Opinii de la clienții magazinului online Descris.ro

Notă magazin

8.8 / 10

Calitatea livrării

8.6 / 10

Ne recomandă

90.57%

de la data înscrierii magazinului în program (30-05-2017)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Descris.ro

Deloc de incredere. Primit SMS pe 30.10.2017 prin care mi se comunica faptul ca livrarea se face pe 31.10.2017. Pe data de 02.11.2017 am sunat sa intreb de starea comenzii. Mi s-a promis ca-mi vor trimite AWB-ul de livrare. Credeti ca au facut-?. Concluzie: evitati cit puteti.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-11-2017 12:03

Buna ziua, ne pare rau pentru experienta negativa pe care ati avut-o. SMS-ul a fost transmis dar probabil a ajuns cu intarziere (a fost trimis numai dupa ce au fost ridicate coletele de firma de curierat - dupa ora 19:00). Va asiguram ca parerea dvs conteaza si ca incercam sa ne imbunatatim serviciile!

nu

RATING:

Raspuns magazin pe 12-10-2017 08:19

Ne pare rau pentru experienta negativa pe care ati avut-o cu magazinul nostru. Lucram in permanenta pentru a ne imbunatati serviciile, iar data viitoare speram ca veti avea o experienta placuta !

A durat foarte mult gravura, atat cutia cat si produsul nu au ajuns intr o stare foarte buna la destinatie, motivul fiind slaba impachetare a produsului. Aveti in vedere acest aspect pentru viitor, curierii nu au grija de pachete!

RATING:

Povestea mea incepe cam asa: am achizitionat 2 stilouri si o cutie cu creioane colorate. Ei s au incurcat in comenzi si in livrare. A trebuit sa dau 2 telefoane ca ei sa se dumireasca ce s a intamplat. Pana la urma mi au trimis stilourile, de care chiar aveam nevoie. Am scris ca as recomanda magazinul pt ca au produse de calitate pe care nu le gasesti oriunde dar cred ca trebuie sa mai lucreze la timpul dintre comanda clientului, procesare si livrare.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2017 09:40

Va multumim pentru feedback ! Vom tine cont de sfatul dvs. si vom incerca sa ne imbunatatim atat comunicarea cu clientul cat si timpul de livrare al comenzilor. Cu stima, echipa deScris Penshop !

Primul si singurul loc de unde am putut sa cumpar ce vreau, exact asa cum mi-am dorit.

RATING:

Foarte multumit de serviciile descris.ro

RATING:

Neseriosi, nu au produse pe stoc, nu am primit nici acum coletul, dupa mai bine de o saptamana, cea mai neplacuta experienta online. Dezamagita...

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2017 09:58

Bună ziua, Ne pare rău că nu am reusit sa fim mai rapizi. A fost o situaţie în care, cu toată dorinţa noastră de a reuşi să vă livrăm coletul la timp, a existat o problemă de coordonare cu furnizorul nostru principal. Sperăm ca saptamana viitoare sa rezolvam problema astfel oferindu-va sansa de a va schimba părerea în legătură cu magazinul nostru, ne străduim în fiecare zi să satisfacem cât mai bine şi rapid cerinţele fiecărui client . Vă mulţumim pentru înţelegere şi feedback

Comunicare foarte buna. Consultanta profesională. Personalul este profesionist.

RATING:

Recomand ! Produse de calitate, customer service foarte bun !

RATING:

Recomand ! O echipa de profesionisti !

RATING:

Recomand tuturor cu incredere . Produse originale si de calitate dar si cadoul oferit ca bonus . Livrare prompta . Felicitari .

RATING:

Servicii de proasta calitate

RATING:

Raspuns magazin pe 27-06-2017 07:13

Bună ziua, Ne pare rău că nu aţi fost mulţumit de serviciile noastre. A fost o situaţie în care, cu toată dorinţa noastră de a reuşi să vă livrăm coletul la timp, a existat o problemă de coordonare în privinţa transportului. Sperăm că ne veţi acorda o nouă şansă de a vă schimba părerea în legătură cu magazinul nostru, ne străduim în fiecare zi să satisfacem cât mai bine şi rapid cerinţele fiecărui client . Vă mulţumim pentru înţelegere şi feedback

Ar trebui sa fie corecti de la inceput privind faptul ca gravura este contra cost. La o comanda de 300 lei, tot am platit transport. Asta este.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-06-2017 11:47

In urma feedbackului s-a incercat rezolvarea problemei. Speram ca am reusit si ca intr-un final clientul este multumit !

Problema rezolvata

Produsele comandate și achitate online apăreau a fi în stoc, însă ulterior mi s-a comunicat că nu sunt disponibile, a trebuit să mă reorientez, iar în prezent (după 7 zile de la comandă) încă nu le-am primit pe toate, urmând a-mi fi livrate când vor fi primite de la furnizori.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing