când faceți niste oferte ( bănuiesc că vă așteptați să fie vânzări) ar trebui sa fie niste persoane care sa se ocupe permanent de site pentru actualizări.
Răspuns magazin pe 24-11-2022 10:16
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate simultan pe aceleasi coduri de articole. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Sarca din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 24-11-2022 10:15
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comnezi din perioada campaniilor promotionale . Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Madalina din Argeş pentru xpertbeauty.ro
Am comandat produsele la care mi s aspus ca primesc esantioane gratuite , dar nu ma primit nici macr 1 singur esantion
Răspuns magazin pe 24-11-2022 10:38
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Din pacate produsul din cadrul comenzii 000196092 nu a benefciat de campania promotionala gratuitati/cadou. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Anca din Iaşi pentru xpertbeauty.ro
Nemultumita pentru ca dupa ce am plasat comanda, cand produsele erau toate pe stoc, m-am trezit ca mi se returneaza banii pe o parte din produse fara sa primesc in mail de instiintare ca unele nu mai sunt pe stoc si un ne pare rau acolo. Poarte ar trebui sa mai lucrati putin la partea asta de comunicare si poate si la cea de actualizare reala a stocurilor ca sa nu mai facem comenzi pe care nu ajungem sa le primim.
Răspuns magazin pe 22-11-2022 17:05
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site in data de 10.11.2022 a fost emis un email de informare (email comanda )cu privire la livrarea incompleta implicit cu rambursarea banilor in contul cardului prin care s-a achitat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Iaşi pentru xpertbeauty.ro
Nu se tine cont de beneficiile fiecarei etape de fidelizare in afara de diferenta de discount
Răspuns magazin pe 22-11-2022 17:18
Buna ziua, Mutltumim frumos pentru mesaj, Beneficiile grupului de fidelitate sunt afisate pe site. Dumneavoastra sunteti incadrata in grupul de fidelitate Addicted si benefeciati de urmatoatele : reducere de 15% la o serie de produse ,livrare gratuita la plata comenzii cu cardul, consultanta, iar esantioanele sunt distrbuite in limita stocurior de la furnizori. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Bihor pentru xpertbeauty.ro
Stocurile nu sunt actualizate niciodata asa ca mergi la noroc atunci cand plasezi o comanda.
Răspuns magazin pe 31-10-2022 10:49
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniiilor promotionale. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Ana-Maria din Dolj pentru xpertbeauty.ro
Răspuns magazin pe 27-10-2022 10:50
Buna ziua, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Merticariu din Botoşani pentru xpertbeauty.ro
Imi place xpertbeauty, dar singura nemultumire e ca am dat comanda de mai multe produse, iar unul dintre ele nu mi a ajuns din cauza ca era out of stock. Mai multa grija la stocul pe site uri.. chiar asteptam produsul ala din toata inima
Răspuns magazin pe 25-10-2022 09:52
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 11.10.2022 a fost transmis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Maria din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Am lansat o comanda pentru o anumită culoare de vopsea de par, am mai pus inca o vopsea, un developer și un spray de par... In total peste 200 lei comanda, pentru un produs pe care voiam 35 lei și după ce mi-au luat banii mi-au dat mail că vopseaua respectiva nu o au pe stoc și că îmi rambursează contravaloarea ei. Dezamăgită total...
Răspuns magazin pe 20-10-2022 10:07
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 05.10.2022 a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra si rambursarea contravalorii produsului nelivrat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Miu din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
am comandat un set de la kerastase, masca de fata avea capacul crapat. nu am facut retur deoarece 2/3 produse din set erau OK, iar produsul mare era sigilat.
Răspuns magazin pe 17-10-2022 10:42
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, Toate produsele XpertBeauty comercializate prin intermediul platformelor online de ecommerce si magazinele fizice(din incinta mall-urilor) vin insotite de certificate de conformitate si garantam originalitatea produselor noastre. Pentru anumite branduri avem furnizori oficiali multipli pentru a acoperi volumele comercializate, prin urmare, anumite loturi de produse pot avea particularitati specifice ce tin de ambalaje. Din pacate noi in calitate de comerciant si nu de producator nu avem dreptul de a sigila, verifica produsele pentru a nu deteriora imaginea acestora.Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru xpertbeauty.ro
Este dezamagitor sa comanzi un produs si apoi sa fii instiintat ca vei primi comanda fara produsul respectiv deoarece nu mai este in stoc. La momentul la care am plasat comanda, acesta era in stoc. Motivul pentru care am plasat comanda era chiar produsul respectiv. Nici macar nu am fost anuntata in aceeasi zi ca produsul comandat (si platit) nu mai poate fi expediat, ci am fost anuntata dupa 5 zile, eu nemaivand timp in acest fel sa-l cumpar din alta parte inaintea evenimentului la care voiam sa-l folosesc.
Răspuns magazin pe 03-10-2022 09:59
Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi plasate simultan pe aceleasi coduri de articol. Conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !
Opinia clientului Raluca din Bucureşti pentru xpertbeauty.ro
Comanda a venit incompleta, livrarea produsului lipsa a intarziat desi sunt din Bucuresti, comunicare lenta.
Răspuns magazin pe 27-09-2022 10:29
Buna ziua, Ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Opinia clientului Iakobovszky din Suceava pentru xpertbeauty.ro
Nu sunt prezentate campaniile sau beneficiile pe care le poate avea un client care intra pentru prima dată în magazin.
Răspuns magazin pe 26-09-2022 09:58
Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, Toate campaniile si promotiile sunt afisate pe site. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024