Opinii de la clienții magazinului online xpertbeauty.ro

xpertbeauty.ro

Nota: 9,43 / 10 de la 23.665 de clienți verificați

Notă magazin

9,43 / 10

Ne recomandă

95,58%

de la data înscrierii magazinului în program (22-05-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții xpertbeauty.ro

Nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2024 11:42

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Conform termeni si conditii afisate pe site la data de 15.01.2024 a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii implict rambursarea pentru produsul nelivrat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am comandat un produs ce are defecta pompita de utilizare.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2024 11:49

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, in urma verificarilor nu am primit nicio sesizare din partea dumneavoastra. Produsele sunt livrate asa cum vin de la furnizor. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Nu aoreciez. Am facut o comanda care nu a fost onorata

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:30

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site comenzile se livreaza intre 2-5 zile lucratoare in afara campaniilor promotionale implicit a sarbatorilor legale. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Am făcut comanda la easybox și ați trimis-o la adresa de facturare,in celălalt capăt de oras

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:35

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, si ne cerem scuze pentru eroarea afisata pe awb. In urma verificarilor noastre comanda a fost livrata la adresa de livrare completata in comanda. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro Zi placuta !

Produse de proasta caliate, esantioane vandute contracost, in loc sa fie oferite cadou.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2023 10:25

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, sesizarea dumneavoastra a fost transmisa colegilor in magazinul fizic Galati. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Cei mai neseriosi. Mi s-a anulat dupa cateva zile comanda deja platita. Lucrul acesta nu s-a intamplat o singura data. Banii ii reprimesti dupa o saptamana.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2023 11:42

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din perioada campaniilor promotionale. Conform termeni si conditii afisate pe site comanda a fost plasata la data de 29.11.2023 iar la data de 04.12.2023 (zile lucratoare) a fost emis un email de informare cu privire la neprocesarea comenzii implicit rambursarea contravalorii in contul cardului prin care s-a achitat comanda. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am platit produsul pe 21 noiembrie si suntem in 9 decembrie si nu l am primit!

RATING:

Răspuns magazin pe 11-12-2023 17:34

Buna ziua, multumim frumos pentri mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat, la data de 11.12.2023 a fost rambursata contravaloarea comenzii 000294390 in contul cardului prin care s-a achitat iar in cazul in care comanda va fi livrata de catre firma de curierat va rugam frumos sa o refuzati . Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Răspuns client pe 11-12-2023 17:37:

Poza produsului de pe site nu corespunde cu poza produsului din realitate. Ma așteptam ca produsul pe care-l primesc sa aibă pompita, însă nu a fost asa.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-12-2023 11:30

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Din pacate in urma verificarilor noastre nu avem nici o sesizare privind livrarea neconforma a unei comenzi. Conform termeni si conditii afisate pe site imaginile produselor sunt cu titlu informativ. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Politica de retur este foarte anevoioasa si costisitoare. Recomand sa se comande produse care vor fi pastrate sigur.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-12-2023 10:03

Buna ziua, Multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am plasat o comanda online de Black Friday și desi apărea ca e stoc suficient mi s-a comunicat ulterior ca nu este în stoc. Am primit banii înapoi dar am fost dezamăgita de faptul ca nu am primit comanda. Un alt produs care apărea cu preț redus a fost transferat în coșul de cumpărături cu preț întreg.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2023 10:11

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, datorat volumului de comenzi din cadrul campaniilor care pot genera erori de stoc. In urma verificarilor noastre in cadrul comenzii 000292821 a fost plasat un produs cu pret special . Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Produsul a venit târziu, după ce am sunat la tel

RATING:

Răspuns magazin pe 29-11-2023 09:59

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne cerem scuze pentru disconfortul creat datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am cerut ajutor din partea call Center-ului și nu l-am primit.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2023 09:36

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, Conform termeni si conditii afisate pe site, sistemul nu ne permite sa intervenim cu modificari (adresa, telefon, articole) in cadrul unei comenzi. In urma verificarilor colegii nostri au emis un email, cu solicitarea de schimbare a numarului de telefon pentru comanda 000289469 iar coletul a fost livrat cu succes. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Farduri ochi cremoase livrate incercate, cu urme de degete prin ele!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2023 09:46

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, conform termeni si conditii afisate pe site orice produs livrat neconform se poate face retur in termen de 14 zile de la livrare. In urma verificarilor noastre pe aceasta comanda nu avem nicio sesizare, imagine atasata pentru a verifica si remedia situatia. Conform facturii emise toate produsele sunt livrate asa cum vin de la producator. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Cu o zi inainte sa imi fie livrata comanda am primit un email si mesaj ca suma unui produs v-a fi rambursata, insa nu am primit niciun motiv pentru care acest lucru s-a intamplat. La o zi dupa ce am primit comanda initiala am intrat pe site si am comandat exact acelasi produs pentru care mi-a fost rambursata suma, si a venit. Nu am inteles de ce s-a intamplat asta si ce m-a deranjat a fost ca nici macar nu am fost anuntata de ce s-a intamplat, ca dupa aceea sa trebuiasca sa cumpar produsul din nou. Dezamagita.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-11-2023 10:06

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, La data de 02.11.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de infomrare pe adresa anamarianedea08@yahoo.com , cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra. Din pacate in cadrul campaniilor sunt fluctuatii de stoc datorita volumului de comenzi plasate simultan pe aceleasi produse. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Am dat comanda acum 2 săptămâni, nu a ajuns încă

RATING:

Răspuns magazin pe 09-10-2023 10:13

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, In urma sesizarii dumneavoastra am solicitat urgentaree livrarii comenzii catre firma de curierat Cargus. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Plasare comanda (site) ok Preluare doua cu status “se afla in magazin” citez: una o gasim una nu. Doua drumuri facute, platesc cu ridicare ca sa nu mai platesc transport dar fac doua drumuri deoarece persoana din magazin nu a gasit a doua comanda desi era acolo. Call support- foarte bine, binenteles ca a gasit comanda, am mai facut un drum. Nu stiu daca as recomanda, deoarece nu doresc ca altii sa intampine aceasi problema.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-10-2023 10:31

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat. Pe viitor vom face toate eforturile pentru a evita astfel de situatii neplacute. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

balsamul de par maria nila pe care l am cumparat, probabil este expirat. Are un miros foarte urat si nu gasesc termenul de expirare pe ambalaj. Celelalte produse au fost ok.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-09-2023 12:37

Buna ziua,multumim frumos pentru mesaj, Conform convorbirii telefonice cu sora dumneavoastra (la numarul de telefon afisat in comanda) sesizarea a fost studiata iar raspunsul il gasiti in confirmarea comenzii pe adresa de email aferenta acesteia. Pe viitor pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Răspuns client pe 29-09-2023 14:17:

Mare atentie la angajati!

RATING:

Răspuns magazin pe 27-09-2023 09:47

Buna ziua, multumim frumos pentru mesa, Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati pe shop@xpertbeauty.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Zi placuta !

Am comandat două produse însă am primit doar unul deși scria ca sunt în stoc amândouă. Ar trebui actualizată de către Xpertbeauty disponibilitatea produselor înainte de a le cumpăra și plati online.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-09-2023 10:45

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj, si ne pare rau pentru disconfortul creat. Comanda a fost plasata la data de 10.09.2023 iar la data de 12.09.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii dumneavoastra implicit a rambursarii sumei produsului nelivrat. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

Site-ul nu reflectă realitatea: dupa ce fac comanda, sunt anuntata că unul sau mai multe produse comandate nu se mai găsește, deși pe site apare.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-09-2023 10:52

Buna ziua, multumim frumos pentru mesaj si ne pare rau pentru disconfortul creat, datorat volumului de comenzi din aceasta perioada. Comanda a fost plasata la data de 10.09.2023 iar la data de 12.09.2023 conform termeni si conditii afisate pe site a fost emis un email de informare cu privire la livrarea incompleta a comenzii implicit cu rambursarea contravalorii. Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati. Zi placuta !

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024